یک فنجان مشاوره
مهـمـان مــا باشیـد

شـمـــاره تــمــاس
031-36628509

چگونه در اینستاگرام پیج تجاری بسازیم ؟

انتشار 28 فروردین 1399
دیدگاه ها 0
زمان تقریبی مطالعه
گردآوری پدیده تجارت

اگر قبلاً به دلایل شخصی از اینستاگرام استفاده می کنید ، چرا از آن برای تجارت خود استفاده نمی کنید؟احتمالا میپرسید چگونه در اینستاگرام پیج تجاری بسازیم ؟ گروه تولید محتوای دیجیتال مارکتینگ پدیده تجارت در این مقاله شما را با روش های ساخت پیج تجاری در اینستاگرام آشنا کند.اینستاگرام گزینه ایجاد نمایه تجاری در سال 2016 را معرفی کرد. از آن زمان ، بازاریابان رسانه های اجتماعی از این پلتفرم به نفع خود (و به درستی) استفاده کرده اندیادگیری نحوه راه اندازی اینستاگرام برای تجارت آسان است ، به خصوص اگر قبلاً از Facebook استفاده کرده باشید

. از دیدگاه شغلی ، اینستاگرام ساده تر و کم هزینه تر از سایر سایت ها است و به دلیل 800 میلیون بازدید کننده ماهانه از اینستاگرام میتواند بیشترین سود و ترقی را برای کسب و کار شما در برداشته باشد. اینستاگرام می تواند به مشاغل کوچک و بزرگ کمک کند تا مشتریان را پیدا کرده و فروش خود را رشد دهند. با داشتن نمایه تجاری اینستاگرام ، مشاغل می توانند محصولات و خدمات خود را به مخاطبان جهانی و افراد علاقه مند به بیزینس شما معرفی کند و درمعرض دید قرار دهد.

چگونه در اینستاگرام پیج تجاری بسازیم ؟

قبل از شروع کار ، اگر شما یک حساب کاربری فیس بوک از قبل ایجاد نکرده اید ، نمی توانید مراحل زیر را انجام داده یا از استفاده از حساب کاربری اینستاگرام خود نهایت استفاده را ببرید پس ابتدا یک حساب در فیس بوک برای خود ایجاد کنید. پس از داشتن صفحه فیس بوک ، می توانید حساب کاربری اینستاگرام خود را ایجاد کنید.

1.برنامه را بارگیری کنید

برخلاف سایر شبکه های اجتماعی ، ارسال مطالب در اینستاگرام فقط با استفاده از برنامه موبایل قابل انجام است. بنابراین مرحله 1 ، یافتن اینستاگرام در فروشگاه برنامه خود و بارگیری آن است.

2.با استفاده از یک آدرس ایمیل یک حساب کاربری ایجاد کنید

از حساب شخصی Facebook استفاده نکنید! این یک حساب کاربری بر اساس صفحه شخصی Facebook شما است. از آنجا که حساب اینستاگرام شما مربوط به تجارت شما است ، باید از آدرس ایمیل تجاری خود استفاده کنید.

نکته حرفه ای: اگر از آدرس ایمیل کار خود استفاده می کنید ، ممکن است مخاطبین با استفاده از ویژگی “یافتن دوستان” بتوانند شما را راحت تر پیدا کنند.

3.اصول اولیه پروفایل و انتخاب نام کاربری

در مرحله بعد ، یک نام کاربری و رمز عبور ایجاد خواهید کرد. اگر در حال ایجاد اینستاگرام برای یک شرکت هستید ، نام کاربری باید نام این شرکت یا همانقدر نزدیک باشد که بتوانید آن را دریافت کنید. اگر نماینده املاک و مستغلات ، بیمه یا موارد مشابه آن هستید ، یک نام از نام تجاری ، شغلی ، موقعیت مکانی خود را انتخاب کنید. شما به چیزی نیاز دارید که شما را از یک حساب شخصی متمایز کند.

4.دوستان و مخاطبین فیس بوک را پیدا کنید

سپس از شما خواسته می شود افرادی را پیدا کنید که از طریق فیس بوک و در مخاطبین خود دنبال کنند. بهتر است قبل از شروع به کار افراد ، اکانت خود را تکمیل کرده و یک عکس ارسال کنید ، اینستاگرام به شما فرصتی می دهد تا هر زمان که بخواهید از تنظیمات صفحه خود ، دوستان فیسبوک خود را پیدا کنید .

5.بارگذاری یک تصویر نمایه برای حساب کاربری خود

اکنون زمان آن است که به جای بارگذاری تصویر شخصی ، از لوگوی برند خود به عنوان تصویر نمایه خود استفاده کنید. این امر نه تنها به طور کلی آگاهی از برند را افزایش می دهد بلکه باعث اطمینان مشتریان و سایر علاقه مندان به تجارت شما می شود .

اکنون که پیج اینستاگرام خود را راه اندازی کرده اید وقت آن رسیده که فالوئر جذب کنید تا شما را دنبال کنند و به بیزینس شما کمک کند ، پس پیشنهاد میکنیم مقاله راه های افزایش فالوئر در اینستاگرام  را مطالعه کنیدگروه آموزش دیجیتال مارکتینگ  و طراحی اپلیکیشن پدیده همواره آماده ارائه مشاوره رایگان در زمینه دیجیتال مارکتینگ برای رشد کسب و کار شما در کسب و کارهای آنلاین است.

مقالات مرتبط

شاید علاقمند به دیدن این مقالات نیز باشید
(آرشیو کامل)

مراحل طراحی اپلیکیشن ios مراحل طراحی اپلیکیشن ios مقالات موبایل

پدیده تجارت

12 آبان 1398

آموزش ساخت اکولایزر در افترافکت آموزش ساخت اکولایزر در افترافکت مقالات تجارت الکترونیک

پدیده تجارت

04 اردیبهشت 1397

بررسی مدل آیدا در دیجیتال مارکتینگ بررسی مدل آیدا در دیجیتال مارکتینگ مقالات تجارت الکترونیک

پدیده تجارت

15 اسفند 1398

طراحی ربات تلگرامی طراحی ربات تلگرامی مقالات موبایل

پدیده تجارت

18 آبان 1398

طراحی اپ در اصفهان طراحی اپ در اصفهان مقالات موبایل

پدیده تجارت

12 شهریور 1398

6اشتباه رایج درمورد برنامه نویسان 6اشتباه رایج درمورد برنامه نویسان مقالات طراحی وب سایت

پدیده تجارت

21 فروردین 1401

راه اندازی کسب و کارهای اینترنتی راه اندازی کسب و کارهای اینترنتی مقالات تجارت الکترونیک

پدیده تجارت

24 اسفند 1400

اینفوگرافیک چیست ؟ اینفوگرافیک چیست ؟ مقالات برندینگ

پدیده تجارت

30 تیر 1398

تولید انیمیشن در اصفهان تولید انیمیشن در اصفهان مقالات برندینگ

پدیده تجارت

20 آذر 1396

آموزش بورس دراصفهان آموزش بورس دراصفهان مقالات تجارت الکترونیک

پدیده تجارت

22 اسفند 1400

چگونه در اندروید استودیو، Toolbar سفارشی طراحی کنیم؟ چگونه در اندروید استودیو، Toolbar سفارشی طراحی کنیم؟ مقالات موبایل

پدیده تجارت

23 اردیبهشت 1397

دیدگاه کاربران

0

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها