یک فنجان مشاوره
مهـمـان مــا باشیـد

شـمـــاره تــمــاس
031-36628509

مزایای داشتن وب سایت با کیفیت بالا

انتشار 18 شهریور 1392
دیدگاه ها دیدگاه‌ها برای مزایای داشتن وب سایت با کیفیت بالا بسته هستند
زمان تقریبی مطالعه
گردآوری پدیده تجارت

10 مزیت کیفیت طراحی وب سایت

همه ما می دانیم که طراحی وب سایت با کیفیت ، یک سرمایه گذاری با ارزش است اما منافع واقعی از استخدام یک طراح حرفه ای چیست؟ آیا برچسب قیمت ارزش آن است ؟ آیا یک وب سایت است که به نظر می رسد شرایط خوب در کسب و کار به ارمغان بیاورد ؟

بله، و در اینجا دلیلش به شرح زیر می باشد :

 هویت سازگار نام تجاری

 طراحان حرفه ای در مورد تصویر بزرگ فکر می کنم . آنها یک زبان بصری برای نام تجاری شما ارائه می دهند که سازگاری در سراسر زمینه های مختلف ایجاد کند. وب سایت شما ، آرم ، کارت های کسب و کار ، و حتی مشخصات توییتر خود به صورت یک کل منسجم می باشد . به علامت های تجاری که دارای یک زبان بصری سازگارند نگاه کنید ، تاثیر به یاد ماندنی تری دارند.

اقامت بیشتر بازدید کنندگان بر روی صفحه

 شما از طریق سایت خود برای بازدید کنندگان فهرست دارید و دنبال آن هستید. به یاد داشته باشید که اکثر مردم پس از یک نگاه اجمالی سایت را ترک می کنند . طول می کشد تا آنها را با چیز خاصی علاقه مند نگه دارید ، چه رسد به اینکه مایل به خرید محصول یا خدمات شما بشوند.

 مشتریان بیشتر

 تلفن ، خرید در حال حاضر، و یادگیری بخش های بیشتری از سایت شما به عمل نشانه میباشند. جایی که آنها بر روی صفحه وب هستند و آنچه که آنها می گویند، تعیین خواهد کرد که چگونه بسیاری از مردم تصمیم به خرید از شما دارند.

 تمایز از رقبا

در درون یک صنعت ، سایت های بسیاری هستند که در همان نگاه می باشند. آنها تلاش به صحبت می کنند و می گویند که چرا آنها شرایط خاص را ندارند . این بدان معنی نیست که شما باید برای جلب توجه به جلو بروید . کیفیت به معنی تقطیر تمام نقاط فروش منحصر به فرد شما به یک پیام تصویری منسجم می باشد.

 فرم، ساختار و هدف محتوا

 محتوا و طراحی را باید کاملا در سایت خود  تراز وسط قرار دارد . اکثر مردم نمی خواهند برای درک آنچه که شما در حال تلاش برای گفتن می باشید تلاش کنند . بلوک های بزرگی از متن های کوچک ، جهت یابی گیج کننده ، و تماس های مبهم، بازدید کننده را رویگردان می سازد . طراحان با محتوای شما کار می کنند به طوری که آن را روشن سازند و مردم را به آنچه که می خواهید آنها را به انجام رسانند هدایت می کنند.

جزئیات جذاب تر

 انتخاب فونت ها، فاصله از متن و کنتراست جزئیات است که تفاوت در کیفیت کلی از سایت شما میباشند. این نوع از تفاوت های ظریف به نظر می رسد که مهم است اما آنها تحت تاثیر چگونه قرار  گرفتن ، قابل خواندن و کاربردی سایت است.

 چشم انداز عینی

 شما متخصص در کسب و کار خود هستید اما یک متخصص در طراحی وب سایت نیستید . گاهی اوقات برای وب نیاز به یک مصالحه بین چه می خواهید و چه کار می کند وجود دارد. طراحی وب با کیفیت ، نیز از تجربه دانستن چگونگی تبدیل ایده ها به صفحات وب بوجود می آید.

 هزینه های کمتر در پایین جاده

 برای کسب و کار سعی در گرفتن” معامله خوب است ” و خدمات طراحی با کیفیت بالا و ارزان قیمت اغلب تا پایان پرداخت بیشتر از آنچه لازم است به انجام می رسانند . چرا؟ تحقق بخشیدن به آنها با کیفیت بالا با هزینه واقعی میباشد و پرداخت هزینه برای طراح دیگری برای انجام دادن دوباره سایت خود است.

 مشارکت و قابل اطمینان

 صاحبان کسب و کار و طراحان وب باید برای ایجاد یک وب سایت به همکاری با یکدیگر بپردازند. این فرایند شامل ارتباطات و سازش است . اگر شما از نتیجه راضی باشید ، طراح وب سایت شما با آنها کار می کند و سپس خود به تغییرات و اضافات جدید می پردازید.

 اتاقی برای توسعه

طراحی با کیفیت ، ایجاد یک پایه محکم برای پیشرفت شما میباشد. این که آیا شما می خواهید برای اضافه کردن یک محصول یا خدمت جدید ، سایت در حال حاضر به اندازه کافی قوی باشد.

مقالات مرتبط

شاید علاقمند به دیدن این مقالات نیز باشید
(آرشیو کامل)

معرفی CalendarView و پیاده سازی آن در اندروید استودیو معرفی CalendarView و پیاده سازی آن در اندروید استودیو مقالات موبایل

پدیده تجارت

22 خرداد 1397

اهمیت امن بودن حریم خصوصی در شبکه های اجتماعی اهمیت امن بودن حریم خصوصی در شبکه های اجتماعی مقالات شبکه های اجتماعی

پدیده تجارت

21 فروردین 1401

برداشت شما از یک شرکت طراحی سایت چیست ؟ برداشت شما از یک شرکت طراحی سایت چیست ؟ مقالات طراحی وب سایت

پدیده تجارت

04 آبان 1395

آموزش ساخت دکمه شناور در اندروید استودیو آموزش ساخت دکمه شناور در اندروید استودیو مقالات

پدیده تجارت

12 خرداد 1397

بهترین شرکت های طراحی سایت در ایران کدامند؟ بهترین شرکت های طراحی سایت در ایران کدامند؟ مقالات طراحی وب سایت

پدیده تجارت

19 فروردین 1396

افزونه foogallery افزونه foogallery

پدیده تجارت

17 دی 1397

چگونه یک اینفلوئنسر شویم ؟ چگونه یک اینفلوئنسر شویم ؟ مقالات برندینگ

پدیده تجارت

14 بهمن 1398

پیش نیاز آموزش برنامه نویسی اندروید پیش نیاز آموزش برنامه نویسی اندروید مقالات تجارت الکترونیک

پدیده تجارت

08 مهر 1398

انتخاب نام دامنه و رابطه آن با سئو انتخاب نام دامنه و رابطه آن با سئو مقالات سئو

پدیده تجارت

01 شهریور 1396

چرا طراحی سایت در اصفهان اهمیت ویژه ای دارد؟ چرا طراحی سایت در اصفهان اهمیت ویژه ای دارد؟ مقالات طراحی وب سایت

پدیده تجارت

14 اسفند 1395

طراحی وب سایت با قیمت مناسب طراحی وب سایت با قیمت مناسب

پدیده تجارت

20 خرداد 1392

دیدگاه کاربران

دیدگاه‌ها برای مزایای داشتن وب سایت با کیفیت بالا بسته هستند