یک فنجان مشاوره
مهـمـان مــا باشیـد

شـمـــاره تــمــاس
031-36628509

چگونه یک اینفلوئنسر شویم ؟

انتشار 14 بهمن 1398
دیدگاه ها 0
زمان تقریبی مطالعه
گردآوری پدیده تجارت

در مقاله( اینفلوئنسر مارکتینگ چیست؟) به پاسخ اینکه اینفلوئنسر کیست؟ پرداختیم حالم در این مقاله به جنبه جالب تر و کابردی تر این موضوع یعنی چگونه یک اینفلوئنسر شویم میپردازیم چون در حال حاضر تاثیرگذارترین شبکه اجتماعی, اینستاگرام بوده به اینفلوئنسر در اینستاگرام میپردازیم پس با ما همراه شوید :

چرا یک اینفلوئنسر در اینستاگرام شویم؟

تا ژوئن سال 2018 ، اینستاگرام در یک ماه بیش از یک میلیارد کاربر فعال داشت در صورتی که تنها هفت میلیارد نفر در کره زمین زندگی میکردند.اینستاگرام یکی از محبوب ترین شبکه های اجتماعی است که از راه های مختلفی می توان از آن کسب درآمد کرد و همچنین بازاریابی اینستاگرام ابزاری بسیار قدرتمند برای اکثر کسب و کارهای آنلاین شده است و باعث رونق فروش کسب و کارهای کوچک تا بزرگ و معروفیت افراد شده است. براساس برخی گزارش ها ، اینفلوئنسرها (تاثیرگذاران) در اینستاگرام می توانند به طور متوسط ​​برای هر 100،000 فالوور (دنبال کننده) 1000 دلار در هر پست دریافت کنند و حتی اگر توجه برخی از برندهای بزرگ را نیز جلب کنید ، می توانید درآمد بسیار بیشتری داشته باشید.

چگونه یک اینفلوئنسر در اینستاگرام شویم

برای بسیاری از افراد اینفلوئنسر بودن, شغل تمام وقت آنهاست و حتی بعضی دیگر آن را به عنوان یک شغل دوم ا نتخاب میکنند. اینفلوئنسر غالباً از نقش های مختلف از جمله : تولید محتوا ، مشارکت در جامعه ، عکاسی ، طراحی ، سخنرانی عمومی و موارد دیگر تشکیل می شود شما به راحتی می توانید با دانستن هریک از این نقش ها بصورت تخصصی به کسب درآمد از این شبکه اجتماعی بپردازی.شرکت پدیده تجارت با برگزاری دوره های تخصصی مدیریت اینستاگرام در اصفهان می تواند بسیاری از مباحث تخصصی این عرصه را به شما آموزش دهد و همراه شما باشد .برای اینکه یک اینفلوئنسر موفق در همه شبکه های اجتماعی باشید ، نیاز دارید که افرادی که به محتوای شما علاقه مند هستند شما را دنبال کنند و بصورت تخصصی آموزشهایی در این زمینه دیده باشید.

چند راه ساده برای کسب درآمد به عنوان یک اینفلوئنسر در رسانه های اجتماعی

1.محصولات دیجیتال

 

selling-your-products-online

یکی از روش های محبوب برای تأثیرگذاری در اینستاگرام ، استفاده از محصولات دیجبتالی است ، زیرا تولید آنها نسبتاً ارزان و آسان است و به دلیل  توزیع یکپارچه ای که دارند می توانند به سرعت به روز شوند و همچنین این فرصت را به اینفلوئنسرها دهند تا از دانش و تخصص خود درآمد کسب کنند. محصولات دیجبتالی میتواند شامل یک کتاب الکترونیکی ، سفرنامه های ویدیویی, تا یک برنامه ورزشی تمرینی باشند. راه دیگر که تأثیرگذارها می توانند از محصولات دیجیتال درآمد کسب کنند ، ایجاد یک محتوا با برندهای خاص ، یا با فروش تبلیغات و یا با سفارش ویژه ای برای ایجاد محتوا است.

2.پادکست

 

How-start-podcast

تولید پادکست یکی دیگر از راههای عالی برای اینفلوئنسرها برای توزیع محتوا ، ارتباط با مخاطبان خود ، به اشتراک گذاری راحت مطالب و در نهایت کسب درآمد از شبکه اجتماعی باشد . پادکست می تواند هزینه ای نسبتاً کم برای تولید داشته باشد ، پس از تنظیم و تجهیزات مناسب مانند رادیو ، می توانید چندین راه را برای درآمد کسب کنید – محبوب ترین آنها شارژ حساب مشترکین پادکست با هزینه اندکی برای دانلود و گوش دادن است. بسیاری از اینفلوئنسرها در رسانه های اجتماعی با تولید پادکست های تخصصی و موثر پیشرفت شگرفی داشته اند.

3.وبینارها

 

webinar-

مانند پادکست ، تولید وبینار می توانند یک الگوی درآمد مقرون به صرفه برای اینفلوئنسرها و سازندگان محتوا باشند. وبینار در اصل سمیناری است که از طریق اینترنت انجام می شود و معمولاً برای یک هدف آموزشی است تا بتواند اطلاعاتی را در قالب جذاب و آموزشی ارائه دهد. وبینارها می توانند به صورت آنلاین باشند.

4.عکاسی ، محتوای حرفه ای

 

phoyografic

علاوه بر کسب درآمد از شبکه های اجتماعی ، اینفلوئنسر می تواند از مهارت های شخصی خود ، اعم از عکاسی ، نوشتن مقاله ، مشاوره استراتژیک و طراحی یا تولید محتوا سود ببرد. اینفلوئنسرها به طور معمول مبتکرانی با صرفه اقتصادی هستند که از مهارت های خود برای ایجاد یک برند شخصی استفاده میکنند که بیشترین درآمد را به همراه دارد. بنابراین ، اینفلوئنسرها سازندگان محتوای حرفه ای هستند.

6.محصولات فیزیکی

 

ecommerce_is_not_just_for_physical_products_cover_image

یک راه منحصر به فرد برای ایجاد درآمد با همکاری یک برند ، ایجاد یک محصول ، مجموعه یا دامنه فیزیکی است. ما این نوع کسب درآمد اینفلوئنسرها را در همه مکان ها مشاهده می کنیم ، از مجموعه کپسول های مد و محصولات زیبایی با برندهای مختلف گرفته تا مواد غذایی ، تناسب اندام ، مسافرت و محصولات بهداشتی. اینفلوئنسرها بسته به توافق نامه ، با ایجاد محتوا و دریافت کمیسیونی در مورد کلیه فروش ها یا هزینه ای مساعد برای مشارکت (مانند برنامه سفیر) درآمد کسب می کنند.

تبدیل شدن به یک اینفلوئنسر در کسب و کارتان پایان راه نیست و برعکس میتواند شروعی برای رسیدن به فرصت ها و مسئولیت های بزرگتر و بهتر باشد.در دوره های آموزش دیجیتال مارکتینگ دراصفهان و یا مدیریت اینستاگرام در اصفهان که یکی از مباحث اصلی آن اینفلوئنسر مارکتینگ است می توانید دانش و تخصص خود در زمینه های فروش را بالا ببرید…

 

مقالات مرتبط

شاید علاقمند به دیدن این مقالات نیز باشید
(آرشیو کامل)

چگونه یک صفحه فرود (Landing Page) مناسب داشته باشیم ؟ چگونه یک صفحه فرود (Landing Page) مناسب داشته باشیم ؟ مقالات سئو

پدیده تجارت

11 بهمن 1396

گیمیفیکشن (بازی سازی) چیست؟ گیمیفیکشن (بازی سازی) چیست؟ مقالات برندینگ

پدیده تجارت

25 فروردین 1399

همه چیز درباره سرویس ایمیل یاهو: از تولد تا 2024 همه چیز درباره سرویس ایمیل یاهو: از تولد تا 2024 مقالات شبکه های اجتماعی

پدیده تجارت

07 بهمن 1402

بازاریابی مجدد، ریمارکتینگ( Remarketing ) چیست؟ بازاریابی مجدد، ریمارکتینگ( Remarketing ) چیست؟ مقالات برندینگ

پدیده تجارت

14 فروردین 1401

چگونه یک طراح سایت حرفه ای  شویم ؟(قسمت اول) چگونه یک طراح سایت حرفه ای شویم ؟(قسمت اول) مقالات طراحی وب سایت

پدیده تجارت

24 اسفند 1400

راه های یادگیری برنامه نویسی iOS در اصفهان راه های یادگیری برنامه نویسی iOS در اصفهان مقالات

پدیده تجارت

30 آبان 1396

راز برند شدن با ویدئو مارکتینگ راز برند شدن با ویدئو مارکتینگ مقالات تجارت الکترونیک

پدیده تجارت

02 بهمن 1396

یادگیری اندروید و کسب درآمد از آن یادگیری اندروید و کسب درآمد از آن مقالات موبایل

پدیده تجارت

08 تیر 1398

راه اندازی کسب و کارهای اینترنتی راه اندازی کسب و کارهای اینترنتی مقالات تجارت الکترونیک

پدیده تجارت

24 اسفند 1400

دیجیتال برندینگ چیست؟ دیجیتال برندینگ چیست؟ مقالات برندینگ

پدیده تجارت

07 مرداد 1398

آموزش تدوین ویدئو در اصفهان آموزش تدوین ویدئو در اصفهان مقالات برندینگ

پدیده تجارت

10 تیر 1399

دیدگاه کاربران

0

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها