یک فنجان مشاوره
مهـمـان مــا باشیـد

شـمـــاره تــمــاس
031-36628509

طراحی اپ در اصفهان

انتشار 12 شهریور 1398
دیدگاه ها 0
زمان تقریبی مطالعه
گردآوری پدیده تجارت

طراحی اپ در اصفهان و شهرهای دیگر برای هر کسب و کاری که مشتریان آن از تلفن همراه و اینترنت زیاد استفاده می‌کنند، می‌تواند به توسعه کسب و کار کمک شایانی کند و آن را به موفقیت برساند.

با توسعه اپ‌ها در سراسر زندگی انسان‌ها و اینکه هر روز آن‌ها برای انجام کارهای روزانه خود، به اپلیکیشن‌های متفاوت نیاز داند، لزوم طراحی اپ را بیش از پیش حس می‌کنیم. اپلیکیشن‌ها جای خود را در زندگی انسان پیدا کرده‌اند و روز به روز بیشتر، نیاز به استفاده از آن‌ها در زندگی انسان حس می‌شود. چه تلفن‌های موبایل و تبلت‌ها و چه کامپیوترها و لپتاپ‌ها، برای استفاده کاربران، نیازمند اپلیکیشن‌ها هستند؛ پس طراحی اپ در توسعه و موفقیت کسب و کارها بسیار حائز اهمیت است.

طراحی اپلیکیشن موبایل:

اپلیکیش‌های تلفن همراه برای دو سیستم عامل اندروید و ios  طراحی می‌شوند، که معمولا از زبان جاوا برای برنامه نویسی اندروید و از زبان سوئیفت برای اپلیکیشن‌های ios استفاده می‌شود. طراحی اپ باید به گونه‌ای باشد، که اپ بر روی تمامی تلفن‌های همراه قابلیت اجرا داشته باشد. سرعت، امنیت، سادگی ، راحتی کاربر و… نیز از نکات مهم در طراحی اپ هستند.

انواع اپ موبایل از نظر کاربرد:

**خدماتی

**بازی

**نقشه و مسیریاب

**شبکه‌های اجتماعی

**فروشگاهی

**تجاری

**آموزشی

**سبک زندگی

**سرگرمی

**غذا

**سلامت

**کتاب

**عکس و فیلم

**موزیک

**پزشکی

و…

طراحی گرافیکی اپ:

شخصی که برای اولین بار از اپ شما استفاده می‌کند، اولین چیزی که توجه او را جلب خواهد کرد، شکل ظاهری اپلیکیشن است. طراحی گرافیکی اپ باید جذاب و شامل رنگ‌ها و هارمونی مناسبی باشد و در نگاه اول بتواند، کاربر را جذب کند.

امنیت در طراحی اپ:

توجه داشته باشید که آسیب پذیر نبودن اپلیکیشن شما از نکات بسیار مهم در طراحی اپ است. برای بالا بردن امنیت، با توجه به نوع اپلیکیشن، از متدولوژی‌های متفاوتی استفاده می‌شود. محل ذخیره سازی مناسب، مقابله با هکرها، کنترل سمت سرور و… از نکات مهم برای بالا بردن امنیت اپ است.

بروزرسانی اپ:

اپلیکیشن‌هایی که در ابتدا با پلتفرم‌های ساده‌تر طراحی می‌شوند، نیاز دارد که بعد از مدتی به روز رسانی شوند. شرکت یا شخصی که طراحی اپ شما را به عهده می‌گیرد، باید سیستم بروز رسانی قوی داشته باشد و فازهای بعدی را نیز به خوبی اجرا کند. هم چنین اگر در هر به روز رسانی از استراتژی‌های امنیتی جدید استفاده شود، باعث می‌شود، تا هکران نتوانند به راحتی به اپلیکیشن دسترسی پیدا کنند.

روند طراحی اپ:

1-مشاوره:

قبل از هر چیزی، باید جلسه مشاوره و پروپزال نویسی میان کارفرما و شرکت طراحی اپ برگزار شود، تا کارفرما آنچه که می‌خواهد، بیان کند و مجموعه نیز پیشنهادات خود در جهت پیاده سازی هرچه بهتر ایده کارفرما را اعلام نماید و در قالب پروپزال توسط مجری نگارش شود و در نهایت به توافق برسند.

2-طراحی و کدنویسی:

بعد از آنکه تاییدیه پروپزال فنی صورت گرفت. تیم طراحی, کار خود را شروع می‌کند و در تمام طول این مدت، با کارفرما طی برگزاری جلساتی در ارتباط بوده و او را در جریان روند کار قرار خواهد داد.

3-تست اپلیکیشن(تحویل اولیه):

نمونه اولیه اپلیکیشن در زمان تحویل اولیه، جهت تست  و باگ گیری تحویل کارفرما خواهد شد.

4-اصلاح و تنظیم:

بعد از آنکه ایرادها و باگ های اپلیکیشن مشخص شد. تیم طراحی به اصلاح آن‌ها و در نهایت تنظیم نسخه تحویل نهایی اپ می‌پردازد.

5-تحویل نهایی:

اپلیکیشن مورد نظر همانگونه که در پروپزال نگارش شده است به کارفرما تحویل نهایی داده خواهد شد و آموزش‌های لازم برای کار با آن به او ارائه می‌شود.

خدمات پس از طراحی:

بعد از تحویل نهایی پروژه، فاز پشتیبانی آن شروع می شود و رفع هر مشکل یا سوالی در رابطه با اپ را می‌توان با تیم طراحی آن مطرح کرد و از آن‌ها برطرف کردن آن و مشاوره خواست.

کلام آخر:

شرکت پدیده تجارت با ده سال سابقه درخشان در زمینه طراحی اپ در اصفهان، مفتخر است تا با قبول طراحی اپ‌های مورد نظر شما گامی در راستای توسعه کسب و کارتان داشته باشد. هم چنین در شرکت پدیده تجارت، انواع دوره‌های آموزشی برای کسانی که علاقمند به طراحی اپلیکیشن هستند، برگزار می‌شود.

 

مقالات مرتبط

شاید علاقمند به دیدن این مقالات نیز باشید
(آرشیو کامل)

چگونه در فضای مجازی برند شویم؟ چگونه در فضای مجازی برند شویم؟ مقالات برندینگ

پدیده تجارت

13 اردیبهشت 1396

خطای صفحه سفید وردپرس چیست؟ خطای صفحه سفید وردپرس چیست؟ مقالات طراحی وب سایت

پدیده تجارت

19 دی 1398

طراحی نرم افزارهای اندروید در اصفهان طراحی نرم افزارهای اندروید در اصفهان مقالات موبایل

پدیده تجارت

19 آذر 1396

ورکشاپ (workshop) چیست؟! ورکشاپ (workshop) چیست؟! مقالات طراحی وب سایت

پدیده تجارت

20 مهر 1393

آشنایی با نحوه کار keyfream در نرم افزار After Effects آشنایی با نحوه کار keyfream در نرم افزار After Effects مقالات تجارت الکترونیک

پدیده تجارت

25 شهریور 1397

مراحل طراحی اپلیکیشن ios مراحل طراحی اپلیکیشن ios مقالات موبایل

پدیده تجارت

12 آبان 1398

SSL و کاربرد آن چیست ؟ SSL و کاربرد آن چیست ؟ مقالات طراحی وب سایت

پدیده تجارت

23 اسفند 1400

معرفی سیستم عامل اندروید معرفی سیستم عامل اندروید مقالات موبایل

پدیده تجارت

14 اردیبهشت 1399

بررسی تفاوت های بین کاتلین و جاوا بررسی تفاوت های بین کاتلین و جاوا مقالات طراحی وب سایت

پدیده تجارت

13 خرداد 1399

آموزش ویژگیهای اندروید 10 آموزش ویژگیهای اندروید 10 مقالات موبایل

پدیده تجارت

07 اسفند 1398

چگونه یک محتوای خوب تولید کنیم؟ چگونه یک محتوای خوب تولید کنیم؟ مقالات تجارت الکترونیک

پدیده تجارت

24 اسفند 1400

دیدگاه کاربران

0

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها