یک فنجان مشاوره
مهـمـان مــا باشیـد

شـمـــاره تــمــاس
031-36628509

برنامه نویسی وب چیست؟

انتشار 22 اسفند 1400
دیدگاه ها 0
زمان تقریبی مطالعه
گردآوری پدیده تجارت

برنامه نویسی را می توان با استفاده از فن آوری ها و زبان های مختلف انجام داد. شخصی که هر نوع برنامه ای را می نویسد ، معمولاً به عنوان برنامه نویس معرفی می شود و توسعه وب می تواند به عنوان زیر مجموعه برنامه نویسی در نظر گرفته شود ، زیرا برنامه نویسی اصطلاح گسترده تری است ، در واقعیت توسعه دهندگان وب برنامه نویسان هستند اما لزوماً هر برنامه نویس توسعه دهنده وب نیست. در اینجا نکاتی در مورد برنامه نویسی و توسعه وب و تفاوت آنها وجود دارد که ما به برنامه نویسی وب چیست؟ و تعدادی از مزایای آن میپردازیم البته پیشنهاد میکنیم مقاله قبلی ما  که در مورد برترین زبان های برنامه نویسی کدام اند؟ را مطالعه کنید تا با دید وسیع تری به مطالعه این مقاله بپردازیدو

برنامه نویسی وب چیست؟

برنامه نویسی وب چیست؟

برنامه نویسی فرآیند نوشتن یک برنامه کامپیوتری است. برنامه یک قطعه کوچک از نرم افزار است که برخی از منطق از پیش تعریف شده خاص را برای دستیابی به نتیجه مورد نیاز اجرا می کند. برنامه نویسی در توسعه وب نیز انجام می شود اما به وب محدود نمی شود. برنامه نویسی در توسعه هر نرم افزار یا برنامه وب انجام می شود. قسمت منطقی یک برنامه یا نرم افزار توسط برنامه نویسی اداره می شود.برنامه نویسان وب از توانایی های فنی خود برای کاربردهای برنامه های وب درخواست شده استفاده می کنند. هنگامی که مشتری ها می خواهند وب سایت های خود وظایف خاصی مانند پردازش سفارشات یا پرداخت کارت اعتباری را انجام دهند ، برنامه نویسان وب جنبه های فنی را کنترل می کنند.

برنامه نویسان مترجمان هستند و از تخصص خود در زبان های برنامه نویسی برای نوشتن کدگذاری و نشانه گذاری لازم برای اجرای وظایف در وب استفاده می کنند.از طرف دیگر توسعه وب محدود به برنامه های وب است توسعه وب شامل کل مراحل ایجاد هر نوع برنامه وب است که این شامل وب سایت ، وبلاگ ، فروشگاه الکترونیکی یا هر بستر وب سفارشی می شود. طراحی وب نیز تحت پوشش چتر توسعه وب است اما بیشتر توسعه وب روی منطق اصلی و ادغام برنامه وب یا پلت فرم شما تمرکز دارد. به افرادی که توسعه وب را انجام می دهند به عنوان توسعه دهندگان وب گفته می شود.

مزایای یادگیری مهارت های برنامه نویسی وب چیست؟

توسعه وب روشی خلاقانه و مهارتی برای ایجاد کارایی در صفحات وب با استفاده از زبان های برنامه نویسی است. زبان های برنامه نویسی برای ایجاد برنامه ها ، وب سایت ها ، خدمات ، محصولاتی که از طریق اینترنت اجرا می شوند ، استفاده می شوند.در فرآیند توسعه وب موارد زیادی وجود دارد و بیشتر آن به چرخه حیات برنامه یا وب سایت بستگی دارد. کار اصلی ایجاد قابلیت ها ، پردازش در وب سایت و اتوماسیون راه حل های مختلف است.

چرا باید به جای توسعه بومی ، توسعه وب را یاد بگیرید

1: دستیابی به مخاطبان خود

وب سایت ها می توانند بزرگترین و وسیع ترین مخاطب را هدف قرار دهند. مشتریان شما می توانند به راحتی از طریق کامپیوتر یا لب تاب به وب شما دسترسی داشته باشند ، زیرا این قابلیت را دارند که محتوای شما را از طریق مرورگر وب نمایش دهند.برنامه های بومی کاربران را ملزم به دسترسی به فروشگاه برنامه در دستگاه های خود یا برنامه های بارگیری می کند به عبارت دیگر ، برنامه های بومی محدود به دید هدف نیستند ، زیرا کاربران باید به جای دسترسی به URL به دنبال برنامه شما باشند تا بارگیری کنند.توزیع محتوای شما با توسعه وب انعطاف پذیرتر و چابک تر است زیرا هیچ الزامات سخت افزاری برای فروشگاه برنامه و محدودیت های محتوا را دنبال نمی کنید. اغلب اوقات ، برنامه های شما در بازارهای اپلیکیشن شکسته می شوند زیرا تحت الشعاع گلایه از توسعه دهندگان لیگ اصلی قرار دارد.بیشترین میزان دستیابی به توسعه وب در استفاده از تکنیک های SEO برایهدف قرار دادن مخاطبان شما است. موتورهای جستجو به محیطهای بسته برنامه های کاربردی دسترسی ندارند و بنابراین ، برنامه های بومی به بازاریابی متمرکز و تبلیغات سئو که وب سایت ها می توانند از آن سودآوری کنند ، بک گراند می گیرند.

2: طراحی

ارائه مطالب خود و کنترل تجربه کاربری در کاوش خدمات شما در انتقال پیام مؤثر است. توسعه وب یک راه حل کلی جهانی برای حل این مسئله از طریق استفاده از HTML ، CSS و Javascript فراهم می کند. به جای نگرانی در مورد رابط های متقابل و قابلیت های موجود در بازارهای مختلف ، مسلماً مقابله با قابلیت دسترسی به مرورگر متقابل کنترل بیشتری دارد.به عبارت دیگر ، استفاده از پرس و جوهای رسانه CSS آسانتر است تا اندازه های مختلف پنجره مرورگر را نسبت به ایجاد و اصلاح UI شما برای فروشگاه Windows Windows ، فروشگاه برنامه iOS و بازار Android آسان تر کنید. علاوه بر این ، چارچوب های توسعه وب ، مانند Bootstrap ، زحمت سازگاری مرورگر را برای هضم آسان تر می کند.از نظر ارائه یک طراحی یکنواخت ، توسعه وب برای مدیریت و اجرای بسیار ساده تر است.

 3: توسعه

همانطور که قبلاً نیز گفته شد ، توسعه وب از مزایای HTML ، CSS و Javascript برای ایجاد وب سایت های موثر و فریبنده با سهولت نسبی استفاده می کند. آن را با برنامه های بومی مقایسه کنید ، که در آن کد باید بطور اختصاصی برای هر بازار نوشته شود ، زیرا زبان و فرایندها به طور قابل توجهی متفاوت هستند. این امر به منابع مهمی نیاز دارد زیرا باید مهارت های اضافی و سخت افزاری توسعه پیدا شود.وب سایت شما فقط باید با پشتیبانی از مرورگر متقاطع ساخته شود و در هر دستگاه قابل استفاده باشد. سهولت و سرعت زیادی در ساخت برنامه شما و رسیدن سریعتر به مخاطبان شما وجود دارد!یکی از محدودیتهای وب سایتها این است که نمی تواند از سخت افزار دستگاه مانند جغرافیایی و دسترسی به دوربین بهره ببرد ، اما به روزرسانی هایی در HTML5 وجود دارد که این امر را ممکن می سازد.توسعه وب قطعاً مسیری روان تر برای توسعه برنامه شما است.

4: هزینه

بدون فدا کردن کیفیت ، ایجاد وب سایت قطعاً به مراتب ارزان تر از ایجاد برنامه های بومی است. به جای اینکه برای چندین سیستم عامل توسعه پیدا کنید ، حفظ یک پایه کد در وب سایت هزینه کمتری خواهد داشت ، زیرا یک مهارت مشترک برای استفاده و تمرکز روی آن وجود دارد.مشکلات سازگاری و عملکرد فقط بر خلاف برنامه های بومی محدود به قابلیت های مرورگر محدود خواهد شد ، که در آن بروزرسانی های سخت افزاری می توانند بر عملکرد و تجربه برنامه تأثیر بگذارند.

در نهایت ، سرمایه گذاری کمتری برای به دست آوردن و حفظ مهارت های توسعه دهنده به عنوان یک توسعه دهنده وب نسبت به یک توسعه دهنده برنامه بومی کمتر است.نکته مهم مهم پتانسیل کسب درآمد از طریق دو کاربرد است. درآمد حاصل از برنامه های بومی نیاز به خرید درون برنامه ، تبلیغات اختصاصی برای سیستم عامل یا خرید خود برنامه دارد. اصولاً ، اگر مردم وقت و تلاش خود را برای بارگیری برنامه شما انجام ندهند ، مشاهده بازپرداخت دشوار است. علاوه بر این ، هر گونه درآمد حاصل از خرید برنامه ، مشمول هزینه بازار می باشد که می تواند تا 30٪ باشد.

سخن پایانی

با توجه به رشد روز افزون جایگاه کسب و کارهای آنلاین نسبت به سنتی بی شک نیاز به طراحی وب سایت ها و اپلیکیشن ها بیشتر میشود،شرکت پدیده بااختیار داشتن برنامه نویسان حرفه ای و اساتید حرفه ای ،پذیرای ایده های شما و اجرای آنها در زمینه  طراحی سایت در اصفهان و طراحی اپلیکیشن در اصفهان میباشد و همچنین  اقدام به آموزش در زمینه آموزش طراحی سایت در اصفهان آموزش طراحی اپلیکیشن در اصفهان و قرار دادن اطلاعات خود در اختیار علافه مندان کرده اند که یکی از مباحث مهم آن برنامه نویسی وب چیست؟میباشد

مقالات مرتبط

شاید علاقمند به دیدن این مقالات نیز باشید
(آرشیو کامل)

دلایل شکست اغلب کسب و کار های آنلاین چیست؟ دلایل شکست اغلب کسب و کار های آنلاین چیست؟ مقالات

پدیده تجارت

13 آبان 1397

معرفی بهترین فریم ورک های بک اند (back-end ) معرفی بهترین فریم ورک های بک اند (back-end ) مقالات طراحی وب سایت

پدیده تجارت

24 اسفند 1400

سئو صفحات دسته بندی (Category Pages ) سئو صفحات دسته بندی (Category Pages ) مقالات سئو

پدیده تجارت

24 اسفند 1400

آموزش فلاتر Flutter اصفهان آموزش فلاتر Flutter اصفهان مقالات موبایل

پدیده تجارت

08 مرداد 1398

معیارهای شرکت طراحی سایت حرفه ای معیارهای شرکت طراحی سایت حرفه ای مقالات طراحی وب سایت

پدیده تجارت

17 خرداد 1396

نگرشی نو بر بازار طراحی سایت نگرشی نو بر بازار طراحی سایت مقالات طراحی وب سایت

پدیده تجارت

20 آبان 1393

ابزارهای دیجیتال مارکتینگ ابزارهای دیجیتال مارکتینگ مقالات برندینگ

پدیده تجارت

04 آذر 1398

تکنیک های سئو داخلی وب سایت تکنیک های سئو داخلی وب سایت مقالات طراحی وب سایت

پدیده تجارت

01 تیر 1399

ریتارگتینگ چیست؟ ریتارگتینگ چیست؟ مقالات برندینگ

پدیده تجارت

30 دی 1398

چگونه یک سایت استاندارد داشته باشیم؟ چگونه یک سایت استاندارد داشته باشیم؟ مقالات طراحی وب سایت

پدیده تجارت

20 آذر 1396

چگونه می توانیم در کسب و کار آنلاین خود موفق باشیم؟ چگونه می توانیم در کسب و کار آنلاین خود موفق باشیم؟ مقالات تجارت الکترونیک

پدیده تجارت

12 تیر 1397

دیدگاه کاربران

0

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها