یک فنجان مشاوره
مهـمـان مــا باشیـد

شـمـــاره تــمــاس
031-36628509

آموزش سئو در اصفهان

آموزش سئو در اصفهان

آخرین باری که برای یافتن پاسخی برای پرسش خود به کتابخانه مراجعه کرده اید چه زمانی بوده است؟ یا آخرین بار کی بوده که برای ارسال پول برای کسی به بانک رفته اید؟ مطمئناً این کار را روی تلفن هوشمند خود از طریق چند کلیک ساده انجام داده اید. در مورد بازاریابی هم همین طور است. حتماً هنگام تماشای فیلم مورد علاقه خود ، تبلیغات را تماشا کرده اید ، وب سایتی را باز کرده اید و یا هر برنامه موبایلی را بررسی کرده اید. خب ، همه این تبلیغات چیزی نیست جز بخشی از بازاریابی دیجیتال که این رشته هم نیازمند حضور در دوره آموزش سئو در اصفهان و تخصص در این زمینه می باشد. بازاریابی دیجیتال یکی از محبوب ترین حوزه های شغلی این روزها است. این یک رشته گسترده است که روشهای مختلف بازاریابی آنلاین را در بر می گیرد. بهینه سازی موتور جستجو یا سئو یکی از جنبه های مهم بازاریابی دیجیتال است. متخصصان سئو در هر شرکتی که می خواهد تجارت آنلاین خود را رونق ببخشد ، لازم

دوره آموزش خصوصی

زمان برگزاری تابستان 1402
سطح دوره مبتدی تا پیشرفته
مدرس دوره گروه مدرسان منتخب پدیده تجارت
تعداد ساعت آموزش 20 ساعت
توضیحات دوره

آخرین باری که برای یافتن پاسخی برای پرسش خود به کتابخانه مراجعه کرده اید چه زمانی بوده است؟ یا آخرین بار کی بوده که برای ارسال پول برای کسی به بانک رفته اید؟ مطمئناً این کار را روی تلفن هوشمند خود از طریق چند کلیک ساده انجام داده اید. در مورد بازاریابی هم همین طور است. حتماً هنگام تماشای فیلم مورد علاقه خود ، تبلیغات را تماشا کرده اید ، وب سایتی را باز کرده اید و یا هر برنامه موبایلی را بررسی کرده اید. خب ، همه این تبلیغات چیزی نیست جز بخشی از بازاریابی دیجیتال که این رشته هم نیازمند حضور در دوره آموزش سئو در اصفهان و تخصص در این زمینه می باشد.

بازاریابی دیجیتال یکی از محبوب ترین حوزه های شغلی این روزها است. این یک رشته گسترده است که روشهای مختلف بازاریابی آنلاین را در بر می گیرد. بهینه سازی موتور جستجو یا سئو یکی از جنبه های مهم بازاریابی دیجیتال است. متخصصان سئو در هر شرکتی که می خواهد تجارت آنلاین خود را رونق ببخشد ، لازم است. به همین ترتیب ، آموزش تخصصی سئو در اصفهان به روشی محبوب برای کسب تخصص در این زمینه و شروع یک حرفه امیدوار کننده تبدیل شده است.

در اینجا شما را با دنیای سئو آشنا می کنیم و اینکه چرا انجام آموزش تخصصی سئو در اصفهان باید حرکت بعدی شغل شما باشد.

مقدمه ای بر آموزش سئو در اصفهان – آپدیت ۲۰۲۳

مردم برای یافتن جواب سوالاتی که در ذهن دارن یا رفع نیاز های خود کلمات کلیدی خاصی را در نوار جستجو وارد می کنند و Google نتایجی را نشان می دهد که با پرس و جو وارد شده مطابقت دارد. به احتمال زیاد کاربران برای دریافت پاسخ خود بر روی سه تا چهار نتیجه برتر صفحه نتایج موتور جستجو(SERP ) کلیک می کنند. بنابراین ، SEO به معنای ساختن یک وب سایت است به گونه ای که در هنگام مطابقت کلمات کلیدی وارد شده با محتوایی که وب سایت آنها دارد ، در نتایج برتر SERP ظاهر شود. به عبارت دیگر ، SEO به معنای افزایش بازدید به وب سایت به صورت ارگانیک و تبلیغ محصولات است.

 

سئو داخلی و سئو خارجی چیست ؟

بهینه سازی وب سایت معمولاً به دو دسته تقسیم می شود: سئو در صفحه و سئو خارج از صفحه. SEO On-Page به تلاش های انجام شده در صفحه وب اشاره دارد تا موتور جستجوگرانه شود. افزودن محتوای با کیفیت بالا ، درج کلمات کلیدی مناسب ، بهبود سرعت بارگذاری صفحه ، نوشتن توضیحات متای مناسب ، برچسب های عنوان مناسب و عنوان های فرعی و گرافیک مناسب از جمله تلاش هایی است که تحت SEO On-Page انجام می شود.

سئو خارج از صفحه به تلاش های خارج از صفحه وب برای بهبود رتبه بندی موتور جستجو و افزایش بازدید اشاره دارد. ایجاد لینک ، ترویج محتوا در سایت های رسانه های اجتماعی ، ارسال مهمان و بازاریابی تأثیرگذار از جمله تلاش هایی است که تحت سئو خارج از صفحه انجام می شود. لینک سازی اساساً به وب سایتهای دیگری اشاره دارد که برای اطلاعات مربوط به محصول شما به محتوای شما اشاره می کنند. هرچه تعداد وب سایت های مختلفی که به صفحه وب شما لینک می شوند ، قابلیت اطمینان وب سایت شما بهتر می شود و رتبه بندی در موتورهای جستجو بهتر خواهد بود.

حتماً متوجه شده اید که اصطلاح “ارگانیک” در اطلاعات فوق وجود دارد. خوب ، به دو طریق می توانید از طریق موتورهای جستجو به وب سایت مراجعه کنید. یکی از طریق تبلیغات در SERP با پرداخت مبلغ مشخصی به یک موتور جستجو برای تبلیغ وب سایت و دیگری بدون استفاده از تلاش های پرداخت شده. اگر وب سایت شما از موتور جستجوگر بهینه سازی شده باشد ، طبیعتاً در بالای SERP ظاهر می شود و به ترافیکی که از طریق چنین نتایج حاصل می شود ، ترافیک ارگانیک گفته می شود (یعنی بدون پرداخت هزینه)

 

بیشتر بخوانید : چگونه در گوگل تبلیغ کنیم ؟ تبلیغات در گوگل ادورز

بیشتر بخوانید : لینک سازی داخلی چیست ؟ تاثیر لینک های داخلی بر سئو

 

چرا باید به آموزش تخصصی سئو (seo) اصفهان بپردازیم ؟

می توانید از منابع مختلف آنلاین سئو یاد بگیرید. ممکن است بپرسید – آیا واقعا لازم است یک در یک دوره حضوری آموزش سئو شرکت کنم؟ خوب ، برخی از افراد ممکن است به شما پیشنهاد دهند که یادگیری آن را به تنهایی شروع کنید. با این حال ، شرکت در یک کلاس  آموزشی قابل اعتماد SEO که از منابع رایگان دریافت نخواهید کرد ، مزایای خاصی دارد. بگذارید آنها را بررسی کنیم.

 

جدیدترین و اثبات شده ترین استراتژی های سئو را بیاموزید

وقتی شما در یک دوره معتبر آموزش SEO  را یاد می گیرید ، محتوای آنها به روز است و شما فقط درمورد آن استراتژی هایی که امروز کار می کنند آگاهی خواهید داشت. اطلاعات موجود در منابع رایگان اغلب منسوخ می شوند و طبق تغییرات ایجاد شده در الگوریتم های موتور جستجو به طور منظم کار نمی کنند. برنامه های مناسب آموزش سئو باعث می شود که شما در سناریوی حاضر بهترین کار را انجام دهید و بهترین روش هایی را باید دنبال کنید.

 

به ابزارهای پرداخت شده سئو دسترسی پیدا کنید

SEO دامنه ای نیست که دانش نظری آن بسیار مهم باشد. قرار گرفتن در معرض عملی همان چیزی است که به شما کمک می کند تا استراتژی های موفقیت آمیز SEO را به کار بگیرید. این دانش عملی را زمانی به دست می آورید که در واقع با استفاده از ابزارهای مختلف SEO در پروژه های صنعتی کار می کنید. با استفاده از یک برنامه آموزشی پولی مانند شرکت در کلاسهای آموزش سئو در اصفهان  ، به ابزارهای معروف محبوب SEO دسترسی پیدا می کنید و در آنها مهارت کافی پیدا می کنید. در حالی که برای مصاحبه ظاهر می شوید ، می توانید این مهارت را به نمایش بگذارید و شانس استخدام خود را افزایش دهید.

 

راهنمایی از طرف کارشناسان صنعت

مدرساني كه در برنامه هاي آموزش سئو در كلاس ها شركت مي كنند ، غالباً داراي شرايط بسيار بالايي هستند و تجربه غني در دنياي سئو را دارند. آنها تکنیک های مختلف SEO را آزمایش و آزمایش کرده اند و می دانند که پس از هر بار به روزرسانی الگوریتم موتور جستجو ، رتبه بندی چگونه تحت تأثیر قرار می گیرد. به همین ترتیب ، فراگیران ایده روشنی می گیرند که چگونه هر از چندگاهی برای بهبود رتبه بندی ، استراتژی های خود را تغییر دهند.

 

یک نشان دیجیتال کسب کنید

هنگامی که یک دوره آموزشی SEO را به پایان می رسانید ، گواهینامه دریافت می کنید و به نشان دیجیتالی دست پیدا می کنید که می توانید آن را به نمایه رسانه های اجتماعی خود یا سایت های شبکه حرفه ای مانند LinkedIn پیوند دهید. این اعتبار شما را افزایش می دهد و کارفرمایان فورا از جدیت شما در این زمینه مطلع می شوند.

 

آنچه در دوره آموزش سئو پدیده تجارت یاد میگیرید :

یک کار جذاب با حقوق شگفت انگیز یکی از بهترین مزایایی است که یک داوطلب می تواند با عضویت در آموزش SEO در دوره های پدیده بدست آورد. مزایای آموزش SEO از جمله پیشرفت های عالی مهارت در تمام زمینه های بهینه سازی موتور جستجو برای همه داوطلبان قابل دستیابی است. دوره آموزش سئو در اصفهان  ما شامل آموزش موثر در هر دو روش اولیه و پیشرفته سئو است.

سرفصل پیش فرض دوره سئو و بازاریابی محتوا

آشنایی با مباحث اولیه ی سئو و انواع سئو
شناسایی کلمات کلیدی ارزشمند
تجربه کاربری و تاثیر آن بر سئو
سئو Technical – One page – Off page
محتوا از چه قسمت هایی تشکیل شده؟
انواع محتوا
تفاوت انواع محتوا در چیست و چگونه انتخاب کنیم؟
بازاریابی محتوا چیست و چگونه انتخاب کنیم؟
بازاریابی محتوا چیست و چه ارتباطی با سئو دارد؟
آشنایی با ساختار صفحه نتایج گوگل
تفاوت آشکار سئو با Adwords Google در چیست؟
موتورهای جستجو به دنبال چه چیزهایی هستند؟
نحوه ی پیدا کردن انواع محتوا در بازاریابی محتوا
گام های رسیدن به استراتژی محتوا
استراتژی محتوا و تهیه سند چشم انداز
شناخت مخاطب و پرسونای مخاطب
آشنایی با متا تگ ها / بهترین ابزارهای پیدا کردن کلمات کلیدی
قوانین نگارش محتوای متنی برای وب سایت (قیف محتوا)
تعریف اسکچ نوت
چگونگی ایجاد تقویم تولید محتوا
مبحث کپی رایتینگ
بخش های مهم برای نوشتن یک متن تبلیغاتی جذاب
تفاوت کپی رایتر با تولید کننده محتوا
لینک سازی (Link Building)
معرفی الگوریتم های گوگل
ساخت بک لینک با کیفیت
آموزش کار با ابزارهای سئو
ثبت نام سایت در گوگل وبمستر و نحوه انجام کار با آن
ثبت نام در گوگل آنالتیکس نحوه انجام کار با آن
سئو عکس و ویژگی های لازم آن
راه های افزایش شگفت انگیز سرعت سایتها
بهینه سازی لینک های داخلی در سورس سایت
افزایش ده برابری کلیک ها از طریق ستاره دارد کردن محتوا در نتایج گوگل
معرفی ابزار بهبود و بهینه سازی سورس سایتها
نکات مهم درباره Snippets rich و انواع آنها
استفاده از گوگل مپ و تاثیر جالب آن در گوگل
توضیحات درباره AMP و اعمال آن بر روی سایت های وردپرسی
محل قرارگیری تگ های مهم در سئو
بهینه سازی کامل آدرس صفحات سایت
نحوه صحیح ریدایرکت کردن

 تفاوت اصلی پدیده: در جلسه تعیین سطح که برای شما برگزار می شود, چارت و سرفصل دوره مخصوص به شما بسته خواهد شد و متناسب با اهداف و نیازتان آموزش های تخصصی میبینید

اگر به حضور در این دوره های تخصصی آموزش سئو در پدیده تمایل دارید هم اکنون با ما تماس بگیرید و مشاوره ی کارشناسان پدیده استفاده کنید . امروز سفر SEO خود را شروع کنید, و بر روی شغل آینده خود و کسب درآمد از آن سرمایه گذاری کنید.
آموزش سئو در پدیده تجارت به نحوی است که شما بصورت کاملا عملی و کارگاهی جزییات این فرایند را یادگرفته و با استفاده از آن براحتی می توانید جذب بازار کار شوید. ما در پدیده ورود به بازار کار شما را تضمین می کنیم به شرطی که بهترین خودتان در دوره باشین ….

منتظر حضور گرم شما در مجموعه دیجیتال مارکتینگ پدیده هستیم.

سرفصل ها و جلسات
سوالات متداول
همراهان دوره های آموزشی
دیدگاه کاربران
5 2 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
22 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
جمالی
1 سال قبل

سلام من از هنرجویان پدیده هستم خیلی راضیم با اینکه نصف کلاسام گذشته ممنون از کادر پدیده

پاسخ به  جمالی

لطفتون بی همتا قربان

hamid
1 سال قبل

درمورد هزینه های آموزش توضیح بدبد

پاسخ به  hamid

لطفا با دفتر تماس بگیرین

وزیری
1 سال قبل

به صورت قسطی هم میشه پرداخت کرد هزینه رو

پاسخ به  وزیری

درود . بله

هانیه حیدری
1 سال قبل

ببخشید وقتتون بخیر من از هنرجوهای قدمیتون بودم خیلی راضی بودم از کلاستوووون مرسی واقعا

پاسخ به  هانیه حیدری

خانم حیدری لطفتون پایدار باشه همیشه

علیرضا کریمی
1 سال قبل

مرسی برای دوره مفیدتون

لطف داری علی جان

مهرنوش نظری
1 سال قبل

ببخشید سرفصل های آموزیشتون و میگید؟

پاسخ به  مهرنوش نظری

سلام. متن بالا مطالعه شود

نرگس چاوشی
1 سال قبل

از صفر درس میدین؟؟؟

پاسخ به  نرگس چاوشی

سلام .بله

بهاره علیپور
1 سال قبل

سلام کار تو شرکتتون هم بعد دوره هست؟بیام اونجا

سلام . پس از امتحان و قبولی در خدمت هستیم

زهرایی
1 سال قبل

دوره مفید بود

پاسخ به  زهرایی

ممنونم

دوره های آموزشی مشابه

لیست دوره های مشابه آموزش سئو در اصفهان