یک فنجان مشاوره
مهـمـان مــا باشیـد

شـمـــاره تــمــاس
031-36628509

دانستنی های طراحی اپلیکیشن اندروید

انتشار 15 مهر 1398
دیدگاه ها 0
زمان تقریبی مطالعه
گردآوری پدیده تجارت

از آنجا که انسان‌ها هر روز بیشتر از گوشی‌های همراه برای انجام هر کاری در کوتاه‌ترین زمان ممکن استفاده می‌کنند، طراحی اپلیکیشن اندروید به توسعه کسب و کارها کمک زیادی می‌کند.

شرکت‌ها و موسسات زیادی امروزه به کار طراحی اپلیکیشن مشغول هستند و اپلیکیشن‌هایی برای موبایل، تبلت یا کامپیوتر و لپ تاپ طراحی می‌کنند. زیرا با گسترش روز افزون کسب و کارهای اینترنتی، تقریبا هر کسب و کاری به یک اپلیکیشن برای بهبود کیفیت ارتباط با مشتری و دسترسی آسان‌تر آن‌ها به محصولات ارائه شده، نیاز دارد؛ اما پیدا کردن تیم حرفه‌ای برای این کار که تجربیات طراحی درخشانی داشته باشد و بتواند به شما کمک کند، چندان کار سختی نیست، پس تا پایان این مقاله همراه ما باشید تا در این انتخاب به شما کمک کنیم.

انواع اپلیکیشن‌ها:

برای دو سیستم عامل اندروید و ios می‌توان اپلیکیشن طراحی کرد، که هر کدام مسیری متفاوت دارند و امکانات خاص خود را دارا هستند. برای سیستم عامل اندروید، معمولا از زبان جاوا و برای تلفن‌های هوشمند با سیستم عامل ios از زبان سوئیفت برای کد زنی استفاده می‌شود، به هر حال این دو دارای تفاوت‌هایی هستند که در طراحی اپلیکیشن باید به آن توجه شود.

آیا اپلیکیشن‌ها فقط برای گوشی تلفن همراه طراحی می‌شوند؟

نسخه ویندوز را می‌توان برای هر اپلیکیشنی طراحی کرد، تا علاوه بر اینکه روی گوشی از آن استفاده می‌کنید، بتوانید، روی لپ تاپ یا کامپیوترتان همان اپلیکیشن را داشته باشید.

چگونه ایده‌های خام تبدیل به یک اپلیکیشن باکیفیت و موفق می‌شوند؟

اگر تیم طراحی اپلیکیشنی که انتخاب می‌کنید، متشکل از متخصصان و افراد باتجربه در این زمینه باشد، می‌توانند در عملی کردن ایده شما موفق‌تر باشند. مشاوره‌هایی که قبل از طراحی با تیم حرفه‌ای دارید، به شما کمک خواهد کرد، تا دقیقا آنچه را که می‌خواهید، مطابق با سلیقه و نیازتان برای شما طراحی و آماده شود؛ پس جلسات توجیهی قبل از انجام پروژه بین کارفرما و تیم طراحی اپلیکیشن از اهمیت بسزایی برخوردار است.

تیم طراحی اپلیکیشن شامل چه کسانی است؟

قطعا برای ساخت یک اپلیکیشن از مراحل اولیه تا هنگامیکه اپلیکیشن آماده استفاده کاربر قرار می‌گیرد، کارهای زیادی روی آن صورت می‌گیرد، تا به صورتی که شما می‌بینید، درآید. تمام این مراحل شبیه هم نیستند و برای هر بخش باید از متخصص آن استفاده شود، تا اپلیکیشن بدون نقص و باکیفیت باشد. از طراحی ظاهری گرفته تا کدنویسی و مسائل روانشناختی در طراحی اپلیکیشن، همه و همه نیاز به متخصص در آن زمینه دارند، که تیم طراحی اپلیکیشن را تشکیل می‌دهد.

هزینه طراحی اپلیکیشن چقدر است؟

ساخت اپلیکیشن نیز مانند هر کار دیگری هزینه‌های خاص خود را داراست، که از ابتدا تا انتها برای طراحی آن هزینه می‌شود. این هزینه‌ها با توجه به نوع اپلیکیشن درخواستی مشتری و امکاناتی که لازم دارد، که در اپلیکیشن بگنجاند، متفاوت خواهد بود. در نهایت قیمت تمام شده باید به گونه‌ای باشد، که دوطرف قرارداد ضرر نکنند و همه چیز منصفانه باشد.

سخن پایانی:

شرکت پدیده تجارت در اصفهان، دارای تیم طراحی اپلیکیشنی است، که به صورت کاملا تخصصی و حرفه‌ای به ساخت اپلیکیشن‌های مختلف می‌پردازند. این شرکت با در نظر گرفتن سلیقه و نیاز مشتری، سعی دارد هرآنچه که کارفرما از او می‌خواهد، به بهترین نحو عملی کرده و حرفه‌ای‌ترین کار را ارائه دهد؛ هم‌چنین قبل از طراحی می‌توانید از مشاوره‌های متخصصان شرکت استفاده کنید، تا بهترین تصمیم را اتخاذ نمایید.

مقالات مرتبط

شاید علاقمند به دیدن این مقالات نیز باشید
(آرشیو کامل)

API چیست و چه کاربردهایی دارد؟ API چیست و چه کاربردهایی دارد؟ مقالات طراحی وب سایت

پدیده تجارت

23 فروردین 1401

طراحی سایت فروشگاهی در اصفهان طراحی سایت فروشگاهی در اصفهان مقالات طراحی وب سایت

پدیده تجارت

04 تیر 1399

راه اندازی کسب و کارهای اینترنتی راه اندازی کسب و کارهای اینترنتی مقالات تجارت الکترونیک

پدیده تجارت

24 اسفند 1400

مزایای بازاریابی ایمیلی چیست ؟ مزایای بازاریابی ایمیلی چیست ؟ مقالات تجارت الکترونیک

پدیده تجارت

28 دی 1398

روانشناسی رنگ ها در طراحی وب سایت روانشناسی رنگ ها در طراحی وب سایت مقالات طراحی وب سایت

پدیده تجارت

29 خرداد 1396

انواع ریدایرکت در طراحی سایت انواع ریدایرکت در طراحی سایت مقالات طراحی وب سایت

پدیده تجارت

08 دی 1398

هاست لینوکس بخریم یا ویندوز؟ هاست لینوکس بخریم یا ویندوز؟ مقالات طراحی وب سایت

پدیده تجارت

07 آبان 1396

المنتور چیست ؟ المنتور چیست ؟ مقالات تجارت الکترونیک

پدیده تجارت

21 فروردین 1401

آشنایی با نحوه کار keyfream در نرم افزار After Effects آشنایی با نحوه کار keyfream در نرم افزار After Effects مقالات تجارت الکترونیک

پدیده تجارت

25 شهریور 1397

بایدها و نبایدهای طراحی سایت بایدها و نبایدهای طراحی سایت مقالات طراحی وب سایت

پدیده تجارت

30 خرداد 1396

ASP.NET چیست؟ چه کاربردی دارد ASP.NET چیست؟ چه کاربردی دارد مقالات طراحی وب سایت

پدیده تجارت

13 اردیبهشت 1399

دیدگاه کاربران

0

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها