یک فنجان مشاوره
مهـمـان مــا باشیـد

شـمـــاره تــمــاس
031-36628509
  • خانه
  • طراحی اپلیکیشن اندروید اصفهان

طراحی اپلیکیشن اندروید اصفهان

اگر به دنبال یک شرکت طراحی اپلیکیشن اندروید در اصفهان هستید، شرکتی که در ساخت اپلیکیشن در اصفهان جز حرفه ای ها باشد، باید بگوئیم که این مقاله را تا انتها با دقت مطالعه کنید. ما افراد متخصص در حوزه طراحی اپلیکیشن موبایل در اصفهان را گرد هم آورده ایم؛ تا با طراحی زیبا، کدنویسی قدرتمند و رعایت استانداردهای جهانی، اپلیکیشن مورد نظر شما را طراحی کنیم.

سفارش طراحی اندروید
طراحی اپلیکیشن اندروید اصفهان

ویژگی های بهترین شرکت طراحی اپلیکیشن اندروید در اصفهان ما در پدیده تجارت، در حوزه طراحی و توسعه اپلیکیشن های اندروید برای هر نوع کسب و کاری، از کوچک گرفته تا بزرگ ترین بیزینس ها مشغول فعالیت هستیم. برای انتخاب بهترین شرکت طراحی اپلیکیشن موبایل در اصفهان لازم است که به ویژگی های بسیار مهمی در ارتباط با آن شرکت توجه نمائید که در این بخش از مقاله به ذکر آن ها پرداخته ایم.

اگر برای شروع یا رونق کسب و کار خود می خواهید اپلیکیشن طراحی کنید و می خواهید با ویژگی های بهترین شرکت طراحی اپلیکیشن آشنا شویدتا بتوانید انتخاب درستی داشته باشید، اول "رزومه کاری" آن شرکت را بررسی کنید.

تعهد کاری

تعهد کاری

نظر گرفت، لازم است که حتما به تمام گفته های خود عمل نماید و در نهایت هر آنچه از سوی شرکت به مشتری قول داده شده است، رعایت شود. یک شرکت متعهد می تواند قابل اعتماد باشد.

استفاده از نیروهای متخصص و کارآزموده

استفاده از نیروهای متخصص و کارآزموده

اگر یک اپلیکیشن اندروید بخواهد از کارآیی بالایی برخودار باشد و شما هنگام کار با آن مدام با مشکل مواجه نشوید، لازم است که به طور دقیق و حرفه ای طراحی و پیاده سازی شده باشد. طراحی و ساخت حرفه ای یک اپلیکیشن اندروید تنها توسط مهندسان، متخصصان و برنامه نویسان با تجربه، باهوش و کاردان امکان پذیر است.

رزومه قوی

رزومه قوی

نمونه کارهای یک شرکت این اطمینان را به شما می دهد که تیم برنامه نویسی تا چه میزان می تواند چالش های پیش رو را پشت سر بگذراند. همچنین با پشتیبانی و مارکتینگی که شرکت ارائه می دهد؛ آشنا خواهید شد.

این سه مورد از مهم ترین مزایای طراحی نرم افزار اندروید در اصفهان می باشد که حتما قبل از انتخاب یک شرکت ساخت اپلیکیشن در اصفهان باید به آن ها توجه داشته باشید.
"در حقیقت تنها شرکتی می تواند کار خود را به درستی انجام دهد و رضایت مشتریان خود را جلب نماید که از مزایای یک شرکت معتبر در زمینه طراحی اپلیکیشن در اصفهان، برخوردار باشد."

این روزها طراحی اپلیکیشن به توسعه کسب و کارها، کمک زیادی خواهد کرد. اما اگر توسط یک تیم متخصص اجرا نشود؛ شما را با مشکلات زیادی روبرو خواهد کرد. به طور مثال حجم بالای اپلیکیشن، تعداد دفعات دانلود را کاهش می دهد. همچنین اگر برندینگ احساسی در طراحی رعایت نشود؛ بعد از مدتی به کسب و کار شما لطمه وارد می کند. برای طراحی اپلیکیشن نیاز هست که یک طرح دمو یا نسخه اولیه تهیه شود تا شما درک بهتری از نسخه نهایی اپلیکیشن مورد نظرتان داشته باشید. این نکته را هم مد نظر داشته باشید که اولین موردی که کاربر را جذب می کند؛ طراحی گرافیک زیبا و کاربرپسند بودن اپلیکیشن می باشد. اگر تیم طراحی اپلیکیشن تجربه بالایی در این زمینه داشته باشند؛ می توانند در این زمینه پیشنهادات ارزنده ای برای شما داشته باشند.

از طرفی شما ایده های زیادی دارید؛ نکته مهم آن است که دپارتمان طراحی اپلیکیشن به درستی ایده های شما را پیاده سازی کند و با خلاقیت بالا بتواند این ایده ها را پخته تر کند. همچنین بعد از اجرا، وارد مهم ترین بخش می شویم؛ تست برنامه. تیم برنامه نویسی در این مرحله باید تا آنجایی که می تواند تمامی باگ ها را پیدا و رفع کند تا کاربران زمان اجرای برنامه با مشکلی روبرو نشوند. پشتیبانی بخش مهمی از فرآیند طراحی اپلیکیشن است که فقط در شرکت های متعهد این اتفاق رخ می دهد.

فرآیند طراحی نرم افزار اندروید

به طور کلی طراحی و توسعه یک اپلیکیشن اندروید طی فرایند خاصی صورت می گیرد که شامل مراحل زیر می باشد :

  • ایده پردازی های شما و نیازها و درخواست های شما
  • گسترش و توسعه اپلیکیشن اندروید در جلسات مشاوره ای
  • پروپزال نویسی نهایی برنامه
  • Wireframing برنامه اندروید
  • فاز طراحی و برنامه نویسی اپلیکیشن
  • فاز تست برنامه
  • فاز پشتیبانی و توسعه اپلیکیشن
  • انتشار برنامه در بستر های داخلی و خارجی (گوگل پلی, کافه بازار)

طراحی اپلیکیشن اندروید در شرکت پدیده تجارت

ویژگی های بهترین شرکت طراحی اپلیکیشن اندروید در اصفهان ما در پدیده تجارت، در حوزه طراحی و توسعه اپلیکیشن های اندروید برای هر نوع کسب و کاری، از کوچک گرفته تا بزرگ ترین بیزینس ها مشغول فعالیت هستیم. برای انتخاب بهترین شرکت طراحی اپلیکیشن موبایل در اصفهان لازم است که به ویژگی های بسیار مهمی در ارتباط با آن شرکت توجه نمائید که در این بخش از مقاله به ذکر آن ها پرداخته ایم.

از کجا باید سفارش طراحی اپلیکیشن را شروع کنیم؟

زمانی که پروژه شما ثبت می شود؛ دپارتمان طراحی اپلیکیشن یک جلسه مشاوره برای شما تنظیم می کند تا درخواست های شما آنالیز و بررسی شود. پس از آن پروپوزال برنامه نوشته می شود که در صورت تائید به فاز اجرا می رود.

امکان جستجو در برنامه برای کاربر وجود داشته باشد

هنگام طراحی و ساخت یک اپلیکیشن اندروید ، موضوعی که مد نظر قرار می دهیم این است که حتمایک نوار جستجو برای کاربران در نظر بگیریم تا کاربران بتوانند محتوای مورد نیاز خود را به سرعت پیدا کنند. معمولا آیتم های زیاد و مفیدیهنگام طراحی برنامه تلفن همراه در نظر گرفته شده و پیاده سازی می شود ، اما همه اینامکانات و آیتم ها اگر به راحتی در دسترس کاربران تلفن همراه قرار نگیردآن برنامه به سرعت به یک برنامه غیر کاربردی و دست و پا گیرتبدیل می شود که غیر قابل استفاده است. اکثر برنامه های درجه یک دارای عملکرد جستجوی اختصاصی هستند تا برای کاربران این امکانرا فراهم کنند که بتواننداز طریق کلمات کلیدیگزینه ای را که مد نظر دارند بیابند و از آن استفاده کنند.

قابلیت اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

قطعا می دانید که امروزه شبکه های اجتماعی به بهترین و راحت ترین راه های ارتباطی برای کاربران در سراسر دنیا تبدیل شده اند. یک اپلیکیشن اندروید که به صورت حرفه ای طراحی شده باشد، باید از این قابلیت برخوردار باشد که بتوان از طریق آن داده ها را در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشت.

ریسپانسیو بودن

طراحی اپلیکیشن اندروید باید به گونه ای باشد که با هر دستگاه با سایز صفحه نمایش مختلف قابل انطباق باشد. به این معنا که وقتی سایز صفحه نمایش تلفن همراه تغییر کند و یا آن اپلیکیشن روی تبلت نصب شود، کل جزئیات و محتوای برنامه کاربردی در صفحه نمایش داده شود. به این خاصیت ریسپانسیو بودن برنامه کاربردی گفته می شود.

وجود نسخه های مختلف برای دستگاه های مختلف تلفن همراه

طراحی اپلیکیشن اندروید باید برای نسخه های مختلف سیستم عامل اندروید پاسخگو و قابل استفاده باشد. به عبارت دیگر در دستگاه های تلفن همراه با مدل های مختلف و ورژن های متفاوت اندروید، بتوان از آن اپلیکیشن استفاده کرد.

استفاده آسان و راحت بدون نیاز بیش از حد به کیبورد

هنگام استفاده از یک اپلیکیشن اندروید که به طور حرفه ای طراحی و پیاده سازی شده است، کمتر از سایر برنامه های کاربردی به استفاده از صفحه کلید نیاز است و بیشتر آیتم های آن از طریق صفحه لمسی گوشی قابل دسترسی است

امکان ثبت بازخورد توسط کاربر

گاهی اوقات کاربران نیاز دارند که مطالبی را با کمپانی سازنده اپلیکیشن مطرح نمایند و مشکلات خود را بازگو کنند. در این صورت لازم است که آن برنامه کاربردی این امکان را برای کاربران خود فراهم نموده باشد تا بتوانند بازخورد و نظرات خود را ثبت نمایند. امکان ثبت بازخورد توسط کاربر چند مزیت دارد : • شما از مشکلات و مسائل موجود در ارتباط با اپلیکیشنی که ساخته اید آگاه می شوید. • توجه به بازخوردها موجب می شود که کاربران این حس خوب را داشته باشند که شما به آن ها و نظراتشان به اندازه کافی اهمیت می دهید • از نقاط ضعف و نقاط قوت کار خود مطلع می شوید و برای تقویت نقاط ضعف خود اقدامات لازم را انجام خواهید داد.

امکان استفاده از اپلیکیشن به صورت آفلاین

اپلیکیشن اندروید باید به گونه ای طراحی شده باشد که قابلیت استفاده از آن، در صورتی که شما به اینترنت دسترسی نداشته باشید نیز امکان پذیر باشد. البته این ویژگی باید با توجه به مسئله حفاظت داده ها و امنیت، در نظر گرفته شود. اما به طور کلی ممکن است در مکانی که اینترنت وجود ندارد، شما به استفاده از این اپ نیاز پیدا کنید؛ در این صورت اگر این قابلیت وجود داشته باشد می توانید حداقل برخی کارها را با استفاده از آن انجام دهید.

هزینه ساخت اپلیکیشن در اصفهان

این سوال خیلی از عزیزان است که قیمت طراحی نرم افزار اندروید در اصفهان چقدر است و برای طراحی و ساخت اپ اندروید لازم است که چه میزان هزینه کنند؟ دوستان عزیز! کاملا مشخص است که تعرفه ها و قیمت های طراحی و ساخت انواع اپلیکیشن اندروید با توجه به نوع برنامه کاربردی، زمینه کاربرد آن، نیازهای مشتری و امکاناتی که قرار است در اپلیکیشن لحاظ شود، می تواند متفاوت باشد. بنابراین هزینه طراحی اپلیکیشن در اصفهان پس از اتمام جلسه مربوطه با مشتری به طور دقیق مشخص خواهد شد.

سفارش ساخت اپلیکیشن

جهت سفارش ساخت اپلیکیشن در اصفهان توسط نیروهای کارآمد و متخصصین شرکت پدیده تجارت ، کافیست با ما تماس بگیرید و با مشاوران ما در ارتباط با اپلیکیشن اندرویدی که مد نظر دارید صحبت کرده و راهنمایی های لازم را دریافت نمائید

راه های ارتباطی

ثبت درخواست تماس

این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

نمونه کارهای طراحی اپلیکیشن شرکت پدیده

چرا شرکت پدید تجارت را برای طراحی اپلیکیشن در اصفهان انتخاب کنیم ؟

در بخش قبل شما را با مهم ترین ویژگی های یک شرکت طراحی اپلیکیشن اندروید آشنا کردیم و گفتیم تنها در صورتی که یک شرکت از چنین ویژگی هایی برخوردار باشد، شما می توانید با اطمینان کامل کار خود را به آن ها بسپارید. ما در شرکت پدیده تجارت با رعایت تمامی نکات و اصول طراحی و ساخت یک اپلیکیشن اندروید مفید و کاربردی که در مقاله ذکر شد، نه تنها توانسته ایم تا کنون رضایت تمامی مشتریان خود را جلب نموده ایم، بلکه به آنچه می گوئیم کاملا متعهد هستیم و رضایت مشتری در اولویت کار ما قرار دارد. بنابراین اگر به یک شرکت طراحی اپلیکیشن در اصفهان با مجموعه ای قویو حرفه ای نیاز دارید، شرکت تجارت پدیده می تواند گزینه ای مناسب باشد. ما در این مجموعه ده ها برنامه سفارشیAndroid را برای استارتاپ ها ، شرکت ها و برند هایمختلفدر اصفهان طراحی کرده و با پشتیبانی بسیار قوی به آن ها ارائه داده ایم.

سولات متداول طراحی اپلیکیشن اندروید اصفهان

پس از جلسه مشاوره، دپارتمان طراحی اپلیکیشن یک پروپوزال برای شما آماده میکند که جزئیات برنامه، زمانبندی و هزینه در آن ذکر شده است

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

کلام پایانی

همانطور که می دانید طراحی اپلیکیشن موبایل در سراسر جهان و البته طراحی اپلیکیشن در اصفهان از طرفداران ویژه ای برخوردار است. اکثر مشاغل و کسب و کارها، چه کوچک و چه بزرگ ترجیح می دهند که از توسعه دهندگان و برنامه نویسان متبحر در این زمینه استفاده کنند و کار خود را به بهترین شرکت طراحی اپلیکیشن موبایل در اصفهان بسپارند. پس با ما در شرکت پدیده تجارت تماس بگیرید و هم اکنون طراحی و ساخت اپلیکیشن اندروید خود را آغاز نمائید.