یک فنجان مشاوره
مهـمـان مــا باشیـد

شـمـــاره تــمــاس
031-36628509

امکانات پنل مدیریت برای اپلیکیشن اندروید

انتشار 24 اسفند 1400
دیدگاه ها 0
زمان تقریبی مطالعه
گردآوری پدیده تجارت

یکی از مواردی که معمولاً فراموش می شود و می تواند در عملکرد یک برنامه کاربردی بخصوص عملکرد اپلیکیشن ها تفاوت زیادی ایجاد کند ، پنل مدیریت است. از نظر دپارتمان اندروید پدیده تجارت یکی از مهم ترین بخش های طراحی اپلیکیشن طراحی قسمت پنل مدیریت مخصوص آن اپ است . میپرسید چرا ؟ پس تا انتهای این مقاله با ما همراه شوید تا باهم نگاهی به  مفهوم پنل مدیریت و امکانات پنل مدیریت برای اپلیکیشن و کاربرد های آن بینداریم .

 

آشنایی با مفهوم پنل مدیریت


 

آشنایی با مفهوم پنل مدیریت

 

هر سایت ، سیستم وب یا برنامه وب دارای یک پنل مدیریت است که دسترسی به آن از طریق مجوز کاربر انجام می شود. مسئول ویرایش و پر کردن سایت با اطلاعات ، نام کاربر و رمز عبور را از طریق لینک وب مناسب وارد می کند و به سیستم مدیریت محتوای CMS (از سیستم مدیریت محتوای انگلیسی) دسترسی پیدا می کند. به عبارتی پنل مدیریت یک پلت فرم مخصوص سرپرست در برنامه ای است که امکان دسترسی و دستکاری داده ها در رابط کاربری سایت را فراهم می کند. پنل سرپرست می تواند به عملکردهای مربوط به کاربر مانند ارائه بینشی در مورد رفتار کاربر ، برخورد با نمایه هایی که شرایط و ضوابط سایت را نقض می کنند و ردیابی تراکنش ها کمک کند. اما باید بدانید که سایت های مدیر فقط به کارهای مربوط به کاربر محدود نمی شوند.

یک پنل مدیریتی خوش ساخت می تواند به داشبورد تبدیل شود تا هم معیارهای شغلی و تجزیه و تحلیل را بدون نوشتن یک بیت از کد توسط بیننده نشان دهد و هم داده های هفتگی را که می تواند برای ایجاد گزارش استفاده شود ، صادر کند.

پنل مدیریت (یا بخش مدیریت) رابطی است که توسط همه شرکتهای تحت وب برای کنترل داده های برنامه خود و دنبال کردن معیارهای تجاری (KPI) آنها استفاده می شود. تیم های عملیاتی به طور مداوم از آن برای وارد کردن و به روزرسانی داده ها در برنامه خود استفاده می کنند. تمام شرکت های با بهترین عملکرد داشبورد گزارش را در پنل مدیریت خود دارند. آنها از آنها استفاده می کنند تا به تیم های تجاری و عملیاتی خود 360 درجه اطلاعات کلیدی را که برای تصمیم گیری مبتنی بر داده هر روز نیاز دارند ، ارائه دهند.

یک رویکرد مدرن برای ایجاد سایت ها و برنامه های وب محدودیت های فوق را برطرف کرده است. اکنون معمول است که از الگوهای آماده پنل مدیریت بر اساس چارچوب استفاده می شود. آنها با در نظر گرفتن کیفیت لازم طراحی UX / UI ، کلیه عملکردهای لازم برای مدیریت محتوا را امکان پذیر می سازند.پنل مدیریت مدرن یک سایت و اپلیکیشن باید ظاهری جذاب و بصری داشته باشد ، با مرورگرهای مختلف و دستگاه های مختلف نیز سازگار باشد و در موبایل های مختلف نیز باز شود.

چه چیزی یک پنل مدیریت خوب برای اپلیکیشن ایجاد می کند؟

وقتی تصمیم گرفتید که می خواهید یا باید یک پنل مدیریت ایجاد کنید ، باید تصمیم بگیرید که چه چیزی را میخواهید مدیریت کنید و چه اطلاعاتی را از این پنل میخواهید به دست آورید. پس یک پنل مدیریت خوب باید به گونه ای طراحی شود که در کمترین زمان بیشترین اطلاعات را به شما بدهد اطلاعاتی مانند رفتار مخاطبان شما ، در آمدو فروش شما و … همچنین دسترسی به قسمت های مختلف را برای شما راحت تر کند . برای مدیریت خوب نباید زمان را از دست داد .

اهمیت پنل مدیریت برای اپلیکیشن اندروید

1.مدیریت ادمین ها

مدیریت کاربرانی که  به پنل مدیریت دسترسی دارند با امکان تغییر نوع دسترسی  و قسمت هایی که  کاربران به آن دسترسی دارن .

2.مدیریت کاربران

دسترسی به مشخصات کاربران و چک کردن فعال و غیر فعال کردن آنها

3.مدیریت محصولات و خدمات

مشاهده لیست محصولات ، نظرات  ، امتیازات  ، میزان فروش

4.ارسال پیام شخصی و گروهی

5.پشتیبانی و تیکت ها (crm)

با اتصال کارل ایدی میتوان به کنترل تماس های ورودی  پرداخت و خدمات مشتریان یا به عبارتی مشتری مداری را با بالاترین کیفیت انجام داد .

6.آمار تراکنش ها و میزان نصب شده ها

7.مشاهده کاربران آنلاین

8.مدیریت نسخه اپ

9. مدیریت اطلاعات زیر ساختی و کلی اپلیکیشن بدون به روز رسانی اپلیکیشن

سخن پایانی

پنل ادمین قدرتمندترین ابزار مدیریتی برای تقویت برنامه موبایل شماست . این به شما امکان می دهد که مدیریت حرفه ای و خوبی برای اطلاعات وارد شده بر روی نرم افزار اندروید خود و مراقب کاربران ، رفتار و پیام های خود باشید . ببینید به چه مواردی علاقه دارندو آنها را به مشتریان دائمی خود تبدیل کنید. و روز به روز فروش محصولات و خدمات خود را بالا ببرید. .

شرکت پدیده تجارت به عنوان باسابقه ترین شرکت برنامه نویسی در اصفهان با پیاده سازی بسیاری از اپلیکیشن های اندروید و داشتن نمونه کارهای فراوان در این زمینه مجری با تجربه برای پیاده سازی ایده ها و استارتاپ های شما عزیزان می باشد.دنیای امروز,دنیای استفاده از تلفن همراه بجای نشستن پای سیستم می باشد پس در طراحی نسخه ی اندروید کسب و کار خود شک نکنید. همچنین ما در تیم پدیده برای مدیریت بهتر و حرفه ای تر شما عزیزان  با برگزاری جلسات مشاوره ای و دریافت درخواست های شما ،با  تهیه پروپوزال فنی از تمامی در خواست ها و امکانات مورد نظرتان به گسترش ایده شما میپردازیم و با طراحی نقشه راه  پروژه شما ،متناسب با نیازهای نرم افزارتان یک پنل مدیریت کاملا کار آمد را به شما تحویل می دهیم/

مقالات مرتبط

شاید علاقمند به دیدن این مقالات نیز باشید
(آرشیو کامل)

لینک سازی داخلی چیست ؟  تاثیر لینک های داخلی بر سئو لینک سازی داخلی چیست ؟ تاثیر لینک های داخلی بر سئو مقالات سئو

پدیده تجارت

24 اسفند 1400

جدیدترین تکنولوژی های طراحی سایت جدیدترین تکنولوژی های طراحی سایت مقالات طراحی وب سایت

پدیده تجارت

12 مهر 1396

تاثیر طراحی سایت و شبکه های اجتماعی در افزایش مشتری تاثیر طراحی سایت و شبکه های اجتماعی در افزایش مشتری مقالات برندینگ

پدیده تجارت

08 اسفند 1395

SSL و کاربرد آن چیست ؟ SSL و کاربرد آن چیست ؟ مقالات طراحی وب سایت

پدیده تجارت

23 اسفند 1400

طراحی فروشگاه اینترنتی در اصفهان طراحی فروشگاه اینترنتی در اصفهان مقالات برندینگ

پدیده تجارت

03 مهر 1398

ترفند های افزایش امنیت شبکه های اجتماعی ترفند های افزایش امنیت شبکه های اجتماعی مقالات تجارت الکترونیک

پدیده تجارت

24 اسفند 1400

تجارت الکترونیک تجارت الکترونیک مقالات تجارت الکترونیک

پدیده تجارت

18 آذر 1392

مقایسه محبوبیت فریم ورک های php مقایسه محبوبیت فریم ورک های php مقالات طراحی وب سایت

پدیده تجارت

26 فروردین 1395

طراحی سایت فروشگاهی در اصفهان طراحی سایت فروشگاهی در اصفهان مقالات طراحی وب سایت

پدیده تجارت

04 تیر 1399

آخرین متد طراحی سایت 2016 چیست؟ آخرین متد طراحی سایت 2016 چیست؟ مقالات طراحی وب سایت

پدیده تجارت

12 اردیبهشت 1395

وظایف مدیر پروژه نرم افزاری وظایف مدیر پروژه نرم افزاری مقالات موبایل

پدیده تجارت

25 فروردین 1395

طراحی سایت اصولی به چه معناست؟ طراحی سایت اصولی به چه معناست؟ مقالات طراحی وب سایت

پدیده تجارت

12 تیر 1398

دیدگاه کاربران

0

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها