یک فنجان مشاوره
مهـمـان مــا باشیـد

شـمـــاره تــمــاس
031-36628509

آموزش بازاریابی در اینستاگرام

انتشار 27 خرداد 1399
دیدگاه ها 0
زمان تقریبی مطالعه
گردآوری پدیده تجارت

در چند سال اخیر ، با توجه به رشد روز افزون و محبوبیت شبکه های اجتماعی در بین افراد،  استفاده از شبکه های اجتماعی به ویژه اینستاگرام توسط شرکت ها بسیار زیاد شده است.اینستاگرام با میلیون ها کاربر ، به فرصتی مناسب برای برندها تبدیل شده است تا بتوانند به وسیله آن تجارت خود را گسترش دهند . در ابتدا وقتی اینستاگرام شروع به کار کرد ، صرفاً راهی برای ارسال عکس با دوستان و آشنایان بود و ارزش بازاریابی زیادی نداشت ، اما اکنون به بستری ماثر و پر بازده در زمینه کسب و کارهای آنلاین و دیجیتال مارکتینگ تبدیل شده است و به همیت علت ما در این سری از مقالات به آموزش بازاریابی در اینستاگرام پرداخته ایم و شمارا با چند روش بازاریابی در اینستاگرام آشنا خواهیم کرد ، پس باما همراه شوید…

قدم اول :تنظیم یک حساب کاربری و پیج تجاری برای شروع تجارت خود در اینستاگرام

قبل از شروع کار و بازاریابی در اینستاگرام ، به یک حساب کاربری  و ساخت یک پیج تجاری در Instagram یا یک حساب کاربری Instagram Creator نیاز دارید  که در سه مرحله میتوانید آن را انجام دهید

مرحله 1: برنامه اینستاگرام را بارگیری کنید

مرحله 2: ثبت نام کنید

مرحله 3: یک حساب تجاری در اینستاگرام برای خود بسازید

قدم دوم :بازاریابی در اینستاگرام

پس از ساخت یک حساب کاربری ،برای ایجاد یک استراتژی بازاریابی خوب در زمینه کسب و کار خود ،پنج روش وجود دارد که می توانید از اینستاگرام برای دستیابی به اهداف بازاریابی خود استفاده کنید.

1.اهداف خود را به روشنی تعریف کنید

همه بسترهای اجتماعی میتوانند ابزاری  برای معرفی تجارت شما باشند .بازاریابی اینستاگرام می تواند به معنای چیزهای مختلف برای بازاریاب های مختلف باشد که باید اهداف خود را به روشنی در آن تعریف کنید:

آگاهی از برند را افزایش می دهید؟

یک اینفلوئنسر جدید می شوید؟

برند خود را به عنوان یک رهبر صنعت تأسیس میکنید؟

فروش می کنید؟

حتی ممکن است بخواهید چندین نتیجه متفاوت را با هم ترکیب کنید.

2.مخاطب خود را مشخص کنید

یک تحقیق مقدماتی در مورد افراد هدفتان می تواند به شما کمک کند تا با استفاده از اینستاگرام به افرادی که میخواهد و متناسب با هدف شما هستند به بهترین شکل دسترسی پیدا کنید.. به عنوان مثال ، پست ما در آمار جمعیتی اینستاگرام نشان می دهد که:

فعال ترین اینستاگرام ها بین 18 تا 29 هستند.

ایالات متحده بزرگترین بازار اینستاگرام است.

اما این بدان معنا نیست که شما فقط باید از اینستاگرام استفاده کنید ،شما باید بازار هدف خود را تعریف کنید تا بتوانید محتوایی ایجاد کنید که مستقیم با آن مخاطب صحبت کند.این مسئله زمانی که میخواهید گزینه های هدف گذاری را برای تبلیغات اینستاگرام خود انتخاب کنید مهم خواهد شد.

3.عکس پروفایل مناسب را انتخاب کنید

برای اکثر مارک ها ، عکس نمایه اینستاگرام شما باید آرم شما باشد. این امر به فراهم آوردن اعتبار کمک می کند و به بازدید کنندگان این امکان را می دهد که در یک نگاه ببینند شما چه کسی هستید.عکس نمایه اینستاگرام شما با ابعاد 110 در 110 پیکسل نمایش داده می شود ، در یک دایره با قطر 110 پیکسل برش خورده است. با این حال ، در 320 در 320 پیکسل ذخیره می شود ، بنابراین باید فایلی را به اندازه بزرگ بارگذاری کنید تا مطمئن شوید اگر اینستاگرام نحوه نمایش عکس پروفایل را تغییر دهد هنوز خوب به نظر می رسد.

4.ایجاد محتوای بصری قانع کننده

اینستاگرام یک رسانه بصری است ، بنابراین به راحتی پست های شما بسیار عالی به نظر می رسد ،شما به تجهیزات عکاسی حرفه ای احتیاج ندارید ، اما عکس های شما باید حداقل ، کاملاً روشن ، کاملاً شفاف و با کیفیت باشد.حتی مهمتر از آن ، محتوای تصویری شما باید قانع کننده باشد و بیان کننده هدف شما باشد.

5.زیرنویس ها و متن های عالی در زیر پست ها بنویسید

درست است ، ما فقط گفتیم که اینستاگرام یک رسانه بصری است اما این بدان معنی نیست که می توانید از زیرنویسهای خود غفلت کنید. توضیحات و متن های شما به همان اندازه پست های شما حائذ اهمیت استزیرنویس های اینستاگرام می توانند تا 2200 کاراکتر داشته باشند ، بنابراین می توانید از آنها برای هر کاری استفاده کنید ، از یک حرکت سریع گرفته تا داستان پردازی دقیق به طوری که زیرنویس شما باید مرتبط باشد ، سرگرم کننده یا آموزنده ، قانع کننده و با برند باشد. برای اطلاعات بیشتر ، پست ما را در مورد تولید محتوا در اینستاگرام بررسی کنید.

با توجه به کناره گیری کسب و کارهای سنتی و به روز شدن کسب و کارهای آنلاین ساخت یک پیج تجاری در اینستاگرام  و بهره گیری از رو ش های بازاریابی در اینستاگرام شما میتوانید از رغبای خود پیشی گرفته و شاهد روشد روز افزون در آمد خود باشید. شم عزیزان میتوانید با شرکت در در دوره های  آموزش بازاریابی در اینستاگرام و یا مدیریت اینستاگرام در اصفهان که یکی از مباحث اصلی آن آموزش دیجیتال مارکتینگ در اصفهان  است می توانید دانش و تخصص خود در زمینه های فروش را بالا ببرید…

مقالات مرتبط

شاید علاقمند به دیدن این مقالات نیز باشید
(آرشیو کامل)

اصول آموزش پروژه محور اصول آموزش پروژه محور مقالات طراحی وب سایت

پدیده تجارت

13 آبان 1398

مزایای راه اندازی کسب و کار اینترنتی مزایای راه اندازی کسب و کار اینترنتی مقالات تجارت الکترونیک

پدیده تجارت

23 خرداد 1396

چرا باید به آموزش اندروید استودیو فکر کنیم؟ چرا باید به آموزش اندروید استودیو فکر کنیم؟ مقالات موبایل

پدیده تجارت

06 مرداد 1398

آموزش تنظیمات افزونه yoast seo در وب سایت آموزش تنظیمات افزونه yoast seo در وب سایت مقالات طراحی وب سایت

پدیده تجارت

06 دی 1397

ایندکس گوگل چیست؟چگونه در گوگل ایندکس شویم؟ ایندکس گوگل چیست؟چگونه در گوگل ایندکس شویم؟ مقالات طراحی وب سایت

پدیده تجارت

29 مهر 1396

طراحی اپلیکیشن مانند اسنپ در کمترین زمان طراحی اپلیکیشن مانند اسنپ در کمترین زمان مقالات موبایل

پدیده تجارت

07 تیر 1399

طراحی ربات تلگرام طراحی ربات تلگرام مقالات موبایل

پدیده تجارت

04 مهر 1398

ویژگیهای وردپرس ویژگیهای وردپرس مقالات طراحی وب سایت

پدیده تجارت

01 مهر 1392

آموزش سئوی محتوا افزونه yoast seo آموزش سئوی محتوا افزونه yoast seo مقالات سئو

پدیده تجارت

09 دی 1397

لاراول چیست؟ لاراول چیست؟ مقالات طراحی وب سایت

پدیده تجارت

20 آذر 1396

اهمیت آموزش افترافکت و یادگیری آن؟ اهمیت آموزش افترافکت و یادگیری آن؟ مقالات برندینگ

پدیده تجارت

15 اسفند 1397

دیدگاه کاربران

0

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها