یک فنجان مشاوره
مهـمـان مــا باشیـد

شـمـــاره تــمــاس
031-36628509

همه چیز درباره دیجیتال مارکتینگ اصفهان

انتشار 26 شهریور 1398
دیدگاه ها 0
زمان تقریبی مطالعه
گردآوری پدیده تجارت

ارائه محصولات بدون هیچ محدودیت مکانی، در کمترین زمان ممکن، در فضای اینترنت و با تسهیلات قابل توجه، دیجیتال مارکتینگ اصفهان و کل دنیار را به وجود آورده، تا هر کسی تجربه خریدی آنلاین و آسان را داشته باشد.

به تمام فعالیت‌هایی که در راستای رسیدن به اهداف کسب و کار، با استفاده از ابزارهایی مثل: موتورهای جستجو، بازاریابی ایمیل، رسانه‌های اجتماعی، وبسایت و وبلاگ، تبلیغات نمایش آنلاین و… انجام می‌گیرد، دیجیتال مارکتینگ گفته می‌شود. طبیعتا امروزه و با پیشرفت روز افزون اینترنت، نیاز دسترسی به خرید و فروش‌های آنلاین، چه برای فروشنده و چه خریدار به شدت احساس می‌شود، پس به‌وجود آمدن دیجیتال مارکتینگ، در رشد و سرعت بخشیدن به خرید و فروش محصولات، نقش مهمی را ایفا می‌کند.

دیجیتال مارکتینگ را حرفه ای با ما آموزش ببینید…

برای مشاهده سرفصل دوره روی تصویر زیر کلیک کنید…

بازاریاب دیجیتال کیست؟

یک بازاریاب دیجیتال، متخصصی است، که مصرف کنندگان را با هدف بهبود شناخت برند، اعتماد به آن و در نهایت به سمت خرید، هدایت می‌کند.

مهارت‌های کلی و زمینه‌های تخصصی برای یک بازاریاب دیجیتال چیست؟

1.ویدئو:

جلب توجه آنلاین افراد کار دشواری است، اما بالا بودن آمار بازدید ویدئو در گوگل نشان می‌دهد که انسان‌ها تا چه اندازه با آن ارتباط برقرار می‌کنند. لازم نیست شما یک تهیه کننده ویدئو شوید، بلکه تنها کافی است مقداری با اصول ساخت ویدئو آشنایی داشته باشید. با درک نحوه نوشتن اسکریپت، استفاده از سیستم عامل‌ها و برنامه‌ها برای ایجاد فیلم یا اینکه چه چیزی در فیلم‌ها استفاده می‌شود، باعث می‌شود به عنوان یک بازاریاب دیجیتال در دیجیتال مارکتینگ، به شما توجه بیشتری شود.

2. SEO و SEM:

برای کار در این زمینه باید بهینه سازی موتور جستجو (SEO) و بازاریابی موتور جستجو (SEM) را درک کنید. در اینجا لازم نیست، نگران مسائل فنی و پشتیبانی باشید، زیرا چیزی که شما باید بدانید، بیشتر در مورد درک اهمیت سئو و بهترین شیوه‌های استفاده از آن است. درک چگونگی تأثیر SEO و SEM بر تلاش‌های آنلاین، به شما این امکان را می‌دهد، که بدانید در چه سطح و رقابتی با سایر تیم‌های دیجیتال هستید و حتی با آن‌ها کار کنید.

3.بازاریابی محتوا:

محتوا می‌تواند شامل وب‌سایت، ویدئو، رسانه‌های اجتماعی، وبلاگ نویسی و… باشد، اما به هرحال برای جذب و درگیر کردن مشتری از آن استفاده می‌شود. دانستن جنبه‌های محتوا، چگونگی ایجاد آن، چگونگی اثربخشی و بهترین روش استفاده از آن، در دیجیتال مارکتینگ نقش مهمی را ایفا می‌کند. شما باید بدانید، چگونه به بهترین نحو از مطالب برای رسیدن به اهداف بازاریابی دیجیتال خود استفاده کنید و بسته به اینکه در صنعت بازاریابی دیجیتال به دنبال چه سطح کاری هستید، باید استراتژی تحلیل محتوا را نیز درک کنید.

4. داده و تجزیه و تحلیل:

Google Analytic برای بسیاری از جنبه های بازاریابی دیجیتال از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. شما با استفاده از این ابزار، می‌توانید گزارش‌های مربوط به کارتان را بررسی و پیگیری کنید، اما آنچه مهم‌تر است نحوه استفاده از اطلاعاتی است که می‌یابید. نظارت بر این اطلاعات به شما این امکان را می‌دهد راه حل‌های بهتری برای افزایش تبادل‌ها، ترافیک سایت و… داشته باشید.

5. تفکر طراحی و خلاقیت:

تجربه مثبت کاربر، کلید موفقیت در دیجیتال مارکتینگ است. تفکر در طراحی بسیار مهم است، زیرا به شرکت‌ها می ‌آموزد که چگونه مشتریان را به بهترین شکل ممکن جذب کنند، اما فراتر از آن، اطمینان حاصل می‌کند، که تجربیات آنلاین آن‌ها ساده و موثر است. این می‌تواند شامل استفاده از سایت‌های خرید آنلاین، دسترسی به اطلاعات و موارد دیگری باشد، که شرکت شما به مشتریان ارائه می‌دهد. شما باید یاد بگیرید، ایده‌هایتان فراتر از ایده‌هایی باشد، که قبلا توسط افراد دیگر ارائه شده است تا بتوانید، همیشه از آن‌ها جلوتر باشید.

6. دانش فنی:

به روز باشید! فناوری، نیروی محرکه در دنیای دیجیتال است؛ بنابراین شما باید درک کنید، که جدیدترین فناوری چیست و چگونه از آن استفاده می‌شود. شما باید سریع با تغییرات در تکنولوژی سازگار شوید و بدانید که چه اتفاقی می‌افتد، تا برنامه‌های بازاریابی دیجیتال شما به روز شود. استفاده از فناوری کار آسانی است و نباید از تغییرات جدید بترسید.

7. مشارکت:

در دیجیتال مارکتینگ، بیش از هر زمان دیگری، نیاز چگونگی جذب مشتری را درک خواهید کرد. شما می‌توانید کمپین های خلاقانه ای را ایجاد کنید که با مشارکت افراد بیشتر، به رشد تجارت کمک می‌کند. شما باید درک کنید که مصرف کننده امروز، چه نوع همکاری و مشارکتی را بیشتر می‌پسندد و دوست دارد به چه طریقی خرید کند و اینکه فقط مردم را به صفحات رسانه‌های اجتماعی خود بکشانید، کافی نیست.

موقعیت‌های شغلی رایج در دیجیتال مارکتینگ چیست؟

  • مدیر سئو
  • متخصص بازاریابی محتوا
  • مدیر رسانه های اجتماعی
  • هماهنگ کننده اتوماسیون بازاریابی
  • مدیر بازاریابی دیجیتال
  • و…

سخن پایانی:

ما در شرکت پدیده تجارت افتخار داریم، تا با اطلاع از آخرین روش‌های نوین بازاریابی دیجیتال در دنیا، دوره‌های آموزشی دیجیتال مارکتینگ را توسط تیم حرفه‌ای و متخصص برگزار کنیم، تا شما عزیزان بتوانید، در هر بخش از آن به یک متخصص تبدیل شوید و به راحتی درآمدزایی کنید.

مقالات مرتبط

شاید علاقمند به دیدن این مقالات نیز باشید
(آرشیو کامل)

ساخت Spinner در اندروید استودیو ساخت Spinner در اندروید استودیو مقالات موبایل

پدیده تجارت

04 دی 1397

چگونه یک بازی اندروید بسازیم؟ چگونه یک بازی اندروید بسازیم؟ مقالات موبایل

پدیده تجارت

13 مهر 1398

واقعیت مجازی VR چیست ؟ واقعیت مجازی VR چیست ؟ مقالات موبایل

پدیده تجارت

17 دی 1398

طراحی سایت پزشکی در اصفهان طراحی سایت پزشکی در اصفهان مقالات تجارت الکترونیک

پدیده تجارت

11 آذر 1398

طراحی اپلیکیشن در اصفهان طراحی اپلیکیشن در اصفهان مقالات موبایل

پدیده تجارت

16 مرداد 1398

آشنایی با نحوه کار keyfream در نرم افزار After Effects آشنایی با نحوه کار keyfream در نرم افزار After Effects مقالات تجارت الکترونیک

پدیده تجارت

25 شهریور 1397

ابزارهای دیجیتال مارکتینگ ابزارهای دیجیتال مارکتینگ مقالات برندینگ

پدیده تجارت

04 آذر 1398

آموزش مدیریت سرور لینوکس در اصفهان آموزش مدیریت سرور لینوکس در اصفهان مقالات تجارت الکترونیک

پدیده تجارت

11 شهریور 1398

محتوای همیشه سبز چیست ؟ محتوای همیشه سبز چیست ؟ مقالات سئو

پدیده تجارت

24 اسفند 1400

آموزش تخصصی Vue.js اصفهان آموزش تخصصی Vue.js اصفهان مقالات طراحی وب سایت

پدیده تجارت

25 شهریور 1398

دیدگاه کاربران

0

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها