یک فنجان مشاوره
مهـمـان مــا باشیـد

شـمـــاره تــمــاس
031-36628509

اهمیت کلمات کلیدی در سئو

انتشار 20 فروردین 1401
دیدگاه ها 0
زمان تقریبی مطالعه
گردآوری پدیده تجارت

در سئو کلمات کلیدی،کلمات وعباراتی هستند که افراد در موتورهای جستجو مانند گوگل جستجو می کنند. هدف این است که مطمئن شوید کلمات کلیدی صفحه شما با آنچه مردم در جستجوی آن هستند مرتبط است ، این امر احتمال لغزش آنها در محتوای شما را افزایش می دهد.

کلمات کلیدی سئو چیست؟

کلمات کلیدی SEO (سئو)از کلمات واحد تا عبارات پیچیده متغیر است و برای اطلاع از محتوای وب سایت و برای افزایش ترافیک جستجوی استاندارد مربوطه استفاده می شود.

هنگام جستجوی چیزی که مربوط به نام تجاری شما است ، مخاطبان شما از آنها استفاده می کنند.

کلمات کلیدی هنگامی که به طور موثر مورد تحقیق و بهینه سازی قرار می گیرند ، به عنوان مجرایی برای اتصال مخاطبان مورد نظر شما به وب سایت شما عمل می کنند.سئو کلاه سیاه چیست ؟ تکنیک و روش جلوگیری از آن 

چرا کلمات کلیدی مهم هستند؟

کلمات کلیدی از آن جهت اهمیت دارند که بین موضوعاتی که مردم به دنبال آن هستند و محتوایی که شما برای برآوردن این نیاز ارائه می دهید نقش اساسی دارند. هدف شما از رتبه بندی در موتورهای جستجو این است که از صفحات نتایج موتورهای جستجو  ترافیک استاندارد به سایت خود هدایت کنید ، و کلمات کلیدی که برای هدف گذاری انتخاب می کنید (به عبارت دیگر ، مواردی که شما انتخاب می کنید تا در محتوای خود قرار دهید) تعیین کنید که چه نوع ترافیکی دریافت می کنید.

چرا کلمات کلیدی در سئو اهمیت دارند؟

بهینه سازی محتوا با کلمات کلیدی مناسب به وب سایت شما کمک می کند تا رتبه بالاتری ، سریعتر و افزایش ترافیک بیشتر در موتورهای جستجو داشته باشد… و این به این دلیل است که کلمات کلیدی نقش مهمی در سئو دارند. در حقیقت ، استفاده از کلمات کلیدی مناسب می تواند استراتژی SEO شما را تغییر داده یا از بین ببرد.سئو ورد پرس چیست ؟

چگونه می توانم کلمات کلیدی را تحقیق کنم؟

تحقیقات کلمات کلیدی نه تنها به شما کمک می کند که بفهمید چه واژه های جستجو افراد را به سایت شما هدایت می کند ، بلکه می تواند به شما در مورد آنچه افراد در جستجوی آن مربوط به سازمان شما هستند نیز کمک کند ، بنابراین می توانید سایت خود را بهینه کنید تا مطمئن شوید افراد می توانند شما را پیدا کنند احتمالاً Google Analytics را در سایت خود راه اندازی کرده اید تا میزان بازدید از آن را ردیابی کرده و نحوه استفاده بازدیدکنندگان از آن را زیر نظر داشته باشد. با استفاده از Google Analytics می توانید ببینید چه عبارتهای جستجو افراد را به سایت شما هدایت می کند ، که به شما کمک می کند بفهمید چه کلیدواژه های فعلی برای شما کار می کند. در کنار Google Analytics ، شما همچنین به Google Keyword Planner دسترسی دارید ، که می توانید از آن برای یافتن کلمات کلیدی دیگری که افراد در ارتباط با سازمان شما جستجو می کنند ، استفاده کنید. علاوه بر برنامه ریز کلمات کلیدی Google ، تعدادی ابزار دیگر نیز برای تحقیق کلمات کلیدی موجود است ، اگرچه بسیاری از آنها برای استفاده نیاز به پرداخت اضافی دارند.

یکی دیگر از مواردی که هنگام انجام تحقیق در مورد کلمات کلیدی باید به آن توجه کنید ، کلمات کلیدی بلند است. در حالی که رتبه بندی بالا در جستجوهای یک کلمه کلیدی کلی دشوار است ، افراد همچنین کلمات کلیدی طولانی تر و خاص تری را جستجو می کنند که ممکن است برای شما مناسب باشد. به عنوان مثال ، اگر شما یک توزیع کننده قطعات خودرو هستید ، ممکن است دریافت رتبه های بالا در جستجوی “قطعات خودرو” دشوار باشد ، زیرا نتایج برتر آن جستجو مربوط به تولید کنندگان و خرده فروشان اصلی است.مقالات قدیمی چه تاثیری بر سئو سایت دارند ؟

چگونه کلمات کلیدی مناسب را انتخاب می کنید؟

اگر به طور جدی در زمینه تقویت مهارت خود جدی هستید ، پیشنهاد می کنم در مورد این موضوع تحقیق و آزمایش کنید ، در اینجا مقدمه ای سریع برای یافتن بهترین کلمات کلیدی برای SEO وجود دارد.

 1.     با کلمات کلیدی شروع نکنید. قبل از پوشیدن کلاه SEO یا حتی کلاه بازاریابی خود ، فقط انسان باشید. از مشتریان خود در مورد مشتریان خود بیاموزید. قبل از اینکه به ابزارها و صفحات گسترده بپردازید ، سعی کنید با مشتریانی که به آنها خدمات ارائه می دهید همدلی و درک واقعی داشته باشید.

2.     یک لیست کلید واژه دانه ایجاد کنید. با استفاده از آنچه در مرحله اول بدست آورده اید ، همراه با آنچه در مورد نیازهای مشتریان و راه حل های کسب و کار شما با یکدیگر تلاقی دارند ، فهرستی اولیه از کلمات و عبارات را که به طور موثر پیشنهادات اصلی شما را توصیف می کند ، طوفان مغزی کنید.

3.     داده های کلمه کلیدی فعلی را جمع آوری کنید (اگر سایت شما از قبل موجود است). لیستی از آنچه در حال حاضر (و تقریبا) ترافیک سایت شما را ایجاد می کند ، تهیه کنید. در اینجا برخی از ابزارهای رتبه بندی کلمات کلیدی وجود دارد که می تواند به این مرحله کمک کند:

·      کنسول جستجوی Google

·      Moz Keyword Explorer

4.     فهرست را با استفاده از ابزارهای مختلف کلید واژه گسترش دهید. با جستجوی گروه های کلیدواژه جدید ، مترادف ، اصلاح کننده های متداول و جایگزینی های دم بلند ، لیستی را که از مراحل 1-3 ایجاد کرده اید ، گسترش دهید.

5.     عبارات را با هدف جستجو گروه بندی کنید. کلمات کلیدی خود را به گونه ای طبقه بندی کنید که برای شما و هر کس دیگری که ممکن است از آنها استفاده کند ساده و مفید باشد. این کار را می توان بر اساس نوع مخاطب ، موضوع ، مرحله قیف یا هر روش دیگری که برای شما منطقی است انجام داد.

 نکات ادغام کلمات کلیدی

زیاده روی نکنید:بهینه سازی بیش از حد (یا “کلمات کلیدی”) یک چیز واقعی است. این می تواند مشتریان شما را از بین ببرد و شما را به خانه سگ (یا پاندا) Google بفرستد. هریک از مناطق فوق به صورت خودکار ، مورد بهره برداری و لکه دار شده است. از خود بپرسید که آیا به تجربه کاربر کمک می کند یا به آن آسیب می رساند؟ بر اساس آن پاسخ تصمیم خود را بگیرید.

برچسب کلمات کلیدی متا را نادیده بگیرید: برچسب کلمات کلیدی متا ، در صورت وجود ، مورد توجه موتورهای جستجوی اصلی قرار نمی گیرد. اینجا وقت خود را تلف نکنیدکلمات کلیدی متا و نقش آن در سئو 

هر صفحه را در خلاء بهینه نکنید: مگر اینکه یک سایت یک صفحه ای داشته باشید ، باید با در نظر گرفتن همه صفحات ، به کلمات کلیدی مورد نظر خود نگاه کنید. این کار در برابر هرگونه شکاف یا کلمه کلیدی آدم خواری که ممکن است هنگام کار در هر صفحه در یک سیلو اتفاق بیفتد محافظت می کند.

همه چیز را آزمایش کنید: اگر این فرصت را دارید که در سایت هایی با تعداد زیادی صفحه کار کنید ، فرصت کاملی دارید که برخی از آزمون های ارزشمند را برای اصلاح تکنیک های خود تنظیم کنید.

کلام آخر:

کلمات کلیدی بسیار مهم و با ارزش در سئو مقالات یا همان وبلاگ است نکته قابل توجه این است که مفهومی و کاربردی باشد و سعی کنید از 300 کلمه بیشتر شود به طوری که مخاطب با خواندن آن متوجه کامل عنوان مقاله شما بشود در بالا مواردی که در سئو مهم است را توضیح دادیم جهت مشاوره بیشتر با کارشناسان سئو پدیده و همچنین برگذاری کلاس های سئو و دیجیتال مارکتینگ توسط اساتید برجسته و مجرب پدیده با ما در ارتباط باشید.

مقالات مرتبط

شاید علاقمند به دیدن این مقالات نیز باشید
(آرشیو کامل)

آموزش ساخت کلیپ برای اینستاگرام در اصفهان آموزش ساخت کلیپ برای اینستاگرام در اصفهان مقالات شبکه های اجتماعی

پدیده تجارت

24 اسفند 1400

مزایای سیستم وردپرس مزایای سیستم وردپرس مقالات طراحی وب سایت

پدیده تجارت

07 شهریور 1396

Sharedpreferences چیست؟ Sharedpreferences چیست؟ مقالات موبایل

پدیده تجارت

10 بهمن 1397

چگونه لغزش دوربین را در افترافکت بگیریم؟ چگونه لغزش دوربین را در افترافکت بگیریم؟ مقالات تجارت الکترونیک

پدیده تجارت

20 اردیبهشت 1397

ساخت Spinner در اندروید استودیو ساخت Spinner در اندروید استودیو مقالات موبایل

پدیده تجارت

04 دی 1397

طراحی سایت توسط شخص برنامه نویس یا شرکت برنامه نویس؟ طراحی سایت توسط شخص برنامه نویس یا شرکت برنامه نویس؟ مقالات طراحی وب سایت

پدیده تجارت

15 آبان 1396

دیجیتال مارکتینگ چیست ؟ دیجیتال مارکتینگ چیست ؟ مقالات برندینگ

پدیده تجارت

12 تیر 1398

بررسی طراحی اپلیکیشن موبایل بررسی طراحی اپلیکیشن موبایل مقالات موبایل

پدیده تجارت

07 مهر 1398

مراحل طراحی وب سایت مراحل طراحی وب سایت مقالات برندینگ

پدیده تجارت

07 آذر 1398

بایدهای طراحی سایت بایدهای طراحی سایت مقالات طراحی وب سایت

پدیده تجارت

19 آذر 1397

امکانات پنل مدیریت برای اپلیکیشن اندروید امکانات پنل مدیریت برای اپلیکیشن اندروید مقالات موبایل

پدیده تجارت

24 اسفند 1400

دیدگاه کاربران

0

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها