یک فنجان مشاوره
مهـمـان مــا باشیـد

شـمـــاره تــمــاس
031-36628509

سئو و بهینه سازی وب سایت

انتشار 07 تیر 1396
دیدگاه ها دیدگاه‌ها برای سئو و بهینه سازی وب سایت بسته هستند
زمان تقریبی مطالعه
گردآوری پدیده تجارت

بهینه سازی سایت (سئو) به فرآیندی گفته می شود که با استفاده از ترکیب تکنیکهای برنامه نویسی، محتوای سایت و عوامل خارجی تاثیرگذار باعث افزایش ترافیک و بازدید سایت شما شود.

 

به طور خلاصه سئو سایت یعنی از بین بردن مشکلات کدنویسی و قالب سایت شما و تعریف پارامترهای مناسب در آن برای بهبود وضعیت رتبه سایت شما در گوگل.

الگوريتم گوگل داراي بيش از 200 معيار جهت رتبه‌بندي يک سايت است. از اين رو مهندسين سئو مي‌بايست مهم‌ترين اين معيار‌ها را جهت پياده‌سازي موفق سئو بدانند.

 

سئو فرآيند ساده‌اي نيست که به راحتي پياده‌سازي شود زيرا نيازمند دانش، علم پيش زمينه‌اي و صبرزیاد است.

seo picture

اهداف سئو چیست ؟

بطور کلی اهداف سئو را می توان بصورت زیر خلاصه نمود:

– در بازدید وب سایت تاثیر بسزایی دارد.
– باعث ایجاد برند می شود.

– باعث افزایش ترافیک سایت خواهد شد.

– باعث شده وب سایت در صفحه نتایج موتور جستجو از رتبه بهتری برخوردار شد.
– باعث افزایش فروش محصولات خواهد شد.
– بهترین ابزار برای تبلیغات است.

 

مزایای سئو
بیش از 80% بازدید اینترنت از طریق موتورهای جستجو انجام می شود، همین موضوع کافیست تا توجه  مدیران سایت را برای کسب درصدی از این بازدید به خود جلب کند. اما مهمترین مزیت سئو هدایت بازدیدکننده هدفمند به سایت است. در واقع با استفاده از تکنیکهای سئو شما می توانید افرادی را که به دنبال خرید محصولات سایت شما هستند به سمت سایت خود هدایت کنید و درصد قابل توجهی از این افراد را به مشتری تبدیل کنید و از سایت خود کسب درآمد داشته باشید.

 

در واقع هیچ روش بازاریابی اینترنتی دیگری تا این اندازه بازگشت سرمایه گذاری ندارد. نکته قابل توجه در سئو اینجاست که شما بدون پرداخت هزینه های بالا می توانید چنین کاری را انجام دهید و سرمایه گذاری که در زمینه سئو سایت خود انجام می دهید، بازگشت سرمایه قابل توجهی نسبت به سایر روش های بازاریابی اینترنتی و سنتی خواهد داشت، بنابراین اگر به دنبال توسعه کسب و کار خود هستید، اولین کاری که باید انجام دهید، سرمایه گذاری در زمینه سئو وب سایت خود است.

 

خوب است بدانید گاها حتی فقط یک رتبه نسبت به رقیب خود بالاتر بودن میتواند ماهانه میلیونها تومان سود بیشتری را نصیب شرکت شما نماید. ما در شرکت پدیده تجارت دارای یک تیم تخصصی بهینه سازی سایت و سئوی بسیار مجرب و با دانش به روز هستیم که امکان ارائه برترین خدمات در زمینه سئو از کوچکترین سایتها تا بزرگترین سایتهای تجاری را داریم. اگر فکر میکنید کسب و کار شما جایگاه مناسبی در موتورهای جستجو ندارد سرویسهای سئوی ما میتواند بهترین انتخاب برای شما باشد.

 

برخی از خدمات سئو ارائه شده توسط ما به صورت زیر است :
– تحلیل سایت و بررسی مشکلات ساختاری قالب سایت و ارائه راهکارهای عملی برای بهبود آنها
– آنالیز رقبا
– بدست آوردن کلمات کلیدی مناسب و ارائه راهکار جهت بهبود وضعیت رنکینگ در گوگل
– مشاوره در زمینه تولید محتوای مناسب
– مشاوره در زمینه بازاریابی اینترنتی
– استفاده از تکنیکهای خاص سئو جهت افزایش رنکینگ سایت
– بهبود رتبه سایت در گوگل به صورت تضمینی و قرار گرفتن در صفحه اول گوگل
-آموزش سئو

 

سئو خارجی
سئو خارجی یکی از مهمترین قسمت های سئو یک سایت می باشد به نحوی که در بهینه سازی سایت اهمیت سئو خارجی دو برابر بیشتر از سئو درونی سایت می باشد. بنابراین دقت بیشتری را نیز می طلبد.

 

سئو درونی سایت
سئو درونی سایت در زمانی اتفاق می افتد که شما سایت را برای اولین بار برای مبحث بهینه سازی سایت آماده می نمایید ، در این حالت بسیاری از مواردی که باید در ساختار سایتتان رعایت شود را بررسی می نمایید.

 

وقتی که شما اقدام به سئو سایت می کنید این مهم محقق نمی شود مگر سئو درونی سایت درست باشد ، اگر سئو را مانند یک ساختمان در نظر بگیریم ، سئو درونی زیربنای این ساختمان است که تا اصولی پیش نرود کار های دیگر شما نیز بی فایده خواهد بود.

 

به این نکته توجه داشته باشید که عوامل مهم سئو داخلی عبارتند از: نحوه طراحی سایت (شامل کد نویسی، سرعت لود شدن، ساختار صفحات، نحوه طراحی قالب، نحوه قرار گرفتن محتوا در صفحه و…) و محتوای سایت. بنابراین هیچ متخصص سئوی سایتی نمی تواند به تنهایی باعث بهبود وضعیت سایت شما شود و شما علاوه بر اینکه باید یک سایت مناسب و بهینه سازی شده برای گوگل داشته باشید نیاز دارید که محتوای مناسب نیز در سایت خود تولید کنید (مطابق با استانداردهای گوگل).

 

سئو کلاه سفید
سئو کلاه سفید به طور کلی مجموعه روش ها و قوانین اصولی برای سئو سایت می باشد که توسط موتور های جستجو پیشنهاد می گردد. بهینه سازی سایت در این روش زمان بر تر و با مداومت بیشتری نسبت به سایر روش ها همراه خواهد بود.
برای مثال یک وب سایت که از این روش سئو می شود شامل مجموعه تکنولوژی های مختلفی مانند : کلمات کلیدی ، لینک سازی و همچنین بک لینک طبیعی می شود، که در مجموع به افزایش رتبه سایت در گوگل منجر می گردد. در نظر داشته باشید که این روش اصولی ترین و بهترین روش سئو سازی برای شمااست.

 

سئو کلاه سیاه
سئو کلاه سیاه به روالی گفته می شود که دقیقا قطب مخالف سئو کلاه سفید می باشد ، یعنی تمامی روال هایی را که ما در سئو کلاه سفید گفته ایم برعکس نمایید این نام به افرادی که روال های غیر استاندارد بهینه سازی سایت استفاده می کنند اطلاق می گردد. این یک روش زودبازده جهت سئو سایت می باشد که بر حسب این زود بازده بودن برای سایت با مجازات های شدید گوگل مواجه خواهد شد که به عنوان نمونه یکی از این مجازات ها حالت پنالتی گوگل است که برای یک سایت اتفاق می افتد و به واسطه آن وب سایت از نتایج جستجو های گوگل حذف می شود.

 

شرکت پدیده تجارت بابرترین متخصص ها در زمینه seo آماده هرگونه مشاوره به شما هم میهنان عزیز میباشد.

مقالات مرتبط

شاید علاقمند به دیدن این مقالات نیز باشید
(آرشیو کامل)

تولید کننده محتوا اینستاگرام تولید کننده محتوا اینستاگرام مقالات شبکه های اجتماعی

پدیده تجارت

23 فروردین 1401

نیاز مشتری چیست؟ نیاز مشتری چیست؟ مقالات تجارت الکترونیک

پدیده تجارت

16 فروردین 1401

کاربرد TextWatcher در اندروید استودیو و آموزش ساخت آن کاربرد TextWatcher در اندروید استودیو و آموزش ساخت آن مقالات موبایل

پدیده تجارت

02 مرداد 1397

موشن گرافیک چیست و چه کاربردهایی دارد؟ موشن گرافیک چیست و چه کاربردهایی دارد؟ مقالات برندینگ

پدیده تجارت

22 اردیبهشت 1398

نکات تولید محتوا متنی و ویدیویی نکات تولید محتوا متنی و ویدیویی مقالات تجارت الکترونیک

پدیده تجارت

25 مهر 1398

طراحی کمپین تبلیغات آنلاین طراحی کمپین تبلیغات آنلاین مقالات برندینگ

پدیده تجارت

03 اسفند 1398

جدیدترین تکنولوژی های طراحی سایت جدیدترین تکنولوژی های طراحی سایت مقالات طراحی وب سایت

پدیده تجارت

12 مهر 1396

مقایسه محبوبیت فریم ورک های php مقایسه محبوبیت فریم ورک های php مقالات طراحی وب سایت

پدیده تجارت

26 فروردین 1395

معرفی هاست وردپرس معرفی هاست وردپرس مقالات طراحی وب سایت

پدیده تجارت

16 آذر 1398

مزایای طراحی سایت به زبان PHP مزایای طراحی سایت به زبان PHP مقالات

پدیده تجارت

17 بهمن 1396

آموزش طراحی سایت با لاراول در اصفهان آموزش طراحی سایت با لاراول در اصفهان مقالات طراحی وب سایت

پدیده تجارت

22 خرداد 1399

دیدگاه کاربران

دیدگاه‌ها برای سئو و بهینه سازی وب سایت بسته هستند