یک فنجان مشاوره
مهـمـان مــا باشیـد

شـمـــاره تــمــاس
031-36628509

 شرکت بازی سازی اصفهان

انتشار 22 اسفند 1398
دیدگاه ها 0
زمان تقریبی مطالعه
گردآوری پدیده تجارت

در دنیای امروز قشر زیادی از مردم علاقه مند به بازی های اندروید میباشند و بیشتر زمان خود را صرف آن میکنند و حتی اقدام به ایجاد یک شرکت بازی سازی اصفهان کرده اند. آیا وقتی در حال انجام یک بازی اندروید بر روی گوشی خود هستید این سوال که چگونه یک بازی اندروید بسازیم؟ یا ایده‌های جالبی به ذهنتان خطور میکند؟ که زمینه ساز ساخت یک بازی جدید باشد، شاید تا به حال به این فکر کرده باشید که اقدام به ساخت وطراحی و تولید یک بازی اندروید کنید و بتوانید ایده ها ی خلاقانه ای که در مورد ابداع یک بازی اندروید جدید  دارید را بطور جدی تر پیاده سازی کنید، به هرحال باید بدانید که ساخت بازی‌های موبایلی امروزه، به یک کار با درآمد بالا تبدیل شده که با تخصص در آن می‌توانید به درآمد خوبی برسید.

 شرکت بازی سازی اصفهان

چندصباحی است که استفاده از بازی های اندروید و تبلیغ آن در فضای مجازی و همچنین فضای کاری و بیزینسی رو به افزایش است.امروزه صنعت بازی سازی اندروید به یک صنعت مدرن و پربازدید در انواع شاخه های تجارت الکترونیک بدل شده است که یک انقلاب بزرگ در صنعت بازی سازی اندروید به حساب می آید و همچنین یک مزیت مهم برای کسانی که قصد طراحی و ساخت یک بازی اندروید را در سر می پرورانند.ساخت بازی موبایلی در دنیای امروز که کاربران بازی‌های موبایلی روز به روز بیشتر می‌شوند، می‌تواند یک راه درآمدزایی بسیار خوب برای علاقمندان باشد.شاید یادگیری سطوح مقدماتی و مبتدی این کار به تنهایی ممکن باشد، اما ساخت یک بازی موبایلی خوب، با تمام استانداردهای لازم، نیازمند یک تیم متخصصی و دارای نمونه کار  و یک شرکت بازی سازی است.

آشنایی با شرکت بازی سازی اصفهان

شرکت های بازی های ویدئویی محصولات سرگرمی دیجیتالی و تعاملی ایجاد می کنند وبه طراحی وساخت  برنامه های بازی های ویدئویی که بر روی کنسول ها ، رایانه های شخصی ، تلفن های همراه و دستگاه های واقعیت مجازی پخش می شوند میپردازند. این بازی ها بصورت آنلاین و در فروشگاه های ارائه میشوند وخریداری می شوند. بازی های ویدئویی اغلب از نظر ارتباط با مردم ، فراهم آوردن شادی ، تقویت اعتماد به نفس و بهبود هماهنگی دست و چشم کاملاً قدرتمند هستند و همین امر سبب شده تا صنعت بازی های ویدیویی از زمان عرضه خود در حالت تکامل مداوم قرار بگیرند.

خدمات و روند انجام طراحی و ساخت بازی

اگر یک بازی ساده و سطح پایین را به راحتی ساختید، نباید اینطور فکر کنید، که همه بازی‌ها همینطور هستند و شما به تنهایی می‌توانید، بهترین و حرفه‌ای ترین بازی‌ها را بسازید. طراحی گرافیکی بازی به یک متخصص کامل در این زمینه احتیاج دارد، که علاوه بر تخصص در کار خود، دارای ذوق و سلیقه بسیار باشد، هم‌چنین برای داستان بازی و سناریوی مراحل مختلف آن به یک متخصص در این زمینه احتیاج است، یا حتی برای قسمت‌هایی که نیاز به برنامه نویسی دارند نیز شما به یک تیم برنامه نویس نیازمندید، پس برای ارائه یک بازی باکیفیت که مورد قبول کاربران آن قرار گیرد، به یک تیم حرفه‌ای و شرکت بازی سازی نیاز دارید.

در تمامي سفارش ها ابتدا با برگزاري جلسات مشاوره اي با کارشناسان فني, پروپزال فني نرم افزار و بازی نگارش مي شود تا نقشه ي راهي براي شما و ما باشد و پس از آن, پروسه ي طراحي و پياده سازي بازی اندروید آغاز مي شود. همچنين در کليه ي مراحل پياده سازي نرم افزار شما در جريان پيشرفت طراحي خواهيد بود.

روند انجام پروژه ها در پدیده

1.دریافت درخواست ها و نیاز مشتر

2.تحلیل و بررسی درخواست ها

3.جلسه مشاوره

4.بستن قرارداد

5.شروع فرآیند

طراحی بازی اندروید مستلزم شرایطی بوده که رعایت این شرایط کمک شایانی در پیشرفت و نزدیک شدن شما به هدفتان خواهد بود.شرکت پدیده تجارت با کوله باری از تجربه آمادگی پذیرش سفارشات شما در جهت ساخت بازی اندروید را با افتخار خواهد داشت و با تکیه بر دانش خود و با داشتن سابقه ی نزدیک به یک دهه از عزیزانی که علاقه مند به آموزش بازی سازی  هستند با آغوش باز استقبال خواهد کرد.پس اگر فکر ساختن بازی اندروید را در سر خود دارید، وقت را غنیمت شمرده و اکنون شروع به یادگیری و سفارش  آن کنید  و با مشاوران ما در تماس باشید.

مقالات مرتبط

شاید علاقمند به دیدن این مقالات نیز باشید
(آرشیو کامل)

طراحی اپلیکیشن مانند اسنپ در کمترین زمان طراحی اپلیکیشن مانند اسنپ در کمترین زمان مقالات موبایل

پدیده تجارت

07 تیر 1399

ساخت Button سفارشی در اندروید استودیو ساخت Button سفارشی در اندروید استودیو مقالات موبایل

پدیده تجارت

16 بهمن 1397

طراحی سایت با اینستاگرام ؟ کدام یک برای کسب و کار طراحی سایت با اینستاگرام ؟ کدام یک برای کسب و کار مقالات طراحی وب سایت

پدیده تجارت

24 اسفند 1400

3 نکته طراحی سایت که هر کارآفرینی باید بداند! 3 نکته طراحی سایت که هر کارآفرینی باید بداند! مقالات تجارت الکترونیک

پدیده تجارت

06 اردیبهشت 1397

بررسی تفاوت هایHTML و JavaScript بررسی تفاوت هایHTML و JavaScript مقالات طراحی وب سایت

پدیده تجارت

23 آبان 1398

بنر مارکتینگ بنر مارکتینگ مقالات برندینگ

پدیده تجارت

22 دی 1392

چگونه یک وبسایت فروشگاهی موفق داشته باشیم؟ چگونه یک وبسایت فروشگاهی موفق داشته باشیم؟ مقالات تجارت الکترونیک

پدیده تجارت

01 آبان 1396

تاکتیک های دیجیتال مارکتینگ در سال 2021 تاکتیک های دیجیتال مارکتینگ در سال 2021 مقالات تجارت الکترونیک

پدیده تجارت

14 فروردین 1401

توسعه دهنده وب کیست؟مزایا و معایب آن توسعه دهنده وب کیست؟مزایا و معایب آن مقالات طراحی وب سایت

پدیده تجارت

21 فروردین 1401

اصول تولید محتوای به شکل ویدئو اصول تولید محتوای به شکل ویدئو مقالات برندینگ

پدیده تجارت

21 اسفند 1395

آموزش سئوی محتوا افزونه yoast seo آموزش سئوی محتوا افزونه yoast seo مقالات سئو

پدیده تجارت

09 دی 1397

طراحی و ساخت نرم افزار اندروید طراحی و ساخت نرم افزار اندروید مقالات موبایل

پدیده تجارت

13 خرداد 1393

دیدگاه کاربران

0

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها