یک فنجان مشاوره
مهـمـان مــا باشیـد

شـمـــاره تــمــاس
031-36628509

آموزش ساخت کلیپ برای اینستاگرام در اصفهان

انتشار 24 اسفند 1400
دیدگاه ها 0
زمان تقریبی مطالعه
گردآوری پدیده تجارت

فیلم های جذاب و کلیپ های تبلیغاتی در اینستاگرام را دیده اید ؟ فعالیت و کسب و کارتان در اینستا گرام  را شروع کرده اید ؟ شما هم میخواهید علاوه بر تولید محتوای متنی به تولید کلیپ های جذابی متناسب با کسب و کار و ارائه خدمات و حرفه مختص خود بپردازید ؟ کلی ایده در سر دارید اما نمیدانید چگونه آنهارا پیاده سازی کنید ؟نگران نباشید در این مقاله ما از دپارتمان تولید محتوای ویدئویی پدیده به آموزش ساخت کلیپ برای اینستاگرام در اصفهان میپردازیم و به شما یاد میدهیم چگونه فیلم های جذاب اینستاگرام ایجاد کنید و نکاتی برای ایجاد تبلیغات ویدیویی اینستاگرام که باعث افزایش فروش شما در اینستاگرام میشود.

 

چگونه فیلم های جذاب اینستاگرام ایجاد کنیم ؟


انتخاب محتوای خود برای ساخت کلیپ برای اینستاگرام

 

 

رسانه های اجتماعی و بازاریابی ویدئویی هر دو وسیله موثری برای تقویت شناخت برند شما ، افزایش وفاداری مشتری و بهبود کلی حضور آنلاین شما هستند. اینستاگرام یک بستر عالی برای بازاریابی ویدئویی است ، با این وجود هر چقدر هم که عالی باشند ، ویدیوهای اینستاگرام شما خودشان را تبلیغ نمی کنند. اگر می خواهید محتوای خود را در معرض جامعه بزرگتر و مرتبط تری قرار دهید و از مزایای فوق در بازاریابی ویدئویی در اینستاگرام بهره مند شوید ، این نکات را دنبال کنید.

1.اهداف مشخصی تعیین کنید

گفتن یک داستان جذاب در عرض یک دقیقه ممکن است چالش برانگیز باشد ، بنابراین وقت گذاشتن برای برنامه ریزی و صحنه پردازی ویدیوی خود بسیار مهم است. قبل از شروع ، از خود بپرسید که هدف نهایی شما برای به اشتراک گذاشتن ویدیو چیست؟ آیا می خواهید پیروان جدیدی به دست بیاورید؟ با فالوورهایی که قبلاً داشتید بیشتر شخصی شوید؟ ترافیک را به وب سایت خود هدایت می کنید؟  خاص باشید لحن و احساس فیلم شما به آنچه امیدوارید با ارسال آن بدست آورید بستگی دارد.

2.یک داستان بگویید

اگر می خواهید با فیلم خود جلب توجه کنید ، ویدئویی بسازید که داستانی را تعریف کند. لزوماً لازم نیست که یک صفحه داستان درست کنید ، اما برای اطمینان از استفاده بهینه از هر ثانیه ویدیوی خود را برنامه ریزی کنید. برای مدیریت بهتر زمان خود ، داستان خود را به سه عمل یا قسمت – ابتدا ، وسط و پایان – تقسیم کنید و بدانید که می خواهید هر بخش چه مدت دوام داشته باشد.

در پایان ویدیوی خود ، یک فراخوان درج کنید که در آن از بیننده خود بخواهید نوعی گام فعال برای تعامل با محتوا یا نام تجاری شما بردارد.سرانجام ، لازم به یادآوری است که فیلم های اینستاگرام بی صدا پخش می شوند مگر اینکه بیننده برای روشن شدن صدا روی ویدیو ضربه بزند. بنابراین استفاده از زیرنویس های روی صفحه مفید است.

3.نور پردازی مناسب

برای اینکه سوژه هایتان در صفحه نمایش خارق العاده به نظر برسند ، به کیت روشنایی حرفه ای کاملاً مجهز نیاز ندارید. چند دستورالعمل اساسی وجود دارد که می توانید برای افزایش کیفیت فیلم خود دنبال کنید. نور طبیعی را پیدا کنید. آیا کارگاه یا دفتر کار شما پنجره های بزرگی دارد؟ در نزدیکی این منابع نور طبیعی بایستید و به یاد داشته باشید که همیشه نور را در مقابل خود نگه دارید و به سمت خود بتابید.

زیر چراغهای بالای سر عکس نگیرید. نور بالای سر می تواند جلوه های بصری بسیار ناخوشایندی را ایجاد کند. به دنبال منابع نوری دیگر باشید و به سوژه خود کمک کنید تا جایی که چراغ چاپلوسی پیدا نمی کنید ، به اطراف حرکت کند.

خلاق باش! اگر تنظیم روشنایی فعلی شما به هیچ وجه مورد پسند شما نیست ، شرایط بهتری ایجاد کنید. با استفاده از تابلو پوستر یا کاغذ سفید به عنوان بازتابنده می توانید نور را نرم کنید. همچنین می توانید با استفاده از پلاستیک سیاه برای جلوگیری از منابع نور ناخواسته صرفه جویی کنید.

4.در ویدئوهای اینستاگرام خود از هشتگ ها استفاده کنید

هشتگ ها می توانند به شما در جذب فالوور بیشتر ، پسندیدن بیشتر ، افزایش دید محلی و بهبود تعامل با مشتریان بالقوه کمک کنند – همه اینها به ایجاد هدایت بیشتر برای تجارت شما کمک می کند. لید بیشتر به معنای تبدیل بیشتر است و تبدیل بیشتر به معنای تجارت بیشتر است. هشتگ ها فقط برای ارسال عکس های اینستاگرام یا استوری نیستند. می توانید از آنها برای فیلم های خود نیز استفاده کنید.

5.برای تحقیق در مورد هشتگ ها برای فیلم های خود از هشتگ های ویدئویی استفاده کنید

برای یافتن هشتگ برای فیلم های اینستاگرامی خود ، در مورد رقبا ، مخاطبان و مخاطبان رقبا تحقیق کنید تا به پیدا کردن مناسب ترین هشتگ ها کمک کنید. امروزه ابزارهای تحقیق هشتگ زیادی نیز در دسترس است. محتوای ویدئویی شما جایی است که می توانید در آن برجسته شوید و منحصر به فرد و خلاقیت خود را به نمایش بگذارید. از استفاده از هشتگ های معروف فعلی نیز نترسید.

6.فیلمبرداری شما

اولین قدم در فیلمبرداری ، تصمیم گیری در مورد دوربین عکاسی است. ما پیشنهاد می کنیم از دوربین تلفن هوشمند یا دوربین DSLR خود استفاده کنید ، اکنون که دوربین خود را انتخاب کرده اید ، زمان فیلمبرداری فرا رسیده است! در اینجا چند نشانگر برای راهنمایی شما در هنگام شروع فیلمبرداری در ویدیوهای اینستاگرام آورده شده است. این بهترین روش ها و نکات اینستاگرام به ویژه اگر از تلفن خود عکس می گیرید بسیار مفید است.

بیشتر بخوانبد : آموزش فتوشاپ ویژه اینستاگرام در اصفهان

چند نکته برای فیلمبرداری کلیپ های اینستاگرام

6-1.فیلم خود را در حالت عمودی یا افقی بگیرید. اینستاگرام دیگر فیلم ها را به صورت مربعی برش نمی دهد ، بنابراین هر جهت را برای جهت دادن به ویدیوی خود انتخاب می کنید ، می توانید مطمئن باشید که کل عکس در قاب اینستاگرام قرار می گیرد.

6-2.عکس را روی سوژه خود متمرکز کنید. با ضربه زدن روی بخشی از صفحه که می خواهید در فوکوس باشد ، می توانید دوربین گوشی هوشمند خود را متمرکز کنید. به عنوان مثال ، برای حفظ تمرکز روی صورت او ، روی صورت او ضربه بزنید یا اگر می خواهید چهره او از کانون توجه خارج شود ، به چپ یا راست سوژه ضربه بزنید.

6-3.ضربه را ثابت نگه دارید. مگر اینکه در حال فیلمبرداری از یک فیلم ترسناک بد باشید ، می خواهید از یک عکس لرزان جلوگیری کنید. برای ثابت نگه داشتن دست ها ، آرنج ها را روی یک سطح صاف بکارید ، یا به صورت خمیده پایین بیایید و آنها را روی زانوها لنگر دهید. اگر از دوربین DSLR استفاده می کنید ، آن را روی سه پایه قرار دهید.

6-4.انتخابی باشید. ویدیوی اینستاگرام شما فقط می تواند یک دقیقه طول بکشد ، بنابراین باید با عکس هایی که در استوری خود قرار داده اید انتخاب کنید. محبوبیت فعلی پست های فرهنگ شرکت را در نظر داشته باشید و برای بیرون رفتن و رویدادهای شرکت برنامه ریزی کنید تا فیلم های سرگرم کننده و معتبری بگیرید.

انتخاب محتوای خود برای ساخت کلیپ برای اینستاگرام

چگونه فیلم های جذاب اینستاگرام ایجاد کنیم ؟

بهترین راه برای تصمیم گیری در مورد نوع محتوای ایجاد شده ، در نظر گرفتن تصویر نام تجاری ، زیبایی شناسی ، محصولات و داستانی است که می خواهید در ویدیوی خود بگویید. سپس ، شروع کنید . هرچه بیشتر ایده ها را با توجه به موضوع و قالبی بنویسید که فکر می کنید داستان شما را به جذاب ترین شکل بیان می کند. در آخر ، اطمینان حاصل کنید که محتوای ویدئویی ایجاد شده با لحن و احساس برند شما مطابقت داشته باشد.

در زیر چند نمونه از انواع محتوای ویدئویی آورده شده است. لیست را مطالعه کنید و ببینید کدام یک از انواع محتوا به بهترین وجهی ارزش های تجاری شما را بیان می کند و به شما در دستیابی به اهداف بازاریابی شما کمک می کند.

1.ویژگی های محصول

به پیروان خود نشان دهید چه محصولی را حمل می کنید و چرا این محصولات بی نظیر است.

2.محصول در عمل

ویدیوهای محصول در عمل راهی عالی برای جلب توجه طرفداران شما و از بین بردن یکنواختی تصاویر صحنه ای است که محصول شما را در یک قفسه یا نمایشگاه به نمایش می گذارد. تفاوت بین دیدن عکس موجود از ژاکت ضد آب ، تصویری از یک کوهنورد که آن ژاکت را هنگام پوسته پوسته شدن صخره در طوفان باران می پوشد ، تصور کنید.

3.فیلم های اینستاگرام North Face

هنگام تعیین موضوع فیلم های محصول در عمل ، مهم است که مخاطبان خود و آرزوها و آرزوهای آنها را در نظر بگیرید. مشتری ایده آل شما کیست و زندگی ایده آل آنها چگونه است؟ سعی کنید این احساس را در ویدیوی خود ایجاد کنید.

4.پیش نمایش های دزدکی حرکت کردن

آیا در شرف عرضه محصول جدیدی هستید؟ در این صورت ، خبرها را با یک ویدیوی تیزر اعلام کنید که به دنبال کنندگان شما نگاه محرمانه ای به محصول جدیدی که قصد دارید راه اندازی کنید ، می دهد. با تشویق هیجان و هیجان پیرامون نسخه جدید خود ، پیروان خود را وادار خواهید کرد که محصول شما را حتی قبل از عرضه ، درباره محصول خود فکر کنند ، متعجب کنند و رویاپردازی کنند.

5.پشت صحنه

محتوای پشت صحنه راهی عالی برای ایجاد ارتباط شخصی تر با مخاطبان است. با معرفی پیروان خود به تیم خود و دسترسی در فضای باز به فعالیت های برند خود ، می توانید مقادیر نام تجاری خود را به روشی معتبر برقرار کرده و ارتباط صمیمانه تری با طرفداران خود ایجاد کنید

بیشتر بخوانبد :آموزش مدیریت اینستاگرام در اصفهان

بهترین اپلیکیشن های ساخت ویدئو برای اینستاگرام با موبایل 2021

1.اپلیکیشن  A Color Story

2.اپلیکیشن  Adobe Premiere Rush

3.اپلیکیشن  Anchor

4.اپلیکیشن Animoto

5.اپلیکیشن BeeCut

بهترین نرم افزار های ساخت ویدئو برای اینستاگرام با کامپیوتر

1.نرم افزار پریمیر (Adobe Premiere Pro)

2.نرم افزار افترافکت (Adobe After Effects)

3.نرم افزار کمتازیا (TechSmith Camtasia Studio)

4.نرم افزار InShot

5.نرم افزار Quik

6.نرم افزار Magisto

7.نرم افزار Horizon

بیشتر بخوانید : آموزش افترافکت در اصفهان

بیشتر بخوانید : آموزش پریمیر در اصفهان

کدام ابزار ویرایش ویدیوی اینستاگرام برای شما مناسب است؟

با وجود همه این گزینه ها ، سخت است که مشخص کنید کدام گزینه بهترین بسته را برای ایجاد ویدیوهای موفق اینستاگرام به شما ارائه می دهد. خوشبختانه اکثر آنها رایگان هستند و یا دارای یک دوره آزمایشی رایگان هستند که به شما امکان می دهد قبل از خرید تست کنید.  پس به شما توصیه میکنیم قبل از استفاده به مطالعه در مورد آنها  بپردازید . بهترین ابزارهای ویرایش ویدئو برای اینستاگرام  ،نرم افزار پریمیر (Adobe Premiere Pro) و نرم افزار افترافکت (Adobe After Effects) به انتخاب ما برای ابزارهای ویرایش ویدیوی رایگان اینستاگرام است.

بیشتر بخوانبد :آموزش تدوین ویدئو در اصفهان

نتیجه نهایی

ایجاد و به اشتراک گذاری فیلم ها در اینستاگرام برای شرکت شما و حتی کسب و کار و حرفه شخصی شما مفید است و یک روش عالی برای تعامل با مخاطبان خود از طریق تصاویر است. همچنین راه های زیادی وجود دارد که می توانید از فیلم ها در استراتژی بازاریابی خود استفاده کنید.

تیم پدیده تجارت یکی از قدیمی ترین شرکتهای دیجیتال مارکتینگ اصفهان می باشد و می تواند بهترین و با کیفیت ترین آموزشها را به شما عزیزان ارائه نماید.برای ساخت کلیپ تبلیغاتی برای محصولات یا خدماتتان حتما باید بصورت تخصصی آموزش ببینید و صدها کلیپ تبلیغاتی و تدوین ویدیوهای خود را انجام دهید. پس برای یکبار تصمیم بگیرید و بجای هزینه زیاد برای سفارش کلیپ های تبلیغاتی و کارهای تدوین ویدیوهای خود, خودتان آموزش ببنید .

مقالات مرتبط

شاید علاقمند به دیدن این مقالات نیز باشید
(آرشیو کامل)

معرفی ابزار docker معرفی ابزار docker مقالات طراحی وب سایت

پدیده تجارت

26 آذر 1398

الزاماتی که قبل از سفارش اپلیکیشن اندروید حتما باید رعایت کنید! الزاماتی که قبل از سفارش اپلیکیشن اندروید حتما باید رعایت کنید! مقالات تجارت الکترونیک

پدیده تجارت

08 آبان 1397

مراحل طراحی یک فروشگاه اینترنتی موفق مراحل طراحی یک فروشگاه اینترنتی موفق مقالات طراحی وب سایت

پدیده تجارت

14 مهر 1398

آموزش بازاریابی در اینستاگرام آموزش بازاریابی در اینستاگرام مقالات تجارت الکترونیک

پدیده تجارت

27 خرداد 1399

شش گام موثر در استراتژی تولید محتوا شش گام موثر در استراتژی تولید محتوا مقالات سئو

پدیده تجارت

21 خرداد 1398

بهترین پلاگین های فتوشاپ برای طراحان سایت بهترین پلاگین های فتوشاپ برای طراحان سایت مقالات طراحی وب سایت

پدیده تجارت

24 اسفند 1400

مزایای برنامه نویسی با php مزایای برنامه نویسی با php مقالات طراحی وب سایت

پدیده تجارت

19 تیر 1398

۳ دلیل مهم که شکست شما را در کسب و کار آنلاین تضمین می کند! ۳ دلیل مهم که شکست شما را در کسب و کار آنلاین تضمین می کند! مقالات تجارت الکترونیک

پدیده تجارت

16 شهریور 1396

آموزش نوار ابزار و ابزارهای فتوشاپ آموزش نوار ابزار و ابزارهای فتوشاپ مقالات طراحی وب سایت

پدیده تجارت

24 اسفند 1400

ترفند های افزایش امنیت شبکه های اجتماعی ترفند های افزایش امنیت شبکه های اجتماعی مقالات تجارت الکترونیک

پدیده تجارت

24 اسفند 1400

متد اسکرام چیست؟ متد اسکرام چیست؟ مقالات طراحی وب سایت

پدیده تجارت

19 تیر 1396

ساخت Spinner در اندروید استودیو ساخت Spinner در اندروید استودیو مقالات موبایل

پدیده تجارت

04 دی 1397

دیدگاه کاربران

0

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها