یک فنجان مشاوره
مهـمـان مــا باشیـد

شـمـــاره تــمــاس
031-36628509

کلمات کلیدی متا ونقش آن در سئو

انتشار 21 فروردین 1401
دیدگاه ها 0
زمان تقریبی مطالعه
گردآوری پدیده تجارت

متا تگ ها کلمات کلیدی هستند که به موتورهای جستجو اطلاعات مهمی در مورد صفحه وب شما می گویند، مانند نحوه نمایش آن در نتایج جستجو. آنها همچنین به مرورگرهای وب می گویند که چگونه آن را به بازدیدکنندگان نمایش دهند.

کلمات کلیدی متا چیست؟

کلمات کلیدی متا یک گزینه تگ <meta> هستند که می تواند برای ارائه اطلاعات بیشتر به موتورهای جستجو در مورد موضوع صفحه استفاده شود. یک تگ <meta> تعریف می کند که انواع مختلف ابرداده در یک سند HTML در مورد چیست. این متا تگ ها را می توان در صفحات منبع یک وب سایت یافت، که خزنده های موتورهای جستجو آن را اسکن می کنند تا مشخص کنند یک صفحه در مورد چیست. سوال این است که آیا باید از تگ کلمه کلیدی متا استفاده کرد؟ بستگی دارد.

نقش کلمه کلیدی در سئو چیست؟

کلمات کلیدی سئو از یک کلمه تا عبارات پیچیده متغیر است و برای اطلاع رسانی محتوای وب سایت برای افزایش ترافیک جستجوی ارگانیک مرتبط استفاده می شود. … هنگامی که به طور موثر تحقیق و بهینه سازی می شود، کلمات کلیدی به عنوان مجرای برای ارتباط مخاطبان هدف شما با وب سایت شما عمل می کنندمقالات بیشتر: معرفی متا تگ های مهم برای سئو

برچسب های کلیدواژه چیست؟

در ابتدا، تگ کلمات کلیدی متا (برچسب کلمات کلیدی به اختصار) برای ارائه اطلاعات اضافی در مورد یک صفحه (متاداده) استفاده شد. … برچسب کلمات کلیدی مربوط به بخش یک صفحه وب است که معمولاً در زیر برچسب توضیحات متا قرار می گیرد. از هیچ کلمه کلیدی بیش از حد استفاده نکنید، زیرا موتورهای جستجو این را به عنوان هرزنامه می فهمند.

کلمات کلیدی برای چه مواردی استفاده می شوند؟

کلمات کلیدی مهم هستند زیرا به موتورهای جستجو در مورد محتوای صفحه وب سایت شما می گویند. کلمه کلیدی همچنین اصطلاحی است که برای اشاره به کلمات و عباراتی استفاده می شود که افراد برای یافتن اطلاعات مورد نظر خود در موتور جستجو وارد می کنند.

چگونه می توانم سئوی خود را بهبود بخشم؟

این پیشنهادات را دنبال کنید تا بهینه سازی موتور جستجو (SEO) خود را بهبود ببخشید و ببینید که وب سایت شما در رتبه های بالای نتایج موتورهای جستجو قرار می گیرد.

انتشار محتوای معتبر و مرتبط …

محتوای خود را به طور منظم به روز کنید. …

فراداده …

سایتی با ارزش لینک داشته باشید. …

از تگ های alt استفاده کنید.

چگونه از برچسب کلمات کلیدی SEO استفاده کنم؟

بهترین شیوه ها

برای هر صفحه یک برچسب عنوان منحصر به فرد بنویسید.

مختصر، اما توصیفی باشد.

از عناوین کلی و مبهم خودداری کنید.

از مورد جمله یا عنوان عنوان استفاده کنید.

چیزی ایجاد کنید که ارزش کلیک داشته باشد – نه طعمه کلیکی.

هدف جستجوی مطابقت؛

کلمه کلیدی مورد نظر خود را در جایی که منطقی است وارد کنید.

آن را زیر 60 کاراکتر نگه دارید.

 HTMLو متا تگ کلمات کلیدی در سایت

در HTML یک عنصر متا از اصلی‌ترین مواردی است که هدف آن ارائه اطلاعات قابل خواندن اسناد HTML توسط ماشین و سایر منابع قابل دسترسی به شبکه است. بخشی از HTML نسخه 4.0 در مورد عناصر Meta و موتورهای جستجو است. در واقع هدف از استفاده متداولHTML برای یک عنصر Meta، تعیین کلمات کلیدی است که یک موتور جستجو ممکن است برای بهبود کیفیت نتایج جستجو استفاده کند.

متا تگ کلمات کلیدی در سایت برای موتورهای جستجو مانند Altavista بسیار محبوب بود. با این حال، به مرور زمان از محبوبیت آن کم شد. پس از ورود گوگل، به نظر می‌رسید که شما مستقیماً از Google می‌خواهید برای هر کلمه کلیدی که وارد می‌کنید، سایت شما را رتبه بندی کند. این همان چیزی است که در ابتدا به نظر می‌رسید، اما به مرور با با تجاری شدن بیشتر وب، افراد شروع به ارسال هرزنامه به متا تگ کلمات کلیدی در سایت کردند و به همین دلیل، موتورهای جستجو مانند گوگل از آن چشم پوشی نمودند.

Heading ها:

این تگ برای تیتر صفحات به کار می رود که شامل H1.H2.H3.H4,H5.H6 می باشد که پر اهمیت ترین ها H1 است و کم اهمیت ترین آن ها H6 است. دقت کنید که در هر صفحه باید فقط یک بار از H1 استفاده کنید باید حتما کلمه کلیدی را که درباره موضوع سایت است در ابتدای هدینگ قرار بدهید زیرا در موتورهای جستجو دقیقا همین چیزی که نوشته اید به نمایش در می آید و باعث می شود کاربران جذب بشوند و ب روی آن کلیک کنند و نرخ بازدید افزایش یابد این تگ جز تگ های مهم و بسیار کاربردی برای سئو سایت است درباره تگ H2 بهتر است این نکته را بدانید که با توجه به تعداد کلمات نوشته شده در محتوا باید از آن استفاده کنید یعنی اگر متن نوشته شده شما کم تر 700 کلمه است یک بار از آن استفاده کنید ولی اگر متن شما بیش از 1000 کلمه بود می توانید چندین بار آن  را به کار بگیرید.تجربه تیم ما در این سالها این بوده است که یک نهایتا دو H2 کافی است

از تگ H3 برای زیرعنوان ها در محتوا نوشته شده خوداستفاده کنید( سایر تگ های  heading چندان کاربردی ندارند)

آیا برچسب ها برای سئو مضر هستند؟

برچسب‌های عنوان باید با کمی تلاش کاربر را مستقیماً به چیزی که به دنبال آن است هدایت کنند. اگر از تگ های عنوان تکراری استفاده می کنید، سئو را برای بهترین تجربه کاربری ممکن بهینه نمی کنید. این می تواند برای SEO شما مضر باشد.

کلام  آخر:

 مهمترین چیزی که هنگام انتخاب یا بهینه سازی متا کلمات کلیدی خود باید در نظر داشته باشید این است که مطمئن شوید که هر کلمه کلیدی به طور دقیق محتوای صفحات شما را منعکس می کند. اگر سایت شما لوازم آشپزی می فروشد، حمل و نقل ترافیک با عبارات کلیدی مانند “وام مسکن با نرخ پایین” و “یک وکیل طلاق پیدا کنید” خوب نیست.باید دقت لازمه رو داشته باشید که از چه کلماتی و چه زمانی و چگونه استفاده کنید تا کارایی لازم را داشته باشد. شرکت پدیده تجارت با سال ها تجربه در زمینه ی طراحی سایت های خصوصی و وردپرس  و طراحی اپلیکیشن و سئو سایت ها و کلاس هاس آموزشی آماده ی خدمت رسانی به شما علاقه مندان به این حرفه می باشد.

مقالات مرتبط

شاید علاقمند به دیدن این مقالات نیز باشید
(آرشیو کامل)

ساخت Fragment  در اندروید ساخت Fragment در اندروید مقالات موبایل

پدیده تجارت

09 دی 1397

انجام خدمات صفر تا صد دولوپر اکانت اپل انجام خدمات صفر تا صد دولوپر اکانت اپل مقالات تجارت الکترونیک

پدیده تجارت

09 شهریور 1398

بلاک چین چیست؟ بلاک چین چیست؟ مقالات تجارت الکترونیک

پدیده تجارت

23 فروردین 1401

تولید محتوا در اصفهان تولید محتوا در اصفهان مقالات سئو

پدیده تجارت

28 مرداد 1396

اصول طراحی اپلیکیشن اندروید چیست؟ اصول طراحی اپلیکیشن اندروید چیست؟ مقالات موبایل

پدیده تجارت

28 اردیبهشت 1399

طراحی و ساخت نرم افزار اندروید طراحی و ساخت نرم افزار اندروید مقالات موبایل

پدیده تجارت

13 خرداد 1393

مراحل ساخت فروشگاه اینترنتی مراحل ساخت فروشگاه اینترنتی مقالات طراحی وب سایت

پدیده تجارت

16 فروردین 1401

آموزش React Native در اصفهان آموزش React Native در اصفهان مقالات موبایل

پدیده تجارت

20 اسفند 1397

Bootstrap چیست و کاربردهای آن در کجاست؟ Bootstrap چیست و کاربردهای آن در کجاست؟ مقالات طراحی وب سایت

پدیده تجارت

03 مرداد 1397

مقالات قدیمی چه تاثیری بر سئو سایت دارند؟ مقالات قدیمی چه تاثیری بر سئو سایت دارند؟ مقالات سئو

پدیده تجارت

17 فروردین 1401

چگونه یک بازی اندروید بسازیم؟ چگونه یک بازی اندروید بسازیم؟ مقالات موبایل

پدیده تجارت

13 مهر 1398

چگونه در اندروید استودیو Bottom navigation ایجاد کنیم؟ چگونه در اندروید استودیو Bottom navigation ایجاد کنیم؟ مقالات تجارت الکترونیک

پدیده تجارت

22 اردیبهشت 1397

دیدگاه کاربران

0

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها