یک فنجان مشاوره
مهـمـان مــا باشیـد

شـمـــاره تــمــاس
031-36628509

آموزش وردپرس صفر تا صد

انتشار 24 اسفند 1400
دیدگاه ها 0
زمان تقریبی مطالعه
گردآوری پدیده تجارت

امروزه با افزایش استفاده مردم از اینترنت و سهولت استفاده از گوشی های تلفن همراه بحث کسب و کار های آنلاین بیش از پیش مورد توجه همگان قرار گرفته است. اولین قدم برای راه اندازی هر نوع کسب و کار اینترنتی ، طراحی یک سایت متناسب با نوع خدمات و یا مهارت شماست. ممکن است فکر ایجاد یک وب سایت شخصی را در ذهن داشته باشید اما فکر کنید این کار برای کسی غیر از یک توسعه دهنده یا شخصی که سابقه طراحی وب را دارد غیرممکن است . خوب ، ما ازدپارتمان طراحی سایت پدیده تجارت خبر خوبی برای شما داریم – مقاله ی آموزش وردپرس صفر تا صد برای شما عزیزان آماده شده است که آشنایی خیلی خوبی با طراحی سایت وردپرس پیدا کنید .

در دنیای طراحی سایت یک ابزاری برای ساخت وب سایت وجود دارد که به آن وردپرس می گویند ، استفاده از آن بسیار آسان است، در واقع شما می توانید با موفقیت یک وب سایت منحصر به فرد و حرفه ای برای کسب و کارتان ، وبلاگ یا نمونه کارهایتان ایجاد کنید. اما چگونه؟ ما در این راهنمای دقیق تمام جزئیات وردپرس را در اختیارتان قرار می دهیم و شما دقیقاً متوجه میشوید که چرا این سیستم محبوب ترین سیستم مدیریت محتوای موجود در دنیای طراحی سایت است.

 

در این پست ، با موارد زیر آشنا خواهید شد:

طراحی سایت با وردپرس چیست ؟

مراحل طراحی سایت با وردپرس

افزونه های ضروری برای هر سایت وردپرسی

و خیلی بیشتر!

طراحی سایت با وردپرس چیست ؟


 

طراحی سایت با وردپرس چیست ؟

 

وردپرس ابزاری برای ایجاد وب سایت است که بیش از 38 درصد وب را تأمین می کند – یعنی تقریباً از هر 3 وب سایت یک وب سایت با وردپرس طراحی شده است . وردپرس چیست؟ WordPress نامی است برای یک سیستم محبوب مدیریت محتوای آنلاین. به عبارت دقیق تر ، WordPress یک سیستم مدیریت محتوای منبع باز است. اصطلاحات “منبع باز” و “سیستم مدیریت محتوا” (CMS) برای چیست؟

منبع باز به این معنی است که شما می توانید هر فایلی را در بسته وردپرس تغییر دهید و از آن به هر شکلی که می خواهید استفاده کنید. سیستم مدیریت محتوا نرم افزاری است که جهت ساده سازی مدیریت محتوا با حداقل دانش فنی ساخته شده است. در این حالت ، ما در مورد محتوای یک وب سایت – صفحات وب ، جداول ، تصاویر ، انیمیشن ها ، فرم ها و … صحبت می کنیم. CMS به شما امکان می دهد همزمان سایت خود را بسازید و مدیریت کنید.

به لطف بستر وردپرس ، شما قادر خواهید بود صفحات وب ایجاد کرده و محتوا را به وب سایت خود اضافه کنید بدون اینکه هرگز یک خط کد بنویسید.

چرا CMS وردپرس اینقدر محبوب است؟

در اینجا دلیل استفاده شما از وردپرس وجود دارد و اینکه چرا باید از وردپرس استفاده کنید :

WordPress CMS.1 از زمان راه اندازی محبوبیت زیادی پیدا کرده است. با گذشت سالها ، محبوبیت آن به ابعاد بی نظیری افزایش یافت. امروزه بیش از 44.29٪ از کل وب سایت ها از وردپرس استفاده می کنند.

1.وردپرس با 60 در صد سهم بازار بر بازار سیستم مدیریت محتوا تسلط دارد

2.وردپرس به طور خارق العاده ای با افزونه ها قابل توسعه است

3.وردپرس به شما امکان می دهد با استفاده از themes ، شکل ظاهری آن را تغییر دهید. بدون هیچ گونه نیازی به کد.

4.وردپرس چند زبانه است

5.وردپرس در مقایسه با سایر راه حل ها مقرون به صرفه است

6. یافتن راهنمای وردپرس آسان است

7.وردپرس انعطاف پذیر است

و دلایل دیگری که همه جزئی از دلایل  استفاده از وردپرس برای طراحی سایت شما میشوند.

مراحل طراحی سایت با وردپرس

برای ساخت وب سایت به چه مواردی نیاز دارم؟

** انتخاب نام دامنه برای وب سایت مشاغل کوچک خود

** خرید میزبانی وب سایت

** نصب وردپرس

** طرح کلی مطالب برای وب سایت مشاغل کوچک خود

** انتخاب الگویی برای تغییر طراحی سایت خود

** اضافه کردن ویژگی های بیشتر با استفاده از افزودنی ها و برنامه های افزودنی

** منابعی برای کمک و بهبود مهارت های وردپرس خود

برای راه اندازی سایت وردپرس خود به سه مورد زیر احتیاج دارید.


 

** یک نام دامنه – این نام وب سایت شما مانند google.com است

** میزبانی وردپرس – این جایی است که پرونده های وب سایت شما ذخیره می شود.

افزونه های ضروری برای هر سایت وردپرسی

مجموعه ای از افزونه های مناسب که در قسمت بک اند سایت شما گنجانده شده است که با استفاده از آنها می توانید عملکرد ، زیبایی و کارایی سایت خود را به طور چشمگیری (و بلافاصله) هم برای خود و هم برای بینندگان خود بهبود ببخشید.

با این وجود ، با وجود گزینه های بیشماری که برای مدیر وب سایت وردپرس در دسترس است ، چالش یافتن بهترین افزونه های وردپرس غیرممکن است.به هر حال ، فقط یک خط کد یا نصب اشتباه نیاز است تا وب سایت زیبا و زیبا را که قبلاً زیبا و زیبا بود ، به یک کد آشفته کد پوچی ، مضامین جذاب و عملکرد شکسته تبدیل کنید.

نگران نباشید.

ما تمام کارهای سنگین را برای شما انجام داده ایم ، تعداد بیشماری از افزونه های وردپرس را نصب و بررسی کرده ایم تا یک بار برای همیشه مشخص کنیم کدام یک از آنها ارزش وقت شما را دارند و کدام یک ارزش ندارند.

بنابراین ، بدون هیچ زحمتی بیشتر در اینجا لیست تعدادی از افزونه برتر وردپرس برای 2021 است:

1.“Contact Form 7” (Contacting)

Contact Form 7

“فرم تماس7 ” (تماس با ما) :

اگر به افزونه ای نیاز دارید که به شما امکان می دهد چندین فرم تماس را به طور یکپارچه ایجاد و مدیریت کنید ، این پلاگین ساده به شما امکان می دهد از همه کدگذاری های اضافی صرف نظر کنید تا بتوانید به سرعت فرم های ارتباطی زیبایی ایجاد کنید که باعث می شود کاربران صندوق ورودی شما را منفجر کنند.

2.“Yoast SEO” (Search Optimization)

Yoast SEO

“Yoast SEO” افزونه سئوی وب سایت :

هنگامی که نوبت به بهینه سازی موتور جستجو در صفحه می رسد ، تعداد کمی از افزونه ها می توانند عملکرد عالی مانند Yoast SEO داشته باشند .با فرض اینکه شما قبلاً تحقیقات کلیدی را انجام داده اید ، افزونه Yoast شما را مرحله به مرحله در روند بهینه سازی محتوای جدید شما برای موتورهای جستجو راهنمایی می کند.

Yoast SEO از تراکم کلمه کلیدی هدف شما گرفته تا بهینه سازی عنوان و برچسب های h2 ، تا خوانایی اساسی و فراداده ، بهینه سازی موتور جستجو در صفحه را بسیار آسان می کند.

3.“Akismet” (Anti-Spam)

Akismet Spam Protection

افزونه آنتی اسپم و جلوگیری از دیدگاه فیک:

Akismet یک سرویس فوق پیشرفته برای فیلتر اسپم می باشد ، و از دریافت اسپم جلود می کند ، این فیلترینگ هوشمند باعث میشه که شما نظرات اسپم و دنبالک ها (trackbacks) رو دریافت نکنید .

نحوه کار این سیستم به این صورت هست ، که این سیستم اطلاعاتی رو در مورد انواع اسپم داره و میدونه که ساختار یک اسپم به چه صورت هست ، همچنین این سیستم از تمامی نظرات اسپم در سایت ها اطلاعاتی رو داره و از این اطلاعات برای جلوگیری از دریافت اسپم استفاده میکند ، داشتن این اطلاعات برای جلوگیری از اسپم در آینده میتواند بسیار مفید باشد .

شرکت WordPress.com در پشت صحنه این افزونه می باشد ، به خاطر این به تمامی سایت های وردپرسی پیشنهاد شده است . و به صورت پیشفرض نیز روی تمامی سایت های وردپرس به همراه وردپرس نصب می باشد .

4. “TinyMCE Advanced” (Customization)

TinyMCE Advanced

“TinyMCE Advanced” افزونه ادیتور سفارشی:

ایا دوست دار ید بدون ورود به سیستم و رفتن به وب سایت Google Analytics ، جزئیات مربوط به زمان واقعی وب سایت خود را ردیابی کنید ، داشبورد Google Analytics برای WP افزونه ای است که شما در جستجوی آن هستید.

این افزونه ساده برای استفاده ، به شما امکان می دهد دکمه های نشان داده شده در نوار ابزار Visual Editor را اضافه ، حذف و ترتیب مجدد دهید ، به شما امکان پیکربندی حداکثر چهار ردیف دکمه را می دهد که شامل قلم هستند (اما مطمئناً محدود نمی شوند) اندازه ها ، خانواده قلم ها ، رنگ متن / پس زمینه ، جداول و موارد دیگر.

5.“WordFence” (Security)

Wordfence Login Security

“WordFence” افزونه امنیت:

با گسترش حملات سایبری و هک وب سایت در سال 2018 ، امنیت وب سایت بیش از هر زمان دیگری اهمیت دارد.

با ارائه نسخه رایگان و پولی WordFence Security امکان دسترسی به ابزارهای فراوانی  که شامل فایروالی که شامل محدود کردن نرخ ، مسدود کردن خزنده های جعلی Google ، لیست سفید IP و مسدود کردن IP است.

6. “Google XML Sitemaps” (Crawling)

Google XML Sitemaps

” XML Google” افزونه نقشه سایت:

یکی دیگر از افزونه های مفید SEO برای وردپرس ، نقشه سایت Google XML  که به موتورهای جستجو مانند Google ، Bing و Yahoo! این امکان را میدهد  تا وب سایت شما را با یک نقشه سایت ویژه XML بهتر فهرست کنند.

7.Google Analytics WP (Analytics)

Google Analytics WP (Analytics)

Google Analytics WP افزونه تجزیه تحلیل ورودی و سئو :

این افزونه به شما امکان می دهد تا نه تنها آمار ترافیک و کانال های کسب در زمان واقعی را کنترل کنید بلکه موارد زیر را نیز مشاهده کنید:

جلسات ، جستجوی ارگانیک ، بازدید از صفحه ، آمار تجزیه و تحلیل نرخ گزاف

مکانها ، صفحات ، مراجعه کنندگان ، کلمات کلیدی ، آمار تجزیه و تحلیل خطاهای 404

کانال های ترافیک ، شبکه های اجتماعی ، رسانه های ترافیکی ، آمار تجزیه و تحلیل موتورهای جستجو

دسته های دستگاه ، مرورگرها ، سیستم عامل ها ، وضوح صفحه ، آمار تجزیه و تحلیل مارک های تلفن همراه

8. “Smush” (Image Compression)

Smush

“Smush” افزونه فشرده سازی تصاویر:

با استفاده از Smush Image Compression and Optimization ، می توانید در کمتر از یک روز تمام تصاویر وب سایت خود را فشرده ، تغییر اندازه و بهینه کنید.

جمع بندی

یک ضرب المثل هست که میگه هرموقع ماهی از اب بگیری تازست… اگر هنوز وارد دنیای کسب و کار های اینترنتی نشدید و یک سایت برای کسب و کار خود طراحی نکردید ،اصلا نگران نباشید میتوانید از همین الا شروع کنید و با استفاده از ابزار ورد پرس و آموزش وردپرس در اصفهان یک سایت بسیار کاربردی متناسب با خدمات و نوع فعالیتتان راه اندازی کنید و شما هم در این بازار بسیار گسترده و پر رنق جایگاهی برای خودتان کسب کنید.

اگر مایل به آموزش طراحی سایت وردپرس از صفر با کدنویسی فرانت اند هستید, دوره های تخصصی آموزش وردپرس برای شما عزیزان آماده شده است. و اگر تمایل به دارید خدمات طراحی سایت خود را به شرکتی رسمی و با سابقه بسپارید و هرچه سریع تر وارد کسب و کار های آنلاین شوید و از رقبای خود پیشی بگیرید ما از دپارتمان طراحی سایت پدیده همراه شما هستیم .فقط کافیست با کارشناسان ما در تماس باشید. ،

مقالات مرتبط

شاید علاقمند به دیدن این مقالات نیز باشید
(آرشیو کامل)

نکات مهم قبل از سفارش سایت ::حتما مطالعه کنید!!:: نکات مهم قبل از سفارش سایت ::حتما مطالعه کنید!!:: مقالات طراحی وب سایت

پدیده تجارت

15 مرداد 1392

اشتباهات رایج طراحی سایت اشتباهات رایج طراحی سایت مقالات طراحی وب سایت

پدیده تجارت

10 دی 1398

وردپرس چیست ؟ وردپرس چیست ؟ مقالات تجارت الکترونیک

پدیده تجارت

16 فروردین 1401

رازهای موفقیت فروشگاه های اینترنتی رازهای موفقیت فروشگاه های اینترنتی مقالات تجارت الکترونیک

پدیده تجارت

25 دی 1397

طرح کسب و کار (طرح تجاری) چیست ؟ طرح کسب و کار (طرح تجاری) چیست ؟ مقالات برندینگ

پدیده تجارت

24 اسفند 1400

آموزش نصب وردپرس روی سی پنل آموزش نصب وردپرس روی سی پنل مقالات طراحی وب سایت

پدیده تجارت

30 آذر 1398

آموزش مجازی (Virtual training) چیست ؟ آموزش مجازی (Virtual training) چیست ؟ مقالات تجارت الکترونیک

پدیده تجارت

04 اسفند 1395

تفاوت آموزش وردپرس پدیده با دیگر آموزش های خصوصی در چیست؟! تفاوت آموزش وردپرس پدیده با دیگر آموزش های خصوصی در چیست؟! مقالات طراحی وب سایت

پدیده تجارت

09 آبان 1397

المنتور چیست ؟ المنتور چیست ؟ مقالات تجارت الکترونیک

پدیده تجارت

21 فروردین 1401

چگونه یک طراح سایت حرفه ای  شویم ؟(قسمت دوم) چگونه یک طراح سایت حرفه ای شویم ؟(قسمت دوم) مقالات طراحی وب سایت

پدیده تجارت

24 اسفند 1400

متد اسکرام چیست؟ متد اسکرام چیست؟ مقالات طراحی وب سایت

پدیده تجارت

19 تیر 1396

انتخاب نام دامنه و رابطه آن با سئو انتخاب نام دامنه و رابطه آن با سئو مقالات سئو

پدیده تجارت

01 شهریور 1396

دیدگاه کاربران

0

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها