یک فنجان مشاوره
مهـمـان مــا باشیـد

شـمـــاره تــمــاس
031-36628509

بایدها و نبایدهای طراحی سایت

انتشار 30 خرداد 1396
دیدگاه ها دیدگاه‌ها برای بایدها و نبایدهای طراحی سایت بسته هستند
زمان تقریبی مطالعه
گردآوری پدیده تجارت

زمانی که شما متناسب با کسب و کاری که دارید وب سایتی را طراحی می کنید  ،ملزم به رعایت یکسری اصول و قوانین به عنوان بایدها و نباید ها هستید.در این مقاله به بررسی این بایدها و نبایدها می پردازیم.

 

1-اولین مبحثی که مورد توجه کاربرانی که به وب سایت شما مراجعه می کنند قرار میگیرد گرافیک ,شمای سایت و به عبارتی UI (رابط کاربری) و UX (تجربه کاربری) به کار رفته در وب سایت شما می باشد. چشمگیر بودن صفحه سایت و نمایش بزرگی و کیفیت کار شما نسبت به رقبایتان در یک دید, بدون در نظر گرفتن محتوای سایت باعث جذب کاربر و حتی تبدیل شدن کاربر به مشتری بالقوه و یا رد وب سایت و کسب و کار شما از دید آنها خواهد شد.

 

2-در همان مبحث گرافیک وب سایت , در طراحی وبسایت و معرفی برندتان سعی کنید از همان رنگهای سازمانی خود در طراحی استفاده کنید البته اگر تعداد رنگها زیاد است آنها را بایستی محدود کنید. در صورتی که رنگ سازمانی برای برند خود انتخاب نکرده اید بهتر است این کار را از الان شروع کنید و رنگهای مناسب کسب و کار خود را برگزینید و باز هم در طراحی از آنها استفاده کنید. یکپارچگی سازمان و برند شما مهمترین اصل در ساخت برندتان می باشد.

 

3-نکته حائز اهمیت دیگر نوع فونت وب سایت شما می باشد. شاید به دید شما فونت مسئله ی پیش پا افتاده ای در طراحی باشد و به طور شانسی هر فونتی را انتخاب کنیم اهمیت چندانی نخواهد داشت ولی این باور کاملا اشتباه است, استفاده از فونت های مناسب در طراحی وب سایت تاثیر شایانی به ماندگاری کاربران در وب سایتتان و سهولت مطالعه محتوای سایت خواهد داشت.

 

4-نحوه ی چیدمان وب سایت شما بسیار مهم می باشد که هنگام ورود , کاربران به راحتی به موارد موردنیاز خود دسترسی پیدا کنند و در پیداکردن نیازشان دچار سردرگمی در بین تعداد زیاد صفحات نشوند.

 

5-سرعت بارگزاری صفحات وب سایت نیز بایستی موردتوجه قرار گیرد زیرا دیگر کاربران فرصت زیادی برای لود شدن وب سایت شما قرارنمیدهند و به سرعت از وب سایت شما خارج شده و به وب سایتهای دیگر مراجعه می کنند که این امر نیز با استفاده از تصاویر باکیفیت ولی با حجم کم و مناسب و همچنین بهینه سازی کدهای وب سایتتان میسر می شود.

 

6-در نگارش محتوای مطالب وب سایتتان بایستی به نکاتی مانند استفاده از پاراگراف و جملات کوتاه توجه کنید, در درج مقالات نباید از کپی برداری از وب سایتهای دیگر استفاده کنید زیرا باعث از بین رفتن سئوی وب سایتتان خواهید شد, بایستی مقالات شما یکتا باشد و توسط خود شما نگارش شده باشد, همچنین برای سئوی مفالاتتان تعداد کارکترهای آن نباید کمتر از 300 باشد.

 

ما در شرکت پدیده تجارت به عنوان یکی از شرکتهای رسمی طراحی سایت اصفهان آمادگی داریم کلیه سفارشات طراحی سایت شما را با بهتربن کیفیت و بالاترین خدمات انجام دهیم.

 

از شنیدن صدای گرم شما خوشحال می شویم

مقالات مرتبط

شاید علاقمند به دیدن این مقالات نیز باشید
(آرشیو کامل)

چرا باید برنامه نویسی IOS را یاد بگیریم؟ چرا باید برنامه نویسی IOS را یاد بگیریم؟ مقالات طراحی وب سایت

پدیده تجارت

29 آبان 1396

خطای صفحه سفید وردپرس چیست؟ خطای صفحه سفید وردپرس چیست؟ مقالات طراحی وب سایت

پدیده تجارت

19 دی 1398

کاربرد TextWatcher در اندروید استودیو و آموزش ساخت آن کاربرد TextWatcher در اندروید استودیو و آموزش ساخت آن مقالات موبایل

پدیده تجارت

02 مرداد 1397

برای انتخاب بهترین وب سایت ساز  به دنبال چه چیزی باشید برای انتخاب بهترین وب سایت ساز به دنبال چه چیزی باشید مقالات تجارت الکترونیک

پدیده تجارت

16 فروردین 1401

طراحی اپلیکیشن مانند اسنپ و تپ سی طراحی اپلیکیشن مانند اسنپ و تپ سی مقالات تجارت الکترونیک

پدیده تجارت

07 آبان 1396

جدیدترین تکنولوژی های طراحی سایت جدیدترین تکنولوژی های طراحی سایت مقالات طراحی وب سایت

پدیده تجارت

12 مهر 1396

چگونه ادمین یک پیج اینستاگرام بشویم ؟ چگونه ادمین یک پیج اینستاگرام بشویم ؟ مقالات شبکه های اجتماعی

پدیده تجارت

14 تیر 1399

چگونه وبسایت خود را در گوگل ثبت کنیم؟ چگونه وبسایت خود را در گوگل ثبت کنیم؟ مقالات طراحی وب سایت

پدیده تجارت

25 آبان 1396

با قابلیت های جدید Instagram آشنا شوید! با قابلیت های جدید Instagram آشنا شوید! مقالات شبکه های اجتماعی

پدیده تجارت

05 تیر 1397

مشاوره تخصصی بصورت حرفه ای در اصفهان مشاوره تخصصی بصورت حرفه ای در اصفهان مقالات

پدیده تجارت

11 مرداد 1397

بنر مارکتینگ بنر مارکتینگ مقالات برندینگ

پدیده تجارت

22 دی 1392

ابزار های مدیریت اینستاگرام ابزار های مدیریت اینستاگرام مقالات شبکه های اجتماعی

پدیده تجارت

20 فروردین 1401

دیدگاه کاربران

دیدگاه‌ها برای بایدها و نبایدهای طراحی سایت بسته هستند