یک فنجان مشاوره
مهـمـان مــا باشیـد

شـمـــاره تــمــاس
031-36628509

طراحی سایت و اپلیکیشن در اصفهان

انتشار 11 شهریور 1398
دیدگاه ها 0
زمان تقریبی مطالعه
گردآوری پدیده تجارت

با بیشتر شدن هر لحظه کسب و کارهای آنلاین، لزوم وجود وبسایت و اپلیکیشن، در هر کسب و کاری نیز احساس می‌شود، پس طراحی سایت و اپلیکیشن در اصفهان را باید به متخصصان حرفه‌ای این امر سپرد.

با پیشرفت تکنولوژی هر روزه و در هر مکانی شاهد این هستیم که مردم، در تلاشند تا تمام کارهای خود را با تلفن همراه یا کامپیوتری که در اختیار دارند، در کوتاه‌ترین زمان ممکن و به آسانی انجام دهند. آن‌ها با موبایل و کامپیوتر خود از دورترین فروشگاه‌ها خرید می‌کنند؛ کارهای بانکی و اداری خود را بدون معطلی و همین‌طور که در خانه نشسته‌اند، انجام می‌دهند؛ فردی که کیلومترها با آن‌ها فاصله دارد، را می‌بینند؛ نوبت دکتر می‌گیرند و صدها کاربرد دیگر که به راحتی با لمس چند دکمه، هرکجا باشند، می‌توانند انجام دهند. با این اوصاف و سایه افکندن موبایل و توسعه وبسایت‌ها بر زندگی انسان‌ها، بازار رقابت طراحان سایت و اپلیکیشن گرم است و قطعا سایت و اپلیکیشن موبایلی موفق‌تر و محبوب‌تر خواهد بود، که تمام امکاناتی که کاربر به آن نیاز دارد، در اختیارش بگذارد و بدون نقص باشد.

هدف از طراحی سایت و ساخت اپلیکیشن چیست؟

قبل از شروع طراحی و انجام هر کار دیگر در این زمینه، باید مشخص شود، که وبسایت و اپلیکیشن برای ساده‌تر کردن چه کاری ساخته می‌شود؟ به طور مثال اگر قرار است یک اپلیکیشن موبایل فروشگاهی طراحی شود، آیا این اپلیکیشن، روند خرید کاربران را بهبود می‌بخشد یا خیر؟ اپلیکیشن و سایت، باید دارای چه ویژگی‌ها و امکاناتی باشند، تا به بهترین شکل نیازهای مشتری را برآورده سازند.

چه اپلیکیشنی برای چه سیستم عاملی مناسب است؟

اپلیکیشن‌های موبایل برای دو سیستم عامل اندروید و ios طراحی می‌شوند، که برای سیستم عامل اندروید از زبان جاوا و برای ios از سوئیفت استفاده می‌شود. در هر صورت اپلیکیشن باید به گونه‌ای طراحی شود، که بر روی هر گوشی و با هر سیستم عاملی، پاسخگوی نیاز کاربر باشد. دو مرجع برای دسترسی به اپلیکیشن‌های موبایل وجود دارد: اپ استور و پلی‌استور

آیا من هم می‌توانم یک اپلیکیشن موبایل بسازم یا یک سایت طراحی کنم؟

اگر شما به کار طراحی سایت و اپلیکیشن موبایل علاقه داشته باشید، مدرسان ما در شرکت پدیده تجارت آماده یاری رساندن به شما در جهت تبدیل شدن به یک طراح سایت و اپلیکیشن هستند! مدرسان مجرب پدیده تجارت در اصفهان، با سال‌ها تجربه در این زمینه، از صفر تا صد ساختن یک وبسایت یا اپلیکیشن را به شما آموزش می‌دهند، تا خود به یک متخصص تبدیل شوید و بتوانید کسب درآمد کنید.

طراحی سایت و اپلیکیشن خود را به که بسپاریم؟

شرکت یا هر شخص دیگری که وظیفه طراحی سایت و اپلیکیشن مدنظر شما را به عهده می‌گیرد، باید از یک تیم حرفه‌ای و متخصص در این زمینه  باشد. به طوریکه تمام جوانب و مراحل ساخت اپلیکیشن موبایل یا سایت را با دقت و ظرافت کامل، بدون هیچ عیب و نقصی انجام دهد و در نهایت مطابق با پروپزال نگارش شده متناسب با نیازها و درخواست های شما پروژتان را تحویل دهد. هم‌چنین در طول انجام پروژه و پس از آن, با مشاوره های تخصصی و پشتیبانی کامل, شما را در جریان روند پروژه قرار دهد و در نهایت یک کار تمام شده بدون اشکال در اختیار شما قرار دهد.

سخن پایانی:

اگر به دنبال یک تیم حرفه‌ای برای انجام پروژه‌های برنامه نویسی خود هستید، یا می‌خواهید، طراحی سایت و اپلیکیشن موبایل را آموزش ببینید، تیم پر انرژی شرکت پدیده تجارت در اصفهان پذیرای شما عزیزان است. پس با خیالی آسوده می‌توانید پروژه‌های خود را به ما بسپارید و از نتیجه آن لذت ببرید.

مقالات مرتبط

شاید علاقمند به دیدن این مقالات نیز باشید
(آرشیو کامل)

طراحی سایت از دروغ تا واقعیت! طراحی سایت از دروغ تا واقعیت! مقالات طراحی وب سایت

پدیده تجارت

09 اردیبهشت 1398

موشن گرافیک برای چه کسانی مناسب است؟ موشن گرافیک برای چه کسانی مناسب است؟ مقالات برندینگ

پدیده تجارت

30 خرداد 1398

آموزش React Native در اصفهان آموزش React Native در اصفهان مقالات موبایل

پدیده تجارت

20 اسفند 1397

بازاریابی مجدد، ریمارکتینگ( Remarketing ) چیست؟ بازاریابی مجدد، ریمارکتینگ( Remarketing ) چیست؟ مقالات برندینگ

پدیده تجارت

14 فروردین 1401

برنامه نویسی جاوا در اصفهان برنامه نویسی جاوا در اصفهان مقالات

پدیده تجارت

08 بهمن 1396

تبلیغات بنر ( بنر مارکتینگ) چیست ؟ تبلیغات بنر ( بنر مارکتینگ) چیست ؟ مقالات برندینگ

پدیده تجارت

19 فروردین 1399

انواع ریدایرکت در طراحی سایت انواع ریدایرکت در طراحی سایت مقالات طراحی وب سایت

پدیده تجارت

08 دی 1398

آموزش وردپرس به شیوه شب امتحانی!! آموزش وردپرس به شیوه شب امتحانی!! مقالات طراحی وب سایت

پدیده تجارت

13 خرداد 1396

مهاجرت برنامه نویسان و شرایط برتر آن مهاجرت برنامه نویسان و شرایط برتر آن مقالات طراحی وب سایت

پدیده تجارت

06 مرداد 1397

دیدگاه کاربران

0

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها