یک فنجان مشاوره
مهـمـان مــا باشیـد

شـمـــاره تــمــاس
031-36628509

بهترین قالب های وردپرس 2021

انتشار 16 فروردین 1401
دیدگاه ها 0
زمان تقریبی مطالعه
گردآوری پدیده تجارت

 وقتی صحبت از انتخاب بهترین قالب وردپرس برای سال 2021 می شود ، موارد زیادی وجود دارد که باید در نظر گرفته شوند و صادقانه بگویم در مورد آنچه مهم است وظیفه قالب های وردپرس جمع آوری محتوا ها و همچنین داده های ذخیره شده وردپرس و نمایش آن ها در مرورگر کاربر است . زمانی که شما یک قالب وردپرس را می سازید، در واقع تصمیم می گیرید که محتواهای موجود در سایت شما، به چه شکلی در بیایند و چگونه نمایش داده شوند.ورد پرس چیست ؟

قالب وردپرس چیست؟

قالب وردپرس ابزاری برای تغییر طرح و طراحی وب سایت شما است. تم ها ظاهر سایت شما را شامل طرح ، تایپوگرافی ، رنگ و سایر عناصر طراحی سفارشی می کنند. یک تم یک پوشه فشرده شده با گروهی از فایل ها ، شامل مجموعه ای از قالب های صفحه نوشته شده به زبان برنامه نویسی PHP همراه با برخی از شیوه نامه های CSS است. هنگامی که برای اولین بار یک سایت وردپرس ایجاد می کنید ، یک قالب پیش فرض نصب شده با آن ارائه می شود. می توانید موضوع را در وردپرس تغییر دهید تا با نیازها و صنعت شما مطابقت داشته باشد. انتخاب موضوع مناسب می تواند وب سایت شما را جذاب تر ، آسان تر برای استفاده و تعامل بازدیدکنندگان را بهبود بخشد. اولین نکته مهم هنگام جستجوی فهرست موضوعی این است که از نظر سرعت بهینه شده و به روزرسانی های منظم را ارائه می دهد. تنها موضوعاتی که به طور مکرر به روز می شوند می توانند به شما امنیت و قابلیت اطمینان لازم را برای اجرای یک وب سایت قوی ارائه دهند.

سئو وردپرس چیست ؟

معرفی13 قالب کاربردی وردپرس:

1.قالب x پوسته چند منظوره حرفه ای وردپرس

در حالی که Pro قدرت اصلی ما است ، X نیز وجود دارد که عملکرد کمتری را ارائه می دهد ، اما برای کسانی که با تم های وردپرس شروع می کنند ، یک انتخاب عالی است. هر زمان که بخواهید می توانید X را به Pro ارتقا دهید و این باعث می شود این گزینه حتی بهتر باشد ، زیرا وقتی پیشرفته تر می شوید ، همیشه می توانید از ویژگی های گسترده تری مانند یک header و footer builder استفاده کنید که فقط با موضوع Pro ما ارائه می شود. به طور کلی X و Pro شباهت های زیادی دارند ، بنابراین با انتخاب نسخه ی نمایشی و ایجاد سایت خود با Cornerstone می توانید در کوتاه ترین زمان شروع به کار کنید.

2.قالب دیوی(Divi)

Divi یک موضوع چند منظوره چند منظوره است که دارای مجموعه ای بزرگ از طرح بندی های از پیش ساخته شده است که می تواند روند ایجاد وب سایت شما را تسریع کند. هر طرح و عنصر کاملاً پاسخگو است و در هر دستگاهی خوب به نظر می رسد.

در حالی که Divi ممکن است پیچیده ترین موضوع موجود در بازار نباشد ، اما بسیار کاربر پسند است و ابزارها و ویژگی های کافی را در اختیار شما قرار می دهد تا هر طرحی را زنده کنید. معایب و سوالات ریج ورد پرس؟

3.قالب آسترا(Astra)

Astra با انتخاب نامحدود به کاربر و ادغام با سازندگان محبوب مانند Elementor ، به سرعت به یکی از موفق ترین قالب های وردپرس تبدیل شده است.

نکته منحصر به فرد در مورد این موضوع این است که به عنوان یک نسخه رایگان ارائه می شود که در حال حاضر مجموعه ای اساسی از گزینه ها را در اختیار شما قرار می دهد ، به محض اینکه می خواهید یک قدم جلوتر بروید می توانید ارتقا دهید و به یک کتابخانه بزرگ طراحی دسترسی پیدا کنید.

4.قالب آوادا(Avada)

Avada پرفروش ترین تم در Themeforest است و می توان آن را به عنوان چاقوی تم های ارتش سوئیس در نظر گرفت. این صدها گزینه تم و طیف گسترده ای از افزونه های پشتیبانی شده دارد. با توجه به این که دارای پایگاه کاربر گسترده ای است ، اکثر افزونه ها با آنها ادغام می شوند و در موارد نادر که چیزی به درستی کار نمی کند ، آنها یک تیم پشتیبانی دارند که می تواند در مورد سوالات مربوط به موضوع آنها به شما کمک کند. اموزش وردد پرس صفر تا صد

5.قالب انفولد(Enfold)

Enfold from Kriesi موضوعی از نویسنده است که یکی از اولین افراد در بازار Themeforest بود. تنها تعداد کمی از افراد هستند که تجربه بیشتری در این صنعت نسبت به او دارند و این نیز در موضوع وی نمایان است. با طی مسیری که همه چیز به صورت سفارشی و بدون درز ساخته شده است ، بر خلاف بسیاری از تم های دیگر ، تجربه ای را به دست خواهید آورد.

 با استفاده از بیش از 35 نسخه نمایشی ، می توانید نقطه شروع عالی را قبل از تغییر در طراحی متناسب با نیازهای خود انتخاب کنید. این امر باعث تسریع در روند کار شده و به شما در انجام سریع کارها کمک می کند.

6.قالب فوق العاده  ( Ultra)

Ultra از themeify همراه با 12 افزونه سازنده رایگان به ارزش بیش از 100 دلار است که عملکرد سازنده Themify را افزایش می دهد تا بتوانید راحتتر سایت بسازید. با گزینه های چیدمان هوشمند می توانید به هر صفحه منحصر به فرد و جلوه خاصی بدهید.

 یک عملکرد عالی دیگر به نام “پیمایش بخش” شما را قادر می سازد تا عناصر پیمایش کامل صفحه به صورت افقی و عمودی را برای وب سایت خود داشته باشید که در هنگام تعامل با وب سایت به بازدیدکنندگان شما ظاهر و احساس کاملاً منحصر به فردی می بخشد.

7.قالب OceanWP

OceanWP یکی دیگر از قالب های رایگان وردپرس است که دارای مجموعه قدرتمندی از ویژگی ها و افزونه های همراه است. با پشتیبانی WooCommerce و به روزرسانی های مکرر ، این یک راه عالی برای راه اندازی وب سایت شما است و هنگامی که احساس کردید به چیزی پیشرفته تر نیاز دارید می توانید در هر زمان به پیشنهاد برتر خود ارتقا دهید

8.قالب هستیا ( Hestia)

Hestia یک قالب برتر وردپرس است. با این حال ، ترجمه رایگان و کاملاً آماده است. با طیف گسترده ای از برنامه های افزودنی که می توانید با ارتقاء به Hestia Pro خریداری کنید ، هنگام طراحی وب سایت گزینه های شما نامحدود است.

با ویژگی سفارشی ساز زنده و طیف گسترده ای از گزینه های تم ، از کار با این قالب وردپرس لذت خواهید برد.طراحی سایت فروشگاهی با ورد پرس

9.قالب سولداد(Soledad)

Soledad یک موضوع مجله وبلاگ چند مفهومی است که می توانید از Themeforest خریداری کنید. دارای 1000+ کشویی و طرح بندی وبلاگ/مجله است.علاوه بر این ، چندین الگوی پست واحد نیز برای به اشتراک گذاشتن داستانهای منحصر به فرد با مخاطبان خود دریافت خواهید کرد. همچنین با پشتیبانی AMP ارسال می شود.

10.قالب گویا(Goya)

آیا به دنبال یک موضوع تجارت الکترونیک عالی هستید که محصولات شما را برجسته کند؟ جلوترش رو نگاه نکن. گویا دارای ویژگی های فوق العاده ای مانند یک چرخ دستی کوچک و پرداخت چند مرحله ای است که میزان تبدیل را افزایش داده و به شما امکان می دهد محصولات خاصی را برای مشتریان خود به فروش برسانید. با ارائه طیف گسترده ای از گزینه های تم ، می توانید ظاهر و احساس این موضوع را بر اساس نیازهای خود تغییر دهید.

11.قالب مسطح(Flatsome)

اگر به دنبال راهی آسان برای استفاده و در عین حال پیچیده برای ایجاد وب سایت شخصی خود هستید ، Flatsome نهایی ترین موضوع وردپرس است. با داشتن تمام ویژگی های مهم که برای راه اندازی یک کسب و کار موفق نیاز دارید ، سعی کنید این موضوع برجسته را امتحان کنید.

12.قالب کالیاس(Kallyas)

Kallyas یک تم چند منظوره است که دارای بیش از 70 نسخه نمایشی از پیش ساخته است که می توانید با یک کلیک وارد کنید. با استفاده از صفحه ساز صهیون و طیف گسترده ای از عناصر برای سبک بندی و چیدمان صفحات خود ، شگفت زده خواهید شد که با چه سرعتی می توانید یک وب سایت کامل را بدون نیاز به لمس هیچ کدی لمس کنید.

13.قالب اوشین(Oshine)

اگر می خواهید نمونه کارها را به نمایش بگذارید یا به سادگی اطلاعات را به شیوه ای زیبا نمایش دهید ، Oshine با داشتن 28000+ مشتری و رتبه رضایت فوق العاده ، دارای تم عالی است. تعداد زیادی سبک سرصفحه و پاورقی وجود دارد که با ترکیب آنها با بخش های اختلاف منظر نفس گیر ، جلوه منحصر به فردی به سایت شما می بخشد.

کلام آخر:

با تیم با سابقه و پرشور پدیده ، هرگز با هیچ مشکلی یا سوال روبرو نخواهید شد اگر به دنبال موضوعی با قابلیت توسعه بالا هستید این امکان به شما داده میشود که قطعات قالب برای استفاده سریع از صفحات خیره کننده استفاده کنید ، این موضوع انتخاب مناسبی برای شما است.همراه با مجموعه ای از برنامه های افزودنی که شما را قادر می سازد کارهای بیشتری انجام دهید و ارزش بازدیدکنندگان خود را افزایش دهید و اسنادی که به شما آموزش می دهد از همه ابزارهایی که در اختیار شما قرار دارد استفاده کنید ، فقط می توانیم آن را امتحان کنیم.

مقالات مرتبط

شاید علاقمند به دیدن این مقالات نیز باشید
(آرشیو کامل)

وردپرس چیست و چه مزایایی دارد؟ وردپرس چیست و چه مزایایی دارد؟ مقالات طراحی وب سایت

پدیده تجارت

25 اردیبهشت 1398

اصول تولید محتوای به شکل ویدئو اصول تولید محتوای به شکل ویدئو مقالات برندینگ

پدیده تجارت

21 اسفند 1395

ساخت تیزر تبلیغاتی در اصفهان ساخت تیزر تبلیغاتی در اصفهان مقالات تجارت الکترونیک

پدیده تجارت

24 اسفند 1400

بررسی تفاوت هایHTML و JavaScript بررسی تفاوت هایHTML و JavaScript مقالات طراحی وب سایت

پدیده تجارت

23 آبان 1398

همه چیز درباره سرویس ایمیل یاهو: از تولد تا 2024 همه چیز درباره سرویس ایمیل یاهو: از تولد تا 2024 مقالات شبکه های اجتماعی

پدیده تجارت

07 بهمن 1402

9 روش افزایش فروش به صورت آنلاین چیست؟ 9 روش افزایش فروش به صورت آنلاین چیست؟ مقالات تجارت الکترونیک

پدیده تجارت

16 فروردین 1401

صفر تا صد شروع کسب و کار آنلاین صفر تا صد شروع کسب و کار آنلاین مقالات برندینگ

پدیده تجارت

04 آبان 1398

ساخت Toast سفارشی در اندروید ساخت Toast سفارشی در اندروید مقالات موبایل

پدیده تجارت

16 بهمن 1397

Sharedpreferences چیست؟ Sharedpreferences چیست؟ مقالات موبایل

پدیده تجارت

10 بهمن 1397

فلت دیزاین چیست؟ فلت دیزاین چیست؟ مقالات طراحی وب سایت

پدیده تجارت

15 فروردین 1401

انجام خدمات صفر تا صد دولوپر اکانت اپل انجام خدمات صفر تا صد دولوپر اکانت اپل مقالات تجارت الکترونیک

پدیده تجارت

09 شهریور 1398

رمز موفقیت برندهای قدرتمند رمز موفقیت برندهای قدرتمند مقالات برندینگ

پدیده تجارت

17 آذر 1392

دیدگاه کاربران

0

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها