یک فنجان مشاوره
مهـمـان مــا باشیـد

شـمـــاره تــمــاس
031-36628509

ربات تلگرام و کاربردهای آن

انتشار 20 مهر 1396
دیدگاه ها 0
زمان تقریبی مطالعه
گردآوری پدیده تجارت

ربات تلگرام، توسط یک نرم‌افزاری که در پس زمینه آن نشسته است و بر مبنای پیام‌هایی که به او ارسال می‌کنید، پاسخ‌هایی را برای شما ارسال میکند. ربات‌های تلگرام، یک پسوند bot ادامه اسم اکانتشان دارندو خدماتی را به صورت خودکار برای مخاطب به ازای ارسال درخواست فراهم می‌کنند. ربات تلگرام مانند یک حساب کاربری که دارای یک رابطه ۲ طرفه است میباشد و به پیام ها و دستورات مختلف کاربر در هر ساعت و روزی پاسخ میدهد. شما می توانید در ربات خود دستورات مختلفی مشخص کنید و برای هر کدام جواب مناسب را تعیین نمایید. هزینه ساخت یک ربات نسبت به سایت کمتر است و چون روی تلگرام قرار دارد دسترسی به آن برای کاربران ساده تر میباشد.

کاربردهای ربات تلگرام

ربات تلگرام میتواند هر کاربردی داشته باشد! نحوه کارایی آنها به خلاقیت شما و الگوریتم هایی که برای آن تعریف میکنید بستگی دارد. برخی از کاربردهای آنها به شرح زیر است:

ارتباط با وب سرویس ها: بعنوان مثال شما میتوانید هر زمان دیدگاه یا فرم تماس جدیدی در سایت ارسال شد، مستقیما در تلگرام آن را دریافت کنید. و یا آخرین ایمیل های خود را به حساب تلگرام خود منتقل کنید.

ساخت بازی های فکری ساده: نحوه ارتباط شما با ربات تلگرام از طریق API  این قابلیت را ایجاد میکند که به سرعت پاسخ های کاربران را تحلیل کرده و نتایج متناسب با آن را برایشان ارسال کنید. این قابلیت به شما امکان میدهد بازی های گوناگونی را طراحی و پیاده سازی نمایید.

ابزارهای کاربردی: ربات تلگرام میتواند هر کاربردی داشته باشد، شما هستید که کارایی آن را طرح ریزی میکنید. دریافت نرخ ارز، اطلاعات هواشناسی، اخبار روز و تفریح و سرگرمی هرکدام نمونه های موفقی از کاربرد ربات تلگرام هستند.

روبات‌ها با چه اهدافی ساخته می‌شوند؟

با رواج تدریجی ربات‌ها، یکی از سؤالاتی که درباره آنها مطرح می‌شود، انگیزه ایجاد ربات‌ها است، اینکه این ربا‌ت‌ها چه منافعی برای سازندگان دارند یا اصولا درآمد مالی برای توسعه‌دهندگان خود ایجاد می‌کنند؟

 

در پاسخ به این سوال باید گفت که اساساً ربات‌ها در تلگرام رایگان هستند. اما اهمیت ساخت و استفاده از ربات‌های تلگرام زمانی مشخص می‌شود که می‌توان از آن به عنوان منبع درآمدزایی استفاده کرد.

 

یکی از نتایج مستقیم این ربات‌ها می‌تواند فروش کالا یا خدمات باشد. به این ترتیب که ربات به طور مشخص برای فروش‌ کالاهایی اطلاع‌رسانی می‌کند و اطلاعاتی را درباره خرید کالاها به مشتری خود ارائه می‌کند. همچنین ربات‌هایی نیز در اطلاع‌رسانی خود برای منبع سایت‌هایشان تبلیغ می‌کنند و به اصطلاح بازدید سایت‌ شان را با ابزارهایی از جمله ربات تلگرام بالا می‌برند.

 

در وهله دوم، سودی که برای ربات‌های مزاحم می‌توان متصور شد، امکان ارسال تبلیغ‌ برای شماره‌های گروه است. به این ترتیب که ربات در حین خدماتی که به کاربر می‌دهد، بانکی از یوزرهایی که قبلاً با آنها چت کرده جمع‌آوری می‌کند و در نوبت‌های بعدی در ارسال تبلیغ آنها را مخاطب قرار می‌دهد. اغلب هدف از ساخت یک ربات تلگرام، تبلیغ در گروه‌های مختلف و یافتن برای اهداف تبلیغاتی و بازاریابی فروش است.

 

ما در پدیده تجارت به عنوان یکی از بزرگترین شرکتهای طراحی سایت کشور آمادگی خود را جهت تدوین و طراحی انواع ربات های تلگرام اعلام می داریم.برای اطلاعات بیشتر لطفا تماس بگیرید.

تهیه شده در واحد تولید محتوای پدیده

آینده از آن کسب و کارهای آنلاین است

 

مقالات مرتبط

شاید علاقمند به دیدن این مقالات نیز باشید
(آرشیو کامل)

چگونه در اندروید استودیو drawer بسازیم؟ چگونه در اندروید استودیو drawer بسازیم؟ مقالات تجارت الکترونیک

پدیده تجارت

15 اردیبهشت 1397

خانم موحدیان دوره طراحی سایت خانم موحدیان دوره طراحی سایت

پدیده تجارت

30 آبان 1396

ویِژگی های یک شرکت طراحی سایت خوب چیست؟ ویِژگی های یک شرکت طراحی سایت خوب چیست؟ مقالات طراحی وب سایت

پدیده تجارت

26 تیر 1394

نکات اساسی در طراحی اپلیکیشن موبایل نکات اساسی در طراحی اپلیکیشن موبایل مقالات موبایل

پدیده تجارت

30 شهریور 1396

استانداردهای طراحی رابط کاربری (UI) در طراحی سایت چیست؟ استانداردهای طراحی رابط کاربری (UI) در طراحی سایت چیست؟ مقالات طراحی وب سایت

پدیده تجارت

14 مهر 1393

چرا باید برنامه نویسی IOS را یاد بگیریم؟ چرا باید برنامه نویسی IOS را یاد بگیریم؟ مقالات طراحی وب سایت

پدیده تجارت

29 آبان 1396

تایپو گرافی چیست؟ تایپو گرافی چیست؟ مقالات

پدیده تجارت

06 آبان 1396

کمپین تبلیغاتی چیست؟ کمپین تبلیغاتی چیست؟ مقالات برندینگ

پدیده تجارت

02 بهمن 1392

شرکت مهندسی رایان دژ سپاهان شرکت مهندسی رایان دژ سپاهان

پدیده تجارت

01 آبان 1396

آموزش نصب لاراول بصورت قدم به قدم آموزش نصب لاراول بصورت قدم به قدم مقالات طراحی وب سایت

پدیده تجارت

14 مهر 1398

ساخت اسلایدر در اندروید ساخت اسلایدر در اندروید مقالات موبایل

پدیده تجارت

23 دی 1397

دانشگاه تهران دانشگاه تهران

پدیده تجارت

02 آبان 1396

دیدگاه کاربران

0

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها