یک فنجان مشاوره
مهـمـان مــا باشیـد

شـمـــاره تــمــاس
031-36628509

شرکت بازی سازی اندروید اصفهان

انتشار 23 فروردین 1399
دیدگاه ها 0
زمان تقریبی مطالعه
گردآوری پدیده تجارت

اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که فکر می کنید بازی های ویدیویی یک اتلاف وقت است و همیشه سعی می کنید فرزندان ، همسر و دوستان گیمر خود را برای کنار گذاشتن تلفن های خود مجبور کنید ، اشتباه می کنید. مطمئناً هیچ کس نباید همیشه به گوشی یا کنسول خود چسبانده شود ، اما مدتهاست که مشخص شده است که بازی های ویدیویی می توانند مزایای کاملی از کاهش افسردگی گرفته تا ضرب و شتم استرس داشته باشند بخصوص امروزه که بازی های موبایل در جامعه ما واقعاً محبوب شده اند و با وجود شرایط قرنطینگی کردم را سرگرم میکنند. در اینجا گروه تولید محتوای پدیده به مزیت بازی سازی اندروید و فعالیت های خود به عنوان شرکت بازی سازی اندروید اصفهان می پردازد.

اگر اعتقاد ندارید که بازی های ویدیویی می تواند روحیه فرد را تقویت کند ، فعالیت های ما به عنوان شرکت بازی سازی اندروید اصفهان مانند:بازی اندروید استراتژیک کیاشا ، طراحی بازی تخته نرد آنلاین و یا اپلیکیشن بازی چیکا را که توسط تیم طراحی و ساخت بازی اندروید اصفهان طراحی و ساخته  شده است رابارگیری کنید که دارای بستر سوال و جوابی و رقابت بین کاربران آن است و میتوانید اوقات خوشی را در کنار دوستان و خانواده خود سپری کنید.

در اصل ، یک بازی خوب می تواند شما را به چالش بکشاند  و این واقعاً می تواند به شما در مدیریت شرایطی مانند اضطراب و افسردگی کمک کند. البته ، نباید سعی کنید از بازی ها به جای کمک پزشکی استفاده کنید ، اما صرف یک ساعت یا دو ساعت برای سرگرمی و آموزش مورد علاقه واقعاً ضرری ندارد و در واقع ممکن است به شما کمک کند احساس بهتری داشته باشید

در مقاله( ساخت بازی اندروید و چگونه یک بازی موبایلی بسازیم؟) مراحل کلی ساخت یک بازی را به طور کامل بیان کرده ایم که در اینجا مجدد تعدادی از آن را بیان میکنیم

1.برای ساخت یک بازی، شما به یک ایده‌ی جذاب نیاز دارید، که بتوانید آن را توسعه دهید.

2.بعد از مطرح شدن ایده، باید آن را برای همه اعضای تیم به‌صورت یک سند قابل رجوع درآورید؛ یعنی به گونه‌ای باشد که برای همه توجیه شود و در هر مرحله از کار که خواستند، بتوانند به عنوان مرجع از آن استفاده کنند.

3.ساخت یک نمونه اولیه از بازی، که معمولا یک نمونه غیر دیجیتال است، ضروری است. این نمونه، طرح و مسیر کلی بازی اندروید را به شما نشان می‌دهد و راحت‌تر می‌توانید برای گسترش بیشتر آن تصمیم بگیرید.

مزیت بازی سازی اندروید

1.قدرت مغز را تقویت میکند

انجام بازی های موبایل  فراهم کردن انتخاب های مناسب ، مانند دو نقطه ، Where’s My Water و حتی مواردی مانند یکنوع بازی شبیه لوتو ، و همچنین عناوین رمز و راز مانند موارد موجود در سری Inspector Layton ، می تواند به درگیر نگه داشتن مغز شما ، بهبود آگاهی مکانی و حتی هنگام بازی به طور منظم حافظه خود را تقویت کنید. به همین دلیل است که افراد مسن تر باید این بازی ها را در نظر بگیرند که بسیاری از آنها فکر می کنند اتلاف وقت هستند. حتی بازی کردن فقط چند دقیقه در روز می تواند مفید باشد.

2.افراد را دورهم جمع میکند

عادلانه است که بگوییم بسیاری از بازی های موبایل ، مانند Words with Friends 2 و Scrabble ، در جمع کردن افراد بسیار عالی هستند. بازی کردن با مادربزرگ وقتی که سه ایالت دور است ، ممکن است دشوار باشد ، اما شما می توانید هر شب با استفاده از فناوری صحیح با او بازی کنید و تعداد بیشتری از افراد نیز دقیقاً همین کار را انجام می دهند – استفاده از بازی های موبایل برای حفظ روابط و حتی ایجاد جوامع جدید با افرادی در سرتاسر جهان که از همین منافع لذت می برند.

3.ذهن را به چالش میکشاند

همچنین برخی از مطالعات وجود دارد که نشان می دهد بازی های ویدیویی می تواند ذهن را به چالش بکشاند، به ویژه کودکان را، این امر به ویژه در بازی هایی  که دارای اهداف و وظایف زیادی هستند که باید قبل از انجام آنها به مرحله بعدی برسند ، زیاد به چشم می آید.

شرکت بازی سازی اندروید اصفهان

اگر یک بازی اندرویدی  ساده و سطح پایین را به راحتی ساختید، نباید اینطور فکر کنید، که همه بازی‌ها همینطور هستند و شما به تنهایی می‌توانید، بهترین و حرفه‌ای ترین بازی‌ها را بسازید. طراحی گرافیکی بازی به یک متخصص کامل در این زمینه احتیاج دارد، که علاوه بر تخصص در کار خود، دارای ذوق و سلیقه بسیار باشد، هم‌چنین برای داستان بازی و سناریوی مراحل مختلف آن به یک متخصص در این زمینه احتیاج است، یا حتی برای قسمت‌هایی که نیاز به برنامه نویسی دارند نیز شما به یک تیم برنامه نویس نیازمندید، پس برای ارائه یک بازی باکیفیت که مورد قبول کاربران آن قرار گیرد، به یک تیم حرفه‌ای نیاز دارید.در ابتدای شروع هر کار و هر ایده بایستی تیم اجرا کننده آن و مجری آن را با دقت زیاد انتخاب کنید. سپس با دیدی باز و هدفمند، کار ساخت بازی را شروع کنید. شرکت پدیده تجارت در اصفهانبه عنوان یک شرکت بازی سازی اندروید اصفهان  با داشتن سابقه در ساخت بازی موبایلی, آماده ارائه مشاوره و محقق کردن ایده های شما عزیزان می باشد.

همچنین در هر کاری اگر توسط فرد متخصص آموزش ببینید، از ابتدا آن کار را اصولی یاد می‌گیرید و لازم نیست یک راه را چندین بار بروید تا پیچ و خم آن را یاد بگیرید. شرکت پدیده تجارت مفتخر است که در این زمینه تمام آموزش‌های کامل و جامع را ارائه می‌دهد، تا شما بتوانید به راحتی بازی موبایلی مورد نظر خود را بسازید و کسب درآمد کنید.

مقالات مرتبط

شاید علاقمند به دیدن این مقالات نیز باشید
(آرشیو کامل)

مراحل طراحی اپلیکیشن ios مراحل طراحی اپلیکیشن ios مقالات موبایل

پدیده تجارت

12 آبان 1398

دلایل راه اندازی و معرفی شغل خود در دنیای مجازی دلایل راه اندازی و معرفی شغل خود در دنیای مجازی مقالات برندینگ

پدیده تجارت

20 تیر 1396

صفر تا صد راه اندازی استارت آپ در اصفهان صفر تا صد راه اندازی استارت آپ در اصفهان مقالات تجارت الکترونیک

پدیده تجارت

24 اسفند 1400

طراحی وب سایت برای شرکت ها طراحی وب سایت برای شرکت ها مقالات طراحی وب سایت

پدیده تجارت

12 مهر 1396

5 نکته مهم تبلیغات در اینستاگرام 5 نکته مهم تبلیغات در اینستاگرام مقالات برندینگ

پدیده تجارت

14 اردیبهشت 1398

نحوه استفاده از intent و finish در اندروید استودیو نحوه استفاده از intent و finish در اندروید استودیو مقالات موبایل

پدیده تجارت

28 بهمن 1397

صفر تا صد اینفلوئنسرمارکتینگ صفر تا صد اینفلوئنسرمارکتینگ مقالات برندینگ

پدیده تجارت

06 فروردین 1399

بلاک چین چیست؟ بلاک چین چیست؟ مقالات تجارت الکترونیک

پدیده تجارت

23 فروردین 1401

با قابلیت های جدید Instagram آشنا شوید! با قابلیت های جدید Instagram آشنا شوید! مقالات شبکه های اجتماعی

پدیده تجارت

05 تیر 1397

نکات مهم در طراحی اپلیکیشن IOS که لازم است بدانید! نکات مهم در طراحی اپلیکیشن IOS که لازم است بدانید! مقالات تجارت الکترونیک

پدیده تجارت

05 اردیبهشت 1397

آموزش بورس دراصفهان آموزش بورس دراصفهان مقالات تجارت الکترونیک

پدیده تجارت

22 اسفند 1400

تولید انیمیشن در اصفهان تولید انیمیشن در اصفهان مقالات برندینگ

پدیده تجارت

20 آذر 1396

دیدگاه کاربران

0

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها