یک فنجان مشاوره
مهـمـان مــا باشیـد

شـمـــاره تــمــاس
031-36628509

معرفی بهترین کتابخانه های اندروید

انتشار 24 اسفند 1400
دیدگاه ها 0
زمان تقریبی مطالعه
گردآوری پدیده تجارت

از آنجا که اندروید در بازار سیستم عامل های تلفن همراه پیشرو است و یک رهبر صنعت سیستم عامل تلفن همراه است وهمچنین برای تأمین تقاضای فنی کاربران ، نیاز به برنامه نویسی بیشتر است.با این حال ، توسعه یک برنامه آندروید بدون جادوی کتابخانه های Android همیشه یک کار طاقت فرسا است.چنین کتابخانه هایی از طریق راه حل های جالب به کاهش زمان ، تلاش و هزینه مورد نیاز برای ایجاد یک برنامه اندرویدی کمک می کنند.در مقاله قبلی تحت عنوان معرفی بهترین کتابخانه های اندروید ما به معرفی تعدادی از بهترین کتابخانه ها پرداختیم ، اکنون کتابخانه های کاربردی دیگر را مورد بررسی قرار میدهیم  تا شما عزیزان بتوانید از بین آنها متناسب با علاقه و کار خود بهترین را برگزینید.پس باما همراه شوید..

معرفی بهترین کتابخانه های اندروید


 

در اینجا شما می توانیدتعدادی از کتابخانه های برتر Android را برای سهولت و کارآیی توسعه برنامه آندروید خود مشاهده کنید. قبل از ادامه ، بگذارید ببینیم تزریق وابستگی (dependency injection) چیست و نقش آن در کتابخانه های Android چیست؟

تزریق وابستگی مانند درهای ورودی است که به هر نوع کتابخانه اجازه می دهد تا به راحتی به پایگاه داده ، مدل های چارچوب برنامه دسترسی پیدا کند و چندین فعالیت رمزگذاری دیگر را نیز برای دستیابی به یک مدل برنامه انجام شده ، انجام دهد.

اکنون که در مقاله معرفی بهترین کتابخانه های اندروید با 6 مورد از کتابخانه ها آشنا شدید ،بیایید بقیه آنهارا باهم بررسی کنیم:

شماره 7 :  کتاب خانه ButterKnife

بهترین کتابخانه های اندروید

ButterKnife یکی از کتابخانه های محبوب اندروید است که از اتصال صحافی پشتیبانی می کند و شماره های شناسایی را به بازدیدها بدون هیچ گونه تلاش اضافی اختصاص می دهد. به نظر می رسد ButterKnife و Dagger حاشیه نویسی های مشابهی دارند اما تنها تفاوت در حاشیه نویسی آن است که برای ایجاد کد تکرار (boilerplate) استفاده می شود ، در حالی که Dagger چنین نیست.

شماره 8: کتاب خانه Android Databinding

بهترین کتابخانه های اندروید

این کتابخانه اتصال دهنده دید دیگری است که از هیچ حاشیه نویسی استفاده نمی کند. همچنین از آن برای فرمت های اعلامی استفاده می شود تا مولفه های رابط کاربر از طرح های برنامه را افزایش دهد. اگر می خواهید یک برنامه جذاب بسازید که از این Android Databinding استفاده کند بهترین گزینه است.

شماره 9:  کتابخانهStetho

بهترین کتابخانه های اندروید

Stetho یک کتابخانه اندرویدی فوق العاده است که به عنوان پل رفع اشکال برای برنامه های اندرویدی عمل می کند. بدون محدود کردن عملکرد آن فقط به بازرسی شبکه ، کنسول جاوا اسکریپت ، بازرسی پایگاه داده و غیره. علاوه بر این ، Stetho به توسعه دهندگان کمک می کند تا به ویژگی های مختلف موجود در گزینه Developer Tools از مرورگر وب دسک تاپ Chrome دسترسی پیدا کنند.

شماره 10:  کتابخانهRxJava2

 بهترین کتابخانه های اندروید

اگر می خواهید برنامه های Reactive را در برنامه خود پیاده کنید ، RxJava2 کتابخانه آندروید ایده آل برای شماست. این کتاب بیشترین برنامه را برای اکثر توسعه دهندگان ترجیح می دهد زیرا توانایی برجسته سازی سریع خطاها نسبت به کتابخانه های دیگر را دارد و به شما امکان تصمیم گیری موثر در مورد عملکرد عملکرد برنامه را می دهد.

شماره 11: کتابخانه MPAndroid chart

 بهترین کتابخانه های اندروید

نمودار MPAndroid عمدتا برای ایجاد نمای گرافیکی از داده ها استفاده می شود. با استفاده از این نمودار MPAndroid به توسعه دهندگان کمک می کند تا داده ها را در نمودارهای رادار ، شمعدان ، میله ، حباب و نمودار به نمایش بگذارند. جدا از آن ، گزینه هایی دارد که می توانید انیمیشن ، مقیاس و غیره را به نمودار اضافه کنید.

شماره 12:  کتابخانه Holo Graph

کتابخانه Holo Graph

این یک کتابخانه گرافیکی محبوب در بین توسعه دهندگان و شرکت های توسعه دهنده برنامه اندروید است. این کتابخانه نمودار هولو به طراحان کمک می کند تا نمودارها و نمودارها را بی نقص طراحی کنند. با پنجره تعاملی برنامه های اندرویدی شما می تواند شگفت انگیز به نظر برسد.

شماره 13 : کتابخانه Gravity View

کتابخانه Gravity View

توسعه دهندگان برای کج کردن تصاویر داخل برنامه با استفاده از سنسورها از Gravity View استفاده می کنند. این کتابخانه Gravity view از حسگرهای حرکتی ابزار Android برای عملکرد آن استفاده می کند. به همین دلیل کاربران می توانند پس از نصب این نمای گرانش ، با چرخاندن ساده دستگاه خود ، عملیات مختلفی را انجام دهند.

جمع بندی برترین کتابخانه های اندروید

به زبان ساده ، کتابخانه های اندروید چیزی نیستند جز چارچوب های اندروید. مجموعه ای از پیاده سازی رفتار است که به زبان برنامه نویسی با یک رابط کاملاً مشخص نوشته شده است.. این کتابخانه ها می توانند به عنوان ابزاری برای توسعه هرگونه برنامه موبایل عمل کنند. در بالا ما به ادامه معرفی معرفی بهترین کتابخانه های اندروید پرداختیم ،که شما عزیزان پس از مطالعه میتوانید بهترین را برای طراحی اپلیکیشن مد نظر خود برگزینید.از اینکه همراه تاپایان همراه ما بودید سپاسگذاریم و خوشحال میشیم نظرات خود را با ما درمیان بگذارید.

مقالات مرتبط

شاید علاقمند به دیدن این مقالات نیز باشید
(آرشیو کامل)

نکات اساسی در طراحی اپلیکیشن موبایل نکات اساسی در طراحی اپلیکیشن موبایل مقالات موبایل

پدیده تجارت

30 شهریور 1396

مزایای شرکت برنامه نویسی ios در اصفهان مزایای شرکت برنامه نویسی ios در اصفهان مقالات

پدیده تجارت

01 مهر 1397

تبلیغات محیطی چیست؟ تبلیغات محیطی چیست؟ مقالات تجارت الکترونیک

پدیده تجارت

23 فروردین 1401

سئو وردپرس چیست؟ سئو وردپرس چیست؟ مقالات سئو

پدیده تجارت

17 فروردین 1401

نکات کاربردی برای یادگیری انواع برنامه نویسی نکات کاربردی برای یادگیری انواع برنامه نویسی مقالات تجارت الکترونیک

پدیده تجارت

19 تیر 1398

اصول طراحی اپلیکیشن اندروید چیست؟ اصول طراحی اپلیکیشن اندروید چیست؟ مقالات موبایل

پدیده تجارت

28 اردیبهشت 1399

9 روش افزایش فروش به صورت آنلاین چیست؟ 9 روش افزایش فروش به صورت آنلاین چیست؟ مقالات تجارت الکترونیک

پدیده تجارت

16 فروردین 1401

آموزش ویژگیهای اندروید 10 آموزش ویژگیهای اندروید 10 مقالات موبایل

پدیده تجارت

07 اسفند 1398

GenyMotion چیست و چه کاربردی در اندروید استودیو دارد؟ GenyMotion چیست و چه کاربردی در اندروید استودیو دارد؟ مقالات تجارت الکترونیک

پدیده تجارت

25 اردیبهشت 1397

جدید ترین فناوری های سئو 2021 جدید ترین فناوری های سئو 2021 مقالات سئو

پدیده تجارت

14 فروردین 1401

مزایای بازی سازی در اندروید مزایای بازی سازی در اندروید مقالات تجارت الکترونیک

پدیده تجارت

29 بهمن 1396

دیدگاه کاربران

0

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها