یک فنجان مشاوره
مهـمـان مــا باشیـد

شـمـــاره تــمــاس
031-36628509

طراحی سایت فروشگاهی با وردپرس دراصفهان

انتشار 24 اسفند 1400
دیدگاه ها 0
زمان تقریبی مطالعه
گردآوری پدیده تجارت

بازی سازی و ایجاد بازی های جدید  یک بازار عظیم است که طبق گزارشی پیش بینی می شود بازار بازی های ویدیویی در سال 2020 به 90 میلیارد دلار برسد.در این گزارش همچنین عنوان شده است كه 53٪ از سازندگان بازی بر ساخت بازی برای رایانه های شخصی و Mac متمركز بوده اند در حالی كه 38٪ از سازندگان بازی ها برای موبایل بازی می كنند.

تکامل طراحی بازی

صنعت بازی شاهد تغییر روندها است. از بازی های آنلاین تا کنسول و اکنون تلفن های هوشمند و تبلت ها ، روندها تغییر می کنند و زمینه توسعه بازی ها نیز تغییر می کند.

با تجربه بزرگ استودیوهای بازی با فناوری هایی مانند واقعیت متناوب ، هوش مصنوعی و غیره و شرکت هایی که موتورهای بازی  پیشرفته تری را تولید می کنند ، صنعت بازی 2020 تحولات جالب توجهی را در این زمینه مشاهده کرده است .

در اینجا 10 تا از جدیدترین تکنولوژی های طراحی بازی اندروید که  طراحان بازی باید در سال 2020 مراقب آن باشند آورده شده است:

10 تا از جدیدترین تکنولوژی های بازی سازی

1. بازی واقع بینانه از طریق واقعیت مجازی

بازی واقع بینانه از طریق واقعیت مجازی

طبق گفته های استاتیستا ، انتظار می رود درآمد بازی های ویدیویی واقعیت مجازی جهانی تا پایان سال 2020 به 22.9 میلیارد دلار برسد. هدست های واقعیت مجازی توسعه بازی هایی را فراهم می کنند که یک تجربه واقعی را برای بازیکنان فراهم می کنند

با ترکیب هدست های VR مانند Oculus Rift با جدیدترین موتورهای بازی و ابزارهای VR ، اکنون می توان گرافیک های سه بعدی را تهیه کرد که تا حد زیادی از واقعیت تقلید می کنند. پتانسیل تجارت به همراه فناوری جدید مهیج ، تمرکز توسعه دهندگان بازی را برای آزمایش با توسعه بازی VR به دست می آورد.

بیشتر بخوانید : واقعیت افزوده ARچیست ؟

2.بازی های مبتنی بر مکان از طریق واقعیت افزوده

بازی های مبتنی بر مکان از طریق واقعیت افزوده

واقعیت افزوده ممکن است VR را به عنوان پیشروترین فناوری واقعیت متناوب در توسعه بازی در نظر بگیرد.

با موفقیت بازی Pokemon Go و The Walking Dead Our World با پشتیبانی نسبتاً آسان از ابزارهای پشتیبانی شده توسط ARCore و ARKit ، آن را به عنوان نیچ برای توسعه دهندگان بازی تبدیل کرده است. سازندگان بازی اکنون به دنبال ادغام عناصر AR در بازی های ویدیویی خود هستند. توسعه بازی های موبایل به ویژه تحت تأثیر AR قرار خواهد گرفت.

3.افزایش محبوبیت بازی های موبایل

محبوبیت روزافزون بازی هایی مانند Fortnite و PUBG همراه با احیای مجدد بازی های آنلاین  برای موبایل ، قطعاً مسیر توسعه بازی های موبایل را برای نسل های آینده باز کرده است.

کنسول های دستی که به صورت دستگاه های ثانویه به همراه تلفن های هوشمند و تبلت ها برگشت می یابند یکی دیگر از عوامل اصلی توسعه این منطقه است. توسعه دهندگان بازی در زمینه توسعه بازی های موبایل از برنامه های بازی پایه تا بازی در سطح کنسول با تکنولوژی بالا فعالیت خواهند کرد.

4.بازی ابری

بازی ابری

رایانش ابری در حال افزایش است. موتورهای بازی AAA مانند Lumberyard ویرایش را بسیار ساده تر کرده اند. علاوه بر این ، کاربران نیازی به نصب و اجرای منظم به روزرسانی ها ندارند. حذف این فاکتور باعث جذابیت بیشتر بازی های ابری می شود.

شبکه های اجتماعی و بازی های مشارکتی به محبوبیت این بازی ها می افزایند. بازی های چند نفره در حال پیشرفت هستند و بازی های clod بستری را برای توسعه بازی های مشابه فراهم می کند. در سال آینده بازی های بیشتری برای Cloud ایجاد می شود.

5.اثر 5G

اثر ۵G

5G در سال 2020 راه اندازی می شود. اینترنت 5G می تواند انقلابی در بازی های ابری ایجاد کند. اینترنت پرسرعت راه را برای توسعه دهندگان بازی برای آزمایش گرافیک های با کیفیت بالا و کیفیت بالا برای بازی های اینترنتی هموار می کند.

همکاری گوگل با Ubisoft در “” Project Stream اثبات تأثیری است که اینترنت و پخش زنده بازی ها بر این صنعت دارند. زمینه ای که بیشتر تحت تأثیر افزایش 5G قرار دارد ، بازی های موبایل است. 5G فرصتی را برای توسعه دهندگان بازی های موبایل فراهم می کند تا بازی های ابری را برای بازی های موبایل با گرافیک در سطح کنسول تجربه کنند.

6.توسعه همکاری بازی

توسعه دهندگان بازی و استودیوهای رفتن AAA طی سالهای گذشته تا حد زیادی بر صنعت تسلط داشته اند. با این حال ، محیط توسعه بازی اخیراً به یک محیط مشترک تر تبدیل شده است.

توسعه دهندگان بازی در حال ایجاد پروژه های متن باز برای ایجاد تغییرات مشترک در بازی های موجود هستند. این باعث شده است که صحنه های بازی های مستقل به سرعت در حال ظهور باشند. توسعه دهندگان می توانند پرونده ها را از طریق SDK به اشتراک بگذارند و بازی ها را بیشتر توسعه دهند.

7.توسعه بازی کراس پلت فرم

.توسعه بازی کراس پلت فرم

با استناد به مثال Fortnite بار دیگر ، توسعه دهندگان بازی سعی می کنند برخی از بازی ها را به سیستم عامل های تنها محدود نکنند. این مورد برای کنسول هایی مانند PlayStation یا Xbox یا تلفن همراه نیست. به راحتی می توان آن را در همه دستگاه ها پخش کرد.

طراحان بازی و توسعه دهندگان بازی در تلاشند تعادل را از لحاظ طراحی ، گرافیک و اجرا پیدا کنند تا بازی های بیشتری را که می توان از طریق کنسول ، رایانه شخصی یا موبایل در سراسر دستگاه بازی کرد ، توسعه دهند.

8.تأکید بر تجربه بازی

تأکید زیادی بر افزایش تجربه کلی گیمر با توسعه بازیهای رایج خواهد بود. رویکرد مهندسی “اولین احساس” برای توسعه بازی اتخاذ خواهد شد.

مسئولیت ایجاد گرافیک های واقع گرایانه برای تجربه بهتر بازی از طریق تلاش مشترک بین طراحان بازی و توسعه دهندگان بازی نیز بر عهده این افراد خواهد بود. علاوه بر این ، بازی های چند نفره با یک عنصر اجتماعی از طریق واقعیت مجازی ، رسانه های اجتماعی و بازی های اینترنتی توسعه می یابد.

9.تمرکز مجدد بر روی 3D

روی 3D تمرکز کنید

صنعت بازی اخیراً احیای 3D را تجربه می کند. بر اساس اطلاعات Mordor Intelligence ، انتظار می رود بازار کنسول های سه بعدی در بازه زمانی 2019-2024 با CAGR 15.15٪ رشد کند.

تأثیر این امر در کیفیت گرافیک و طراحی کلی بازی کاملاً مشهود است. در مورد توسعه بازی ، حرفه ای ها به سمت خلق بازی هایی تمایل دارند که نوعی سرگرمی فشرده از طریق فناوری سه بعدی هستند.

10.تصویب هوش مصنوعی

هوش مصنوعی دربازی

صداپیشگی در صنعت بازی رونق گرفته است. با این حال ، با جدیدترین فناوری و موتورهای پیشرفته بازی ، سازندگان بازی در زمینه هوش مصنوعی آزمایش کرده اند. پذیرش هوش مصنوعی در ساخت بازی در حال افزایش است.

هوش مصنوعی به تولیدکنندگان بازی کمک کرده تا قبل از انتشار بازی های خود را برای آزمایش و جدا کردن اشکالات موجود در گیم پلی انجام دهند. همچنین از هوش مصنوعی برای بهینه سازی تجربه بازی برای بازیکنان استفاده می شود.

توسعه دهندگان در حال تحقیق در مورد تکنیک های ترکیبی هوش مصنوعی با تشخیص چهره برای ایجاد بازی هایی هستند که بر اساس حالات چهره بازی کننده پیشرفت می کنند. فناوری پیشرفته بازی سازی که شامل هوش مصنوعی است در سالهای آینده مورد تحقیق و توسعه قرار خواهد گرفت.

ختم کلام

این واقعیت هیچ وقت از بین نمیرود که هرچه بیشتر بدانید بیشتر می توانید به دست آورید. با تکنولوژی های ارائه شده برای طراحی بازی اندروید در این مقاله می توانید برای چالش هایی که ممکن است در سال 2020 یا سالهای اینده با آن روبرو شوید آماده شوید. مهم نیست که شما یک توسعه دهنده (طراح بازی) هستید یا یک مدیر عامل یک استودیوی بازی سازی ، یک سرمایه گذار یا یک کارآفرین ،  اگر شما می خواهید در بازی موفق شوید ، همراهی با روندها بسیار مهم است. سال به سال ماه به ماه روز به روز.

 گروه بازی سازی پدیده تجارت با سابقه ی چندین ساله در پیاده سازی بازی آنلاین آماده پیاده سازی ایده بازی اندروید شما می باشد. فقط کافیست با ما تماس بگیرید و نمونه کارهای پدیده را مشاهده نمایید.

مقالات مرتبط

شاید علاقمند به دیدن این مقالات نیز باشید
(آرشیو کامل)

API چیست و چه کاربردهایی دارد؟ API چیست و چه کاربردهایی دارد؟ مقالات طراحی وب سایت

پدیده تجارت

23 فروردین 1401

چرا تبلیغات اینترنتی؟؟ چرا تبلیغات اینترنتی؟؟ مقالات تجارت الکترونیک

پدیده تجارت

18 آذر 1392

طراحی وب ریسپانسیو یا واکنش گرا طراحی وب ریسپانسیو یا واکنش گرا

پدیده تجارت

23 اسفند 1400

3 نکته طراحی سایت که هر کارآفرینی باید بداند! 3 نکته طراحی سایت که هر کارآفرینی باید بداند! مقالات تجارت الکترونیک

پدیده تجارت

06 اردیبهشت 1397

مزایای طراحی سایت با کدیگنایتر (CodeIgniter) مزایای طراحی سایت با کدیگنایتر (CodeIgniter) مقالات طراحی وب سایت

پدیده تجارت

11 اسفند 1394

باشگاه مشتریان چیست؟ باشگاه مشتریان چیست؟ مقالات طراحی وب سایت

پدیده تجارت

20 فروردین 1393

سئوی بالا، چه تاثیر مثبتی بر افزایش فروش خواهد داشت؟ سئوی بالا، چه تاثیر مثبتی بر افزایش فروش خواهد داشت؟ مقالات تجارت الکترونیک

پدیده تجارت

03 مهر 1397

7 راه بهینه سازی سایت وردپرس 7 راه بهینه سازی سایت وردپرس مقالات طراحی وب سایت

پدیده تجارت

23 فروردین 1397

چه نوع محتوایی تولید کنیم؟ چه نوع محتوایی تولید کنیم؟ مقالات برندینگ

پدیده تجارت

22 تیر 1398

آموزش تخصصی برنامه نویسی اندروید آموزش تخصصی برنامه نویسی اندروید مقالات موبایل

پدیده تجارت

11 آبان 1393

برای آموزش اندروید کدام شرکت را انتخاب می کنید ؟ برای آموزش اندروید کدام شرکت را انتخاب می کنید ؟ مقالات موبایل

پدیده تجارت

27 مهر 1396

دیدگاه کاربران

0

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها