یک فنجان مشاوره
مهـمـان مــا باشیـد

شـمـــاره تــمــاس
031-36628509

روش های افزایش بازدید سایت

انتشار 14 فروردین 1399
دیدگاه ها 0
زمان تقریبی مطالعه
گردآوری پدیده تجارت

در مقاله  آموزش مجازی طراحی سایت اصفهان به توضیح مختصری در مورد طراحی سایت ونحوه طراحی وب سایت در چند مرحله ساده و اهمیت آن پرداختیم، و اما موضوع  بعدی و بسیار مهمی که پس از طراحی وب سایت باید در نظر بگیرید،روش هایی برای جذب افراد بیشتر و بازدید کنندگان بیشتر از وب سایت شما است .از یک بازاریاب یا صاحب مشاغل بپرسید که چه چیزی را در جهان دوست دارند و احتمالاً به شما “مشتریان بیشتری” می گویند. چه عواملی پس از لیست مشتریان در لیست آرزوها قرار می گیرند؟ ترافیک بیشتر به سایت آنها. روش های زیادی برای افزایش ترافیک در وب سایت وجود دارد ،  در پست امروز ، ما می خواهیم به معرفی روش های افزایش بازدید سایت بپردازیم ، از جمله چندین راه برای افزایش ترافیک سایت به صورت رایگان.

روش های افزایش بازدید سایت

ترافیک به وب سایت شما کمک می کند تا رتبه خود را ارتقا دهید که به نوبه خود باعث ایجاد ترافیک بیشتربه منظور بازدید بیشتر و مشتریان بیشتر می شودبرخی از استراتژی ها و کانال هایی که باعث ترافیک وب سایت شما می شوند عبارتند از:

1.ایجاد محتوا

تولید محتوا که به عبارتی نوعی بازاریابی درون سایت شماست، بر جذب افراد مناسب به شرکت شما متمرکز است. یکی از بهترین راه های انجام این کار ایجاد محتوا از طریق وبلاگ نویسی است.برای به دست آوردن مطالبی که بازدید کنندگان مناسب را به وب سایت شما جذب کند ، باید شخصیت خریدار خود را بشناسید. هنگامی که مخاطبان خود را می شناسید ، می توانید محتوایی بسازید که آنها را به سمت وب سایت شما جذب کند.

اما چگونه می توانید یک پست وبلاگ خوب بنویسید که باعث جذب مخاطب مناسب شود؟ این پنج مرحله را دنبال کنید:

شخصیت خریدار خود را شناسایی کنید: از عنوان شغلی گرفته تا نقاط درد اطلاعات بیشتری در مورد مخاطبان خود کسب کنید.

انجام تحقیقات SEO: بدانید مخاطبان شما در موتورهای جستجو به دنبال چه چیزی هستند تا محتوای مناسب را ارائه دهید.

پیش نویس بنویسید: با تهیه پستی که به سوالات مخاطبان شما پاسخ می دهد ، شروع کنید.

انتشار: پست خود را در وبلاگ خود منتشر کنید.

تبلیغ: پست وبلاگ خود را در رسانه های اجتماعی و خبرنامه های ایمیل برای تولید ترافیک تبلیغ کنید. هرچه میزان پست شما بیشتر شود ، در موتورهای جستجو رتبه بیشتری پیدا می کند.

درمقاله شش گام موثر دراستراتژی محتوا، به معرفی گام ها پرداخته ایم که با به کارگیری این گام‌ها به شما کمک خواهیم کرد که محتوای مناسب تولید کنید.

2.سئو در صفحه

SEO در صفحه می تواند به وب سایت شما در رتبه بندی بالاتر در موتورهای جستجوگر کمک کند و ترافیک بیشتری به شما کمک کند برخی از عناصر SEO در صفحه شامل عنوان صفحه ، عنوان ، توضیحات متا ، متن متن تصویر و URL (به علاوه موارد بیشتر) است. نمایش در موتورهای جستجو باعث ایجاد ترافیک بیشتر برای سایت شما خواهد شد. برای شروع کار با SEO در صفحه ، در مقاله بررسی سئو وکاربرد آن می توانید درباره سئو انواع آن  اطلاعات بیشتری کسب کنید.

3.تبلیغات به روش های گوناگون

شما می توانید با تبلیغات پولی به سرعت بازدید کنندگان زیادی را به وب سایت خود هدایت کنید. با موتورهای جستجو می توانید تبلیغات با هر کلیک یا بازخوانی را اجرا کنید. با استفاده از رسانه های اجتماعی می توانید تبلیغات نمایش یا پست های حمایت مالی را اجرا کنید. استراتژی شما به احتمال زیاد شامل ترکیبی از انواع مختلف تبلیغات خواهد بود.شروع کار با تبلیغات پولی می تواند یک فرایند ساده باشد در مقاله طراحی کمپین تبلیغات آنلاین ، ما به تعدادی از بهترین استراتژی های طراحی کمپین تبلیغات آنلاین، هزینه های آنها و مزایای آنها برای تجارت شما پرداخته ایم.

4- رسانه های اجتماعی

رسانه اجتماعی یک استراتژی جدید نیست ، اما با توجه به جایگاهی که امروزه در زندگی بشر پیدا کرده اند ،بسیار حائذ اهمیت است وبازاریابان باید به آن توجه کنند. علاوه بر ارسال در سیستم عامل های رسانه های اجتماعی ، می توانید از استوری های اینستاگرام، فیلم زنده ، IGTV یا Facebook Messenger نیز استفاده کنید. همچنین داشتن یک استراتژی متنوع در رسانه های اجتماعی و استفاده از بسترهای مناسب رسانه های اجتماعی ماندد  فیس بوک ، اینستاگرام و توییتر مهم است.

برای کسب اطلاعات بیشتر راهنمای بازاریابی رسانه های اجتماعی نهایی ما  را که در مقاله 5 نکته مهم تبلیغات در اینستاگرام را مطالعه کنید.

 

 

5.اینفلوئنسرها

بازاریابی اینفلوئنسری  در واقع  یک گزینه مناسب  برای هدایت ترافیک به وب سایت شما است. طبق گفته های Google ، همکاری با تأثیر گذاران YouTube چهار برابر در افزایش ترافیک و آشنایی با نام تجاری شما مؤثر است. هنگامی که تأثیرگذارها کد ، تخفیف یا لینک تخفیف ارسال می کنند ، شما را به سمت مخاطبان خود سوق می دهد تا ترافیک را به وب سایت خود هدایت کنند.

در مقاله صفر تا صد اینفلوئنسرمارکتینگ به وضعیت بازاریابی اینفلوئنسرو مزایای اینفلوئنسرمارکتینگ واینکه چگونه می توانید از آن برای بالا بردن استراتژی بازاریابی ورودی شرکتهای خود استفاده کنید پرداخته ایم.

روش های گوناگون دیگری نیز برای افزایش بازدید سایت وجود دارد، تیم دیجیتال مارکتینگ پدیده با ارائه جلسات مشاوره ای به شما عزیزان و برگزاری دوره آموزش دیجیتال مارکتینگ اصفهان, سندچشم انداز کسب و کار شما را ترسیم خواهد کرد و متناسب با آن و تحلیل و بررسی های تخصصی می تواند به توسعه ی کسب و کار شما و افزایش بازدید سایت و ترافیک سایت شما بپردازد و همچنین عزیزانی که هنوز اقدام  به طراحی سایت و طراحی اپلیکیشن نکرده اند میتوانند با متخصصان ما همراه شوند و به طراحی سایت و طراحی اپلیکیشن خود بپردازند.

 

مقالات مرتبط

شاید علاقمند به دیدن این مقالات نیز باشید
(آرشیو کامل)

آموزش سئوی محتوا افزونه yoast seo آموزش سئوی محتوا افزونه yoast seo مقالات سئو

پدیده تجارت

09 دی 1397

آموزش وردپرس به شیوه شب امتحانی!! آموزش وردپرس به شیوه شب امتحانی!! مقالات طراحی وب سایت

پدیده تجارت

13 خرداد 1396

بهترین پلاگین های فتوشاپ برای طراحان سایت بهترین پلاگین های فتوشاپ برای طراحان سایت مقالات طراحی وب سایت

پدیده تجارت

24 اسفند 1400

طراحی اپ در اصفهان طراحی اپ در اصفهان مقالات موبایل

پدیده تجارت

12 شهریور 1398

چرا برنامه نویسی را یادبگیریم ؟ چرا برنامه نویسی را یادبگیریم ؟ مقالات تجارت الکترونیک

پدیده تجارت

16 فروردین 1401

آموزش اصول شروع کسب و کار آنلاین (از طراحی ایده تا اجرا) آموزش اصول شروع کسب و کار آنلاین (از طراحی ایده تا اجرا) مقالات برندینگ

پدیده تجارت

17 مرداد 1396

نقش موثر ویدئو مارکتینگ در کسب و کار نقش موثر ویدئو مارکتینگ در کسب و کار مقالات تجارت الکترونیک

پدیده تجارت

30 دی 1396

ساخت تیزر تبلیغاتی در اصفهان ساخت تیزر تبلیغاتی در اصفهان مقالات تجارت الکترونیک

پدیده تجارت

24 اسفند 1400

آشنایی با چرخه حیات اندروید (اکتیویتی) آشنایی با چرخه حیات اندروید (اکتیویتی) مقالات

پدیده تجارت

06 مرداد 1397

اهمیت سیستم مدیریتی وردپرس در طراحی سایت اهمیت سیستم مدیریتی وردپرس در طراحی سایت مقالات طراحی وب سایت

پدیده تجارت

17 مرداد 1396

طراحی سایت و نرم افزارهای تاکسی یاب طراحی سایت و نرم افزارهای تاکسی یاب مقالات تجارت الکترونیک

پدیده تجارت

16 اسفند 1396

ساخت ViewPager در اندروید ساخت ViewPager در اندروید مقالات موبایل

پدیده تجارت

15 دی 1397

دیدگاه کاربران

0

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها