یک فنجان مشاوره
مهـمـان مــا باشیـد

شـمـــاره تــمــاس
031-36628509

آموزش افترافکت در اصفهان

آموزش افترافکت در اصفهان

اگر می خواهید درآمد شما دوبرابر شود باید میزان آموزش شما نیز دوبرابر شود…در زمانی که خیلی از درآمدها بستگی به میزان تبلیغات آن دارد تبلیغات ویدیویی خصوصا از نوع موشن گرافیک بسیار جوابگو بوده و میزان بازدهی آن به مراتب بالاتر از شیوه های تبلیغاتی دیگر است.اما چگونه می توان به این مدل از تبلیغات دست پیدا کرد؟ شما دو راه در پیش رو دارید راه اول سفارش پروژه انیمیشنی خود به شرکتهای معتبر در این زمینه هست که منفعت آن آماده شدن پروژه شما در زمان کم و حرفه ای بودن آن است اما در این صورت مجبور به پرداخت هزینه بالایی (در سال 1401 بین 1.5 الی 2.5 میلیون به ازای هر دقیقه) و یا آموزش این مباحث می باشید. خوشبختانه شرکت پدیده تجارت یکی از شرکتهای معتبر و رسمی در زمینه تولید موشن کلیپ های 2 بعدی و ترکیبی در سطح استان اصفهان بوده که توانایی شایانی در این زمینه داشته و شما بزرگواران می توانید با شرکت در دوره های خصوصی افتر افکت در اصفهان به

دوره آموزش خصوصی

زمان برگزاری بهار 1402
سطح دوره مبتدی تا پیشرفته
مدرس دوره گروه مدرسان
تعداد ساعت آموزش 20 ساعت

دوره نیمه خصوصی (2-5 نفر)

زمان برگزاری بهار 1402
سطح دوره مبتدی تا پیشرفته (پروژه محور)
مدرس دوره گروه مدرسان
تعداد ساعت 20 ساعت
توضیحات دوره
اگر می خواهید درآمد شما دوبرابر شود باید میزان آموزش شما نیز دوبرابر شود…در زمانی که خیلی از درآمدها بستگی به میزان تبلیغات آن دارد تبلیغات ویدیویی خصوصا از نوع موشن گرافیک بسیار جوابگو بوده و میزان بازدهی آن به مراتب بالاتر از شیوه های تبلیغاتی دیگر است.اما چگونه می توان به این مدل از تبلیغات دست پیدا کرد؟ شما دو راه در پیش رو دارید راه اول سفارش پروژه انیمیشنی خود به شرکتهای معتبر در این زمینه هست که منفعت آن آماده شدن پروژه شما در زمان کم و حرفه ای بودن آن است اما در این صورت مجبور به پرداخت هزینه بالایی (در سال 1401 بین 1.5 الی 2.5 میلیون به ازای هر دقیقه) و یا آموزش این مباحث می باشید.
خوشبختانه شرکت پدیده تجارت یکی از شرکتهای معتبر و رسمی در زمینه تولید موشن کلیپ های 2 بعدی و ترکیبی در سطح استان اصفهان بوده که توانایی شایانی در این زمینه داشته و شما بزرگواران می توانید با شرکت در دوره های خصوصی افتر افکت در اصفهان به جای اینکه ماهی بگیرید ماهی گیری را آموزش ببینید و خود تولید کننده ایده های خود باشید…
یکی از قدرتمندترین نرم‌افزارهایی که به‌ منظور پویانمایی و یا تولید انیمیشن‌های دوبعدی مورد استفاده قرار می‌گیرد، نرم‌افزار افترافکت after effect است. از این نرم‌افزار منحصر به فرد، برای ایجاد جلوه‌های ویژه سینمایی نیز استفاده می‌کنند. در حقیقت، این نرم‌افزار با ویژگی‌های کاربردی خود، توانست انقلابی بسیار بزرگ در پویانمایی ایجاد نموده و نگرش‌های تازه‌ای را در این حوزه به وجود آورد. به دلیل اهمیت بالای این نرم‌افزار، در حال‌ حاضر دوره‌های آموزشی بسیار زیادی برای یادگیری افترافکت در نظر گرفته‌ شده است. از جمله این دوره ها ، می‌توان به دوره آموزش افترافکت پدیده اشاره کرد.
این دوره توسط مجموعه پدیده به هنرجویان و علاقه‌مندان ارائه می‌گردد. با استفاده از این دوره می‌توانید تمامی اصول و فنون مربوط به این نرم‌افزار را فرا گرفته، به راحتی وارد بازار کار شده و یا کسب و کار خود را توسعه دهید.

دانستنی های نرم افزار افتر افکت چیست؟

نرم‌افزار افترافکت یکی از برنامه‌های بسیار پراستفاده در صنعت تصویر متحرک و فیلم‌های ویدئویی است. از این نرم‌افزار برای ساخت تبلیغات تلویزیونی نیز استفاده می‌کنند. بسیاری از شاهکارهای تبلیغاتی در تلویزیون و یا سینمایی برآمده‌ از این نرم‌افزار هستند.
این برنامه قدرت بسیار بالایی در زمینه تلفیق و ترکیب تصاویر متحرک دارد. بسیاری از فیلم‌های پرهزینه‌ سینمای هالیوود برای اجرای عملیات جلوه‌های ویژه بصری از این نرم‌افزار استفاده نموده و یا از طریق آن تیتراژها و میکس‌های ویدئویی را طراحی نموده‌اند. همین عوامل نیز باعث شده تا بسیاری از افراد به‌ دنبال یادگیری این نرم‌افزار باشند.

کارهایی که با یادگیری افتر افکت قادر به انجام آن خواهید بود:

پس از یادگیری نرم‌افزار افترافکت قادر خواهید بود به کارهایی از قبیل: ساخت افکت برای متون خود، مدیریت نویزها در تصاویر و پیش‌ نمایش تمامی عملکردها، امکان لایه‌بندی کارها، ایجاد افکت‌های چند کاناله و سه‌بعدی و امکان خلق جلوه‌های بصری متحرک، خلق اشکال متحرک دوبعدی و سه‌بعدی، امکان سایه دادن به اشکال دوبعدی و سه‌بعدی، متحرک‌سازی به‌ صورت کاملا هدایت‌ شده، طراحی انیمیشن برای صفحات وب‌سایت به صورت کاملا حرفه‌ای دست بزنید.

اهمیت یادگیری افترافکت برای طراحی انیمیشن و تدوین

در زمینه اهمیت یادگیری افترافکت برای طراحی انیمیشن و تدوین، همین کافی است که بدانید در حال حاضر در میان هنرمندان این عرصه، انیمیشن‌ سازان و تدوینگران، نرم‌افزار افترافکت جایگاهی ویژه پیدا کرده‌ است. چراکه با به کارگیری این نرم‌افزار قادر خواهید بود حرکات گرافیکی بسیار زیادی را تولید نمایید.

استفاده از این نرم‌افزار زمینه‌ای بسیار مناسب برای ایجاد هر گونه تغییر و تبدیل و همچنین ویرایش در فایل‌های ویدئویی است. استفاده از این نرم‌افزار حائز اهمیت بسیاری است، چراکه می‌تواند مهارت‌ها و استعدادهای شما را در حوزه ویرایش فیلم و تولید آثار هنری افزایش قابل‌ توجهی بدهد.

با استفاده از این نرم‌افزار قادر خواهید بود به طراحی انیمیشن و تدوین کاملا خلاقانه و منحصر به‌ فرد دست زده در این زمینه از قوه ابتکار خود نیز کمک بگیرید. پس‌ از یادگیری نرم‌افزار افترافکت می‌توانید در صحنه‌های ثابت، ایجاد حرکت نموده و آن‌ها را صحنه‌هایی متحرک جلوه دهید.

در حقیقت می‌توانید از قابلیت وهم حرکت در هنر گرافیک استفاده نموده، تصاویر خلاقانه‌ای را به وجود آورید. صحنه‌های سه‌بعدی و انیمیشن‌های تولید شده توسط این نرم‌افزار، بسیار زیبا هستند و می‌توانند توجه هر بیننده‌ای را به خود جلب نمایند.

از طریق استفاده از این نرم‌افزار ویژه، قادر خواهید بود بسیاری از صحنه‌های باورنکردنی در فیلم‌ها را ایجاد نمایید. استفاده از قابلیت وهم گرافیکی موجود در این نرم‌افزار، برای ایجاد صحنه‌های دور از ذهن و باورنکردنی، بسیار هنرمندانه و جذاب است.

میزان درآمدهای یک انیماتور در ایران و کشورهای دیگر

در حال حاضر استفاده از این نرم‌افزار، یکی از خلاقانه‌ترین روش‌ها برای انجام تبلیغات تلویزیونی و تیزرهای تبلیغاتی و ساخت انیمیشن است. بنابراین می‌تواند منبع درآمد بسیار مناسبی برای افرادی باشد که در این زمینه آموزش‌های لازم را به‌ صورت کاملا تخصصی دریافت نموده‌اند.
با یادگیری این نرم‌افزار این امکان را به دست می‌آورید که پروژه‌های منحصر به‌ فردی را برای طراحی انیمیشن در ایران ارائه دهید و یا به تبلیغ محصولات مختلف دست بزنید. از طریق قابلیت‌های نرم‌افزار افترافکت قادر خواهید بود جلوه‌های ویژه خارق‌العاده‌ای به فیلم‌ها، انیمیشن‌ها و تبلیغات خود ارائه کنید. تمامی این موارد خود به خود، تاثیر قابل‌ توجهی در رشد درآمد و کسب و کار شما خواهند داشت.
از طرف دیگر با وجود پیشرفت‌های فراوان در عرصه هنر و تبلیغات، انیماتورها در کشورهای دیگر جهان نیز درآمدهای بسیار قابل‌ توجهی را از آن خود می‌کنند. کشورهایی از قبیل آمریکا، کانادا و یا کشورهای اروپایی مانند انگلیس و آلمان، فرصت‌های شغلی بسیار مناسبی برای هنرمندان رشته‌های انیمیشن‌سازی ایجاد نموده‌اند. به‌ نحوی‌ که درآمد سالانه انیمیشن‌سازان در آمریکا ۵۸٫۵۱۰ دلار برآورد شده‌ است. در کشور انگلستان نیز به‌ طور متوسط برای افراد تازه‌ کار ۵۰۰/۳۰ دلار در نظر گرفته شده، در حالی‌ که افراد با تجربه بالاتر در این کشور، می‌توانند ۴۶۰۰۰ تا ۶۰۰۰۰ دلار درآمد سالیانه داشته باشند.

چرا آموزش های پدیده را انتخاب کنیم؟

مزیت اصلی آموزش های پدیده نسبت‌ به دیگر مجموعه‌های در حال فعالیت، این است که شرکت پدیده تجارت یکی از با سابقه‌ترین شرکت‌ها در حوزه دیجیتال مارکتینگ و برنامه نویسی در اصفهان بوده و دارای ۱۲ سال سابقه تدریس حضوری در زمینه‌های مختلف است.مجموعه پدیده تاکنون توانسته بیش‌ از 800 هنرجو را آموزش  داده و برای رشد و ترقی و ورود آنها به بازار کار آماده کند.
پدیده، مجموعه‌ای قدرتمند و متخصص در حوزه آموزش‌های حضوری، آنلاین و مجازی است. با دریافت آموزش‌های این مجموعه می‌توانید در کسب و کار آنلاین خود، حرفه‌ای شوید. این مجموعه، دوره‌های آنلاین و پکیج‌های آموزشی زیادی را برای هنرجویان و علاقه‌مندان به رشته‌های مختلف از قبیل: گرافیک، تدوین و انیمیشن، طراحی سایت، دیجیتال مارکتینگ، طر احی اپلیکیشن به‌ صورت کاملا تخصصی و حرفه‌ای، طراحی و تولید کرده‌ است.

سرفصل ها و جلسات
  • نصب نرم افزار
  • آشنایی با composition setting
  • آشنایی با output settings
  • آشنایی با تنظیمات Transform
  • Solid
  • Text
  • Light
  • Camera
  • Trim paths
  • Repeater
  • مسیر یابی در نقشه
  • کار با key light 1.2
  • نور پردازی برلی صحنه پرده سبز
  • استفاده از دستور index
  • استفاده از پنجره Graph Editor
  • کار با افکت Scatterize
  • آشنایی با Motion Tracker & Camera Tracking
  • سایه دهی به اجسام
  • استفاده از ماسک در ترکینگ
  • استفاده از Shape
  • تنظیمات Ellipse
  • ساخت لوگو موشن دو بعدی
  • آشنایی با افکت Wave Warp
  • شبیه سازی پر شدن لیوان
  • آشنایی با افکت cc particle
  • شخصی سازی یک پروژه اسلاید شو
  • شخصی سازی یک پروژه لوکو موشن
  • ایجاد لینک بین نرم افزار سینمافوردی و افترافکت
  • شبیه سازی باران، برف، حباب
  • ساخت لوگو موشن با استفاده از سیستم ذرات
  • آشنایی با پلاگین Optical Flare
سوالات متداول
خیر, برای شرکت در این دوره نیازمند هیچ پیش نیازی نخواهید بود.
بله, سرفصل دوره بصورتی طراحی و تدوین شده است که کاملا کارگاهی و پروژه محور بوده و پس از دوره به عنوان یک گرافیست با دارا بودن یک پرتفولیو و نمونه کار می توانید وارد بازار کار شوید.
بله, در حین دوره آموزشی درصورت داشتن هرگونه سوال یا مشکل می توانید با مدرس دوره آن را مطرح و از ایشان راهنمایی بگیرید و همچنین تا ۶ ماه پس از دوره آموزشی هم تیم پدیده پشتیبان شما خواهد بود و می توانید موارد و مشکلات خود را مطرح و برطرف نمایید.
بله, شما می توانید به دو حالت در دوره های آموزشی پدیده شرکت نمایید, اگر در اصفهان هستید می توانید در کلاسهای حضوری شرکت کنید و یا اگر امکان آن را ندارید آموزشهای شما با همان کیفیت دوره حضوری, بصورت آنلاین برگزار شود.
بله, پس از پایان دوره آموزشی یک گواهی پایان دوره از سوی شرکت پدیده تجارت به هنرجویانی اعطا می شود.
همراهان دوره های آموزشی
دیدگاه کاربران
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
11 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
کیوان صالحی
1 سال قبل

به عنوان یکی از هنرجویان شما واقعا باید بگم دست مریزاد ….خیلی وقته که کنار شما هستم و خیلی چیزها ازتون یاد گرفتم .

پاسخ به  کیوان صالحی

مرسی کیوان جان هر چی بوده انجام وظیفه بوده. به امید موفقیت شما هنرجوی عزیزمون

شکوفه
1 سال قبل

من شنیدم آموزش شما به طور خصوصیه درسته؟

sahar
1 سال قبل

به صورت انلاین هم تدریس میکنین؟

خشایار
1 سال قبل

سلام و روز بخیر دوره های خوبی دارید مرسی از همکاری و درکتون

مهرشاد
1 سال قبل

سلام وقت دوره ها آنلاین یا حضوری؟

آرزو
1 سال قبل

سلام وقت بخیر دوره ها پیش نیاز میخواد؟

کاوه ن
1 سال قبل

سلام و درود آقا دوره خوبی بود

نگین فرزین فر
1 سال قبل

سلام و درود ببخشید امکان پرداخت هزینه اقساطی هست؟

حدیث عسگری
1 سال قبل

سلام این دوره کارآموز قبول میکنید؟

شیما خرمی
1 سال قبل

لذت بخش بود دوره هاتون

دوره های آموزشی مشابه

لیست دوره های مشابه آموزش افترافکت در اصفهان